Misschien BB-gun wel. Balletjes niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Is dat niet illegaal?
Bb's?
Ik ben er bijna zeker van dat het de 2210 is. De accu gaat nog bijna helemaal mee. Omdat mijn vader altijd een andere heeft gehad, en alleen ik hier af en toe een spelletje op heb gespeeld in de zomervakantie (2 jaar terug oid).quote:Op donderdag 30 december 2010 15:58 schreef Azreal het volgende:
Welk model is de iPaq en hoe lang gaat de accu nog mee?
Hmm, ik denk er nog even over na, ik ben toch pas op z'n vroegst over een week weer in E'hoven.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef Saninl het volgende:
Ik ben er bijna zeker van dat het de 2210 is. De accu gaat nog bijna helemaal mee. Omdat mijn vader altijd een andere heeft gehad, en alleen ik hier af en toe een spelletje op heb gespeeld in de zomervakantie (2 jaar terug oid).
maar waar rook is, is vuur hequote:Op donderdag 30 december 2010 14:47 schreef Saninl het volgende:
[..]
Misschien BB-gun wel. Balletjes niet hoor.
Huh? Hoezo niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:18 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
maar waar rook is, is vuur he
ik wil ze wel, maar die zijn niet goed voor mijn BB
de mijne moeten juist zwaar genoeg en perfect egaal zijn, mijn BB is niet egt brolquote:
Achsoquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:36 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
de mijne moeten juist zwaar genoeg en perfect egaal zijn, mijn BB is niet egt brolaja, ik ben belg dus wel legaal
Briefpost gok ik? Dus dan gewoon de postzegels..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef pindaverkoper het volgende:
hoeveel zijn de verzendkosten voor de externe floppydrive?
Pm!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:19 schreef qltel het volgende:
20 euro incl. verzenden geboden voor de Ipaq.
Pm!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:20 schreef pindaverkoper het volgende:
Als het via de briefpost kan dan heb ik wel interesse
neej je hebt ook legale pistolen die voor kinderen zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Is dat niet illegaal?
Bb's?
Wss wel ja..quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:31 schreef T42 het volgende:
[..]
exl maar zal toch wel met brievenpost kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |