Jij altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik hier liefde krijgen, want ik heb geen vrienden
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik hier liefde krijgen, want ik heb geen vrienden
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik probeerde een lief hontje te maken ,dit is 't resultaat
[ afbeelding ]
Ik woon in Noord-Hollandquote:Op donderdag 30 december 2010 14:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kom vanavond gezellig langs, waar woon je? ik rijd je overal heen.
Be Sure to Wear Flowers in Your Hair!
Dat zeg ikquote:Op donderdag 30 december 2010 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen gewone vrienden
Edit: ik las vriendin
Moooooi!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergat zn oorjtes maar verder is die hont heel cute!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[ afbeelding ]
Edit's zijn niet om door te krassenquote:
Ik ook..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland
Die moet in de volgende OP !quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Dalando het volgende:
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
MEDEDELING - MEDEDELING - MEDEDELING - MEDEDELING - MEDEDELING![]()
![]()
![]()
2011 WORDT VERKLAART ALS JAAR VAN DE LIEFDE
![]()
![]()
![]()
MEDEDELING - MEDEDELING - MEDEDELING - MEDEDELING - MEDEDELING
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Het is nog 2010quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Dalando het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan niet want 2011 is het jaar van Napoleonquote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Dalando het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Patje1987 het volgende:
Laten we vooral niet stoppen met haten
Iets te enthousiast bezigquote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vergat zn oorjtes maar verder is die hont heel cute!![]()
Maar het kan welquote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Edit's zijn niet om door te krassen
of in dezequote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die moet in de volgende OP !![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Dalando het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het wordt ook het jaar van de liefdequote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan niet want 2011 is het jaar van NapoleonDie held heeft Den Helder gesticht
We zijn nu al aan het oefenenquote:
Lief.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef NBT het volgende:
In 2011 geven we elkander nog meer liefde oke?![]()
![]()
![]()
Zoveeeeeeel liefdequote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
[b]quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Dalando het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog veel meer liefdequote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
Jijquote:Op donderdag 30 december 2010 14:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nooit gedacht dat dit topique een hit zou worden
quote:
Je hebt geen vriendenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Een grote orgie? de liefde bedrijven?
Wat is daar het praktisch nut van?quote:
bedanktquote:
LIEFDES MEET 2011!!quote:
Ik heb wel 33.000 keer liefde verklaard! of verklaart.quote:
Zullen we pindarotsjes eten?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is daar het praktisch nut van?
Of FOK! is iedereen mijn vriend!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef Giester het volgende:
Topic gaat helemaal los hier.
Doe nou rustig, want anders is straks alle liefde op
Huh?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef Dalando het volgende:
Jaa! Ik heb grootse ideeën: we gaan liefdes-bedrijven-dates regelen via dit topic
onze liefde is onuitputtelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef Giester het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onze liefde is onuitputtelijk
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of FOK! is iedereen mijn vriend!
Nee, de spirituele liefdesput wordt langzaam gevuld! er komt steed meer liefde bij!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef Giester het volgende:
Onvoorwaardelijke liefde!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onze liefde is onuitputtelijk
Waar we speciaal kamers vrijhouden waar mensen dan liefde kunnen bedrijvenquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Klinkerbotsing geeft liefde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zal m'n vriendin alleen niet zo fijn vinden, naja, die neem ik dan maar meequote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar we speciaal kamers vrijhouden waar mensen dan liefde kunnen bedrijven
Ik dacht dat het allemaal in 1 kamer ging gebeuren!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar we speciaal kamers vrijhouden waar mensen dan liefde kunnen bedrijven
Weet niet wat ik hier op moet zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef Dalando het volgende:
Jaa! Ik heb grootse ideeën: we gaan liefdes-bedrijven-dates regelen via dit topic
Kan ookquote:Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal in 1 kamer ging gebeuren!![]()
quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeii![]()
![]()
![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nice. Ik doe mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
HoiWe gaan liefdes-meets organiseren waar we kamers vrijhouden zodat users liefde kunnen bedrijven
Verliefd, verloofd.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:54 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik vind t lullig om te zeggen ,maar ik ga jullie lieve mensjes vertalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeii![]()
helaas
doeidoei!
tot in nr 3![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Zullen we dit topique gewoon dag en nacht in leven houden?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Liefde bedrijven, sorry.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
dat is een manier om de liefde te bedrijvenquote:
Dan ben ik er zeker weer bijquote:Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
* verlaten
helaas
doeidoei!
tot in nr 3![]()
![]()
Nog ff dat lieffe hontje zonder oortjes .![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Dan ben ik er zeker weer bij![]()
Nog ff dat lieffe hontje zonder oortjes .
[ afbeelding ]![]()
Als jullie mij de LaPo geven, zorg ik voor een leuke OP
Mijn vriendin gaat mijn hont zo ophalen om haar hont moe te maken. Liefde voor haar!```````````````````````````````````````Verliefd, verloofd.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef Annnet het volgende:
Mijn vriendin gaat mijn hont zo ophalen om haar hont moe te maken. Liefde voor haar!```````````````````````````````````````
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Van mij mag jequote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Als jullie mij de LaPo geven, zorg ik voor een leuke OP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lief ja!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:56 schreef Annnet het volgende:
Mijn vriendin gaat mijn hont zo ophalen om haar hont moe te maken. Liefde voor haar!```````````````````````````````````````![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Dalando het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie je plaatje niet bro![]()
Maar toch liefde voor jou![]()
Welke?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dalando weet jij dat grote UI maak topic?
Hijs kapot !quote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie je plaatje niet bro![]()
Maar toch liefde voor jou![]()
Dan maar even een andere
Liefde = Liefde back !!
Je weet..![]()
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80quote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dalando weet jij dat grote UI maak topic?
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #16|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geen reclame makenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef trolololo het volgende:
Wie komt er gezellig bij mijn mini-meet dwars door NederlandDit is het liefdes topic
Zoveel liefde en dat op de donderdagmiddag
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik toch.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef trolololo het volgende:
Wie komt er gezellig bij mijn mini-meet dwars door Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dank man!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #16![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: