quote:Op donderdag 30 december 2010 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Liefde voor alle fokkers hier!![]()
![]()
![]()
Maar ik moet examen doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch blijf ik haar liefde geven.![]()
Ik wil je wel brengen!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Annnet het volgende:
c0nd0r heeft geen liefde voor mij, hij wil me niet laten liften naar de meet zonder dat ie foto's heeft van mijn naakte lijf.
Wanneer zei hij dat?!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Annnet het volgende:
c0nd0r heeft geen liefde voor mij, hij wil me niet laten liften naar de meet zonder dat ie foto's heeft van mijn naakte lijf.
Wat, waarom niet?!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit topic![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Annnet het volgende:
Niet in PUBquote:Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet
kom hierheen:
[ PUB SC No.9737 ] Bijna nieuwjaar.
misschien kan je het wat liefde geven!
Weet ik niet, gewoon nietquote:
maakt niet uitquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
Alsjeblieft.quote:
Jij begrijpt het teminstequote:Op donderdag 30 december 2010 15:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maakt niet uit
zolang je morgen of straks maar weer terugkomt!
Je moet huilen om het woord 'dat'?quote:
Maar..quote:
ik ookquote:
Wat een harde...quote:
index/SEX dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |