want?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Zullen we deze ook nog vol stampen?
op 30 december vanaf 3 uur met je familie in het café bier drinken?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon. Omdat het kan.
Kan er zelf trouwens niet aan mee helpen want vanaf 3 uur zit ik met familie in 't cafe bier te drinken enzo.
Oh we hebben een vrij grote familie en een paar jaar terug vond me neef dat we elkaar te weinig spraken dus stelde hij voor om alle neven/nichten te vragen om een biertje te doen in 't cafe op de 30ste. Dat is nu dus voor de 4e x ofzo dat we dat doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op 30 december vanaf 3 uur met je familie in het café bier drinken?leg uit...
quote:
op die manier, tof bedachtquote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh we hebben een vrij grote familie en een paar jaar terug vond me neef dat we elkaar te weinig spraken dus stelde hij voor om alle neven/nichten te vragen om een biertje te doen in 't cafe op de 30ste. Dat is nu dus voor de 4e x ofzo dat we dat doen.
Eerst alleen wat drinken, nu ook eten daar ook in de budde. Vorig jaar rolden we 12 uur 's avonds weer eruit
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, live vanuit een ijskoude bieb... verwarming ist kaputt
Uhu, over een kwartiertje zijn ze hierquote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]komt de monteur vandaag nog dan?
ow, dan valt het nog wel meequote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, over een kwartiertje zijn ze hier
Dan is het net een graad afgekoeld.quote:
Selquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, live vanuit een ijskoude bieb... verwarming ist kaputt
have fun met de familiequote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga me klaarmaken enzulks voor mijn lange cafe bezoek.
Het wordt hier langzaam maar zeker iets warmer jaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole
@ Justin, heb je het al lekker warm?
Heb je de boodschapjes al gedaan?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole
@ Justin, heb je het al lekker warm?
De Praxis wel...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef GimmeGore het volgende:
Ik sta op de tweede plek voor een flatje in Enschede. Ik hoop dat het wat word.
Dan zit ik alleen met het probleem dat ik niets heb. Geen vloerbedekking, geen verf, niks.
Ah, een geldkwestie. Verven hoeft niet per sé, toch? Anders is er altijd nog de Action.quote:
Ja, het geld is bij mijn ex, dat zie ik voorlopig niet terug. Als ik het überhaupt al terug ga krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, een geldkwestie. Verven hoeft niet per sé, toch? Anders is er altijd nog de Action.En vloerbedekking kan je al voor zéér weinig bij de Carpetright kopen...
je hebt geen bankrekeningen die (alleen) op jouw naam staan? waar je ex dus niet bij zou moeten kunnen...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, het geld is bij mijn ex, dat zie ik voorlopig niet terug. Als ik het überhaupt al terug ga krijgen
reparatielui zijn al weer vertrokken?quote:
Jawel, maar daarvan maakte ik altijd rond de 23e 300 euro over naar de gezamenlijke rekening (dit was het meeste wat ik kon missen na het betalen van mijn eigen vaste lasten)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt geen bankrekeningen die (alleen) op jouw naam staan? waar je ex dus niet bij zou moeten kunnen...
maar je hebt dus nog wel eigen rekening(en), of staat daar erg weinig op? en kun je nog iets doen tegen dat leeghalen, of is je ex gewoon gemachtigd tot elk bedrag? misschien ff langs de bank of dingen na te vragen!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jawel, maar daarvan maakte ik altijd rond de 23e 300 euro over naar de gezamenlijke rekening (dit was het meeste wat ik kon missen na het betalen van mijn eigen vaste lasten)
En toevallig is die gezamenlijke rekening dinsdagochtend leeggehaald
Ik heb nog 100 euro op mijn eigen rekening (wat vorige maand, toen alles nog normaal was, nog ruim voldoende was, want dat geld wat we allebei op die rekening stortte was genoeg om de maand van door te komen)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je hebt dus nog wel eigen rekening(en), of staat daar erg weinig op? en kun je nog iets doen tegen dat leeghalen, of is je ex gewoon gemachtigd tot elk bedrag? misschien ff langs de bank of dingen na te vragen!
dan moet je zorgen dat alles wat normaal binnenkomt op de en/of rekening (mits er andere dingen binnenkomen dan alleen jullie eigen overboekingen) en wat "van jou" is, voortaan op je eigen rekening komt! en verder is het gewoon bagger dat alles nu weg is, dan wordt straks inderdaad hard sparen...quote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb nog 100 euro op mijn eigen rekening (wat vorige maand, toen alles nog normaal was, nog ruim voldoende was, want dat geld wat we allebei op die rekening stortte was genoeg om de maand van door te komen)
Kan ik net volgende week van naar school. Dan is het geld op.
En het was een en/of rekening, dus net zo goed mijn rekening als die van hem. Ben al bij de bank geweest, die kunnen niets voor me doen.
Ik kan het niet laten terugstorten omdat ik het zelf heb overgemaakt en ik kan er ook niets afhalen omdat er niets meer op staat.
geeft niks, dit zou iedereen hebben! want zoiets verwacht je gewoon nietquote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef GimmeGore het volgende:
Het is allemaal zo onwerkelijk, ik heb af en toe het gevoel in een boze droom te zitten waar ik maar niet uit wakker word.
Gelukkig kan ik me nu redelijk op andere dingen concentreren vanwege de praktische zaken die ik moet regelen.
Maar ik ben bang dat daarna eigenlijk pas de klap komt van wat er nou allemaal gebeurd is.
Ik weet wel wat er gebeurd is, maar het besef is er niet echt.
sorry, moest ff emo doen
Geeft niks, is ook een rotsituatiequote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef GimmeGore het volgende:
Het is allemaal zo onwerkelijk, ik heb af en toe het gevoel in een boze droom te zitten waar ik maar niet uit wakker word.
Gelukkig kan ik me nu redelijk op andere dingen concentreren vanwege de praktische zaken die ik moet regelen.
Maar ik ben bang dat daarna eigenlijk pas de klap komt van wat er nou allemaal gebeurd is.
Ik weet wel wat er gebeurd is, maar het besef is er niet echt.
sorry, moest ff emo doen
ik heb ook net gepaktquote:Op donderdag 30 december 2010 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Mmmmm, lekker kopje thee...
[ afbeelding ]
Een kopje thee smaakt pas echt goed onder het genot van een zinloos gesprekquote:Op donderdag 30 december 2010 16:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Mmmmm, lekker kopje thee...
[ afbeelding ]
En dat om 3:00 's nachts bij Moonlight in Hengelóóó...quote:Op donderdag 30 december 2010 16:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een kopje thee smaakt pas echt goed onder het genot van een zinloos gesprek
Die toko is toch dicht?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:31 schreef 100% Tukker het volgende:
En dat om 3:00 's nachts bij Moonlight in Hengelóóó...
Geen idee, is jaren geleden dat ik er ben geweest. In de tijd vanquote:
Allemaal historiequote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Geen idee, is jaren geleden dat ik er ben geweest. In de tijd vanGroothuis.
Decennia geleden dus eigenlijk...
De Nulquote:Op donderdag 30 december 2010 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Allemaal historie![]()
Ik was meer een Max's (JetSet) ganger
En oud en nieuw zal traditioneel de mist in gaanquote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, de mist wordt hier weer een stuk dikker
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En oud en nieuw zal traditioneel de mist in gaan
Geniet er lekker van, mien jung!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi op tijd afsluiten en naar huis! 2010 zit er op qua werken, ik heb weekend![]()
jij moet nog ff? en morgen ook?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geniet er lekker van, mien jung!
Pathmos en Stadsveldquote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef GimmeGore het volgende:
ff een andere vraag hier: wat zijn wijken in Enschede waar ik absoluut niet wil wonen?
Ik zit nu naar een straat te kijken via google maps, waarvan ik denk: jezus, wat ziet dat er deprimerend uit.
Maar goed, dat hoeft niks over de wijk te zeggen natuurlijk.
Pathmos is niet zo slecht meer als dat het was...quote:
Velve ken ik niet. Pathmos heb ik even gewoond, ben zo ongeveer gillend weggegaan, Tokkiewijk was het toen (2002/2003)quote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pathmos is niet zo slecht meer als dat het was...
Velve is ook niet een van de beste wijken schijnt..
Ik ga er nu vandoor. Morgen moet ik nog werken ja...quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij moet nog ff? en morgen ook?
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga er nu vandoor. Morgen moet ik nog werken ja...
Net als de Kerkelanden hier. Wat een mooie buurt is dat geworden.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Velve ken ik niet. Pathmos heb ik even gewoond, ben zo ongeveer gillend weggegaan, Tokkiewijk was het toen (2002/2003)
Mijn de halve familie van mijn ex woont er, dus Pathmos wordt em sowieso niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Velve ken ik niet. Pathmos heb ik even gewoond, ben zo ongeveer gillend weggegaan, Tokkiewijk was het toen (2002/2003)
Trustenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga er nu vandoor. Morgen moet ik nog werken ja...
is die verbeterd ja? Was ook zo'n wijk waar je 's nachts niet wou komenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Net als de Kerkelanden hier. Wat een mooie buurt is dat geworden.
Twek is populair bij studenten. Wel een goede wijk vziwquote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn de halve familie van mijn ex woont er, dus Pathmos wordt em sowieso niet.
Maar ik keek naar de Prinsestraat (Twekkelerveld).
Want die kamer was nog enigszins ruim
Het is altijd al een prachtwijk geweestquote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net als de Kerkelanden hier. Wat een mooie buurt is dat geworden.
Pathmos heeft nu veel nieuwbouw enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Klopt, werd toen al neergezet. Hopelijk heeft het geholpen, ik wou het iig niet afwachten en ben naar Deppenbroek verhuisdquote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pathmos heeft nu veel nieuwbouw enzo
Pathmos, Velve, Dolphia, Stadsveld, Boswinkel, Oikos.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef GimmeGore het volgende:
ff een andere vraag hier: wat zijn wijken in Enschede waar ik absoluut niet wil wonen?
Ik zit nu naar een straat te kijken via google maps, waarvan ik denk: jezus, wat ziet dat er deprimerend uit.
Maar goed, dat hoeft niks over de wijk te zeggen natuurlijk.
Maak er gewoon Enschede vanquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Samzz het volgende:
Pathmos, Velve, Dolphia, Stadsveld, Boswinkel, Oikos.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is altijd al een prachtwijk geweest
Best wel jammer. Er is dus bijna niets meer over van een nostalgisch stukje Almelo?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
Vorig jaar kwam ik voor het eerst in jaren weer langs die wijk en ik stond er versteld van hoe het daar was veranderd. Ik zag keurige straatjes, koophuizen met mooi interieur etc. Op die pauperflat aan de overkant na is er niets dat aan de vroegere reputatie doet denken.
Ergens borrelen, maar het staat nog steeds open waar ik dat ga doen. Daarna de kroeg in (_)0quote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef Assiej het volgende:
Wie gaat wat met oud en nieuw doen dan?
Zozo maar 1 ding is zeker? Jij bent de volgende dag mega brak?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ergens borrelen, maar het staat nog steeds open waar ik dat ga doen. Daarna de kroeg in (_)0
Het is nooit anders geweest rond deze dagenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:37 schreef Assiej het volgende:
Zozo maar 1 ding is zeker? Jij bent de volgende dag mega brak?
Nouja ... is het zo erg om anders de dagen door te moeten staan?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest rond deze dagen
Geen enkel probleem, maar het duiveltje is te sterkquote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef Assiej het volgende:
Nouja ... is het zo erg om anders de dagen door te moeten staan?
Poor youquote:Op donderdag 30 december 2010 17:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, maar het duiveltje is te sterk
Eigenlijk is het engeltje een beetje stoutquote:
Nope. Almelo doet aan vernieuwing en ze draven daarmee behoorlijk door. Zelfs mijn vorige woning in de Gotte (dat nota bene op de monumentenlijst staat) is zodanig opgeknapt dat het verkapte nieuwbouw is.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Best wel jammer. Er is dus bijna niets meer over van een nostalgisch stukje Almelo?
Idd zondequote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nope. Almelo doet aan vernieuwing en ze draven daarmee behoorlijk door. Zelfs mijn vorige woning in de Gotte (dat nota bene op de monumentenlijst staat) is zodanig opgeknapt dat het verkapte nieuwbouw is.Eeuwig zonde.
Pauperbuurten opknappen is prima maar laat die unieke historische gebouwen/panden aub staan. Ze breken alles af of renoveren het zo erg dat er niets herkenbaars overblijft.
[edit: hele klaagzang verwijderd]
Nee dat weet ze ook niet en dat wilt ze graag zo houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigenlijk is het engeltje een beetje stout![]()
En Assie wil niet met mij in een modderbadZe weet niet wat ze mist
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet nog heel goed hoe het centrum van Almelo vroeger was, toen nog met die fabrieken die later deels verbouwd waren tot o.a. Carpetland en Praxis. Inmiddels ook allemaal weg om daar lelijke torenflats neer te zetten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nope. Almelo doet aan vernieuwing en ze draven daarmee behoorlijk door. Zelfs mijn vorige woning in de Gotte (dat nota bene op de monumentenlijst staat) is zodanig opgeknapt dat het verkapte nieuwbouw is.Eeuwig zonde.
Pauperbuurten opknappen is prima maar laat die unieke historische gebouwen/panden aub staan. Ze breken alles af of renoveren het zo erg dat er niets herkenbaars overblijft.
[edit: hele klaagzang verwijderd]
Gezichtsmasker anyone?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:53 schreef Assiej het volgende:
Nee dat weet ze ook niet en dat wilt ze graag zo houden
Dat is eerder een eh,.. shit-look-a-like masker...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gezichtsmasker anyone?
[ afbeelding ]
Als het maar goed is voor je huidquote:Op donderdag 30 december 2010 17:58 schreef Assiej het volgende:
Dat is eerder een eh,.. shit-look-a-like masker...
mijn moddermaskers zijn meer eh modder
Zag mijn huidje er gister niet mooi uit?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het maar goed is voor je huid
Dit is wel heel opvallend naar complimentjes vissenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zag mijn huidje er gister niet mooi uit?
Ik had daarvoor o.a. nog een masker gehad
en dan zo'n rotkop d'r bij trekken?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Que?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Kom op zeg Assiej, live a little for god sake...
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Ook ik trek morgen wel wat halve liters open...
[ afbeelding ]
Dus zo nu en dan een modderbadje om het zo te houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:02 schreef Assiej het volgende:
Ik zag jou in mijn fantasiequote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan zo'n rotkop d'r bij trekken?
Heb ik niet nodigquote:Op donderdag 30 december 2010 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit is wel heel opvallend naar complimentjes vissen
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan zo'n rotkop d'r bij trekken?
Geeft zo'n gesmeer, ik hou het wel bij een masker alleen..quote:Op donderdag 30 december 2010 18:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus zo nu en dan een modderbadje om het zo te houden
Als jij dat vindquote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent al arrogant genoeg zonder
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Die meisjes wil ik ook wel 'open trekken', maar dat zit er waarschijnlijk niet in.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef omearos het volgende:
[..]
En dan zo kijken? Ruler is een heerscher \m/
Eh, jij zegt dat ik vis naar complimenten, ik zeg dat ik dat niet nodig heb ' het vissen naar complimenten' ofwel, dat deed ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo kom je nu toch wel over ja.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef omearos het volgende:
[..]
En dan zo kijken? Ruler is een schatje
Je hebt je vriendin toch of ben je net als ruler, in elk stadje een schatjequote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Die meisjes wil ik ook wel 'open trekken', maar dat zit er waarschijnlijk niet in.
toch wel leuk dat je over mij fantaseertquote:
quote:
Eensquote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef omearos het volgende:
[..]
En dan zo kijken? Ruler is een schatje
Ja vandaar dat hoofd van gisterquote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
toch wel leuk dat je over mij fantaseert
Ik denk dat de meesten hier niet de achterliggende grap hebben begrepen. Maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 30 december 2010 18:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eh, jij zegt dat ik vis naar complimenten, ik zeg dat ik dat niet nodig heb ' het vissen naar complimenten' ofwel, dat deed ik niet
als jij die conclusie trekt die je net deed, prima hoor..
dan pas?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Ook ik trek morgen wel wat halve liters open...
[ afbeelding ]
M'n vriendin is er...quote:Op donderdag 30 december 2010 18:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Jammer
Geen leuke meiden waar jij heengaat?
Dan moeten ze zich er ook niet mee bemoeienquote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier niet de achterliggende grap hebben begrepen. Maar ik begrijp wat je bedoelt
Ik ben trouw aan m'n popjedopje.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je hebt je vriendin toch of ben je net als ruler, in elk stadje een schatje
Goedzo, en terecht. zo hoort hetquote:Op donderdag 30 december 2010 18:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben trouw aan m'n popjedopje.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:15 schreef Under_Score het volgende:
pfoe, gelukkig wonen wij in het oosten
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)oorden-van-land.html
En het gaat richting het zuiden...
Succesquote:Op donderdag 30 december 2010 18:18 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik ga voort naar hoksebarge en eanske
Veel plezier!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:18 schreef rulerofdeath het volgende:
en ik ga voort naar hoksebarge en eanske
Dan moet je het idd niet doen. Lekker lief doen met je vriendinquote:Op donderdag 30 december 2010 18:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat niet goed zal vinden...
*knuffelt Nathquote:Op donderdag 30 december 2010 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil een knuffel. Mn beste vriendinnetje heeft me afgebeld terwijl ik het echt even nodig had om met dr bij te kletsen..
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil een knuffel. Mn beste vriendinnetje heeft me afgebeld terwijl ik het echt even nodig had om met dr bij te kletsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n nieuwe jurkje
Wel een best slechte foto
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:36 schreef Samzz het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n nieuwe jurkje
Wel een best slechte foto![]()
*hele dikke knuffel*quote:Op donderdag 30 december 2010 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er komt vast wel een betere foto vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n nieuwe jurkje
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Over open deuren intrappen gesproken, natuurlijk zijn we lief
Iedereen kan het laten afweten..maar wij ToF'ers zijn er altijd!quote:
leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n nieuwe jurkje
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bent alweer blij dus.
Lang.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het niezen is gestopt
Hoe lang woon je al in Almelo?
Net zolang als ik er heb gewoondquote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee joh. Trek er 10 jaar af. Hoezo?
Wat ga je in Enschede doen? Hengelo is leukquote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Redbaron het volgende:
Zooo heel ff in Almelo...nu weer weg naar enschede en morgen waarschijnlijk hengelo mezelf vol laten lopen bij gebrek aan normaal vuurwerk
ff bij een maat een biertje doenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat ga je in Enschede doen? Hengelo is leuk
Toedelsquote:Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ff bij een maat een biertje doen![]()
hengelo gaat miss niet door, neefje is ziek![]()
nu weg, daag daag
Veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ff bij een maat een biertje doen![]()
hengelo gaat miss niet door, neefje is ziek![]()
nu weg, daag daag
Oeh, bloed en ledematen vliegen door de lucht, gekerm van pijn... en een Selma die er als een heks bij staat te kakelen...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Met stoere praatjes bedoel ik dus het buiten staan.
Ik hoop echt dat hun ledematen worden afgerukt en ik daar getuige van mag zijn.
quote:
Brrrquote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Met stoere praatjes bedoel ik dus het buiten staan.
Ik hoop echt dat hun ledematen worden afgerukt en ik daar getuige van mag zijn.
675 is een mooi rond getal jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik denk dat dit niet de laatste van 2010 is
op z'n minst nog 1
Als een orgasme zo fijnquote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oeh, bloed en ledematen vliegen door de lucht, gekerm van pijn... en een Selma die er als een heks bij staat te kakelen...
Rillingen van genot over m'n rug!
En dan afwisselen met mn linkerwijsvinger want ja, ik heb ze nog allemaal!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als een orgasme zo fijn![]()
[..]
En dan afwisselen met mn linkerwijsvinger want ja, ik heb ze nog allemaal!![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als een orgasme zo fijn![]()
net genoeg van gezien, afgerukte ledematen, exploderende mensen. wat een intense serie.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Potver wat een geknalVuurwerk is eng dus ik ga het liefst niet naar buiten maar zodra hier iemand in de straat zn vingers of het liefst zn hele arm eraf knalt ben ik de eerste die naar buiten rent.
Me verlekkeren aan het bloedbad ondertussen wijzend met mijn vinger en 'na na na na naaaa' zingend richting slacht(!)offer.
Leedvermaak overwint angst.
*kuch..ik sta dan gewoon veilig binnen met een verrekijker te genieten van het schouwspel![]()
En wat is dat voor een gebeuren?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef haakon het volgende:
Omg, heb ik al een maand mn Fantasy Island kaart, krijg ik net mail dat ik er 1 gewonnen heb..
Nee, want ze staan in Beesdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn zo kwijt hè. Nu kun je de klompendans doen
Nee, daar ben ik ze blijkbaar vergeten vorig jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar zijn ze uit zichzelf naar toe gegaan? Beesd of all places
Daar kom je nu achter? Ik vind het knapquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef Samzz het volgende:
Nee, daar ben ik ze blijkbaar vergeten vorig jaar
Neem iemand mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:33 schreef haakon het volgende:
Feest morgen in Enschede, heb al 37,50 voor die kaart betaald verdomme
Lekker op je bek pleuren als je iets te snel looptquote:
Dat is een kwestie van oefenenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lekker op je bek pleuren als je iets te snel loopt
Dan liever boots met stalen neus (= voorkant).
Foto van de jaarlijkse boerenhardloopwedstrijd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van oefenen![]()
[ afbeelding ]
De klompenraces ja!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Foto van de jaarlijkse boerenhardloopwedstrijd?
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Ben ik de enige vandaag die aan 'het werk' is?
Nee, Justin moet ook nog werkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
Ben ik de enige vandaag die aan 'het werk' is?
Nuchter en toch kopzeer? Doe je niet goedquote:
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo zag mijn wandeling naar het werk er vanmorgen uit:
[ afbeelding ]
Nee, ik zit thuis achter mijn computerquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En jij ligt lekker met een laptop in een warm bed te meuren?
Familiebezoek?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Nee, ik zit thuis achter mijn computermoet nog naar Justin toe, en dan naar Zeeland
Carbid knallen en zuipenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de jaarwisseling? of heb je wat bijzonders?
Stairway To Heaven
Dank jequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die jurk stond je trouwens erg mooi![]()
zuiplapquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Under_Score het volgende:
mooi, blijft er meer voor mij over![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gekDat doen wij toch heul niet.
je moet toch watquote:
jawel, maar ik verveel mequote:
winkels zijn nog open vandaag?quote:
awwquote:
je kunt ook nuchter blijvenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemon. Ik heb een fucking kater. En dan vanavond weer aan de havana club - cola. En bier.
Bob?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Redbaron het volgende:
Net als vannacht blijf ik broodnucter vanavond
Sterktequote:
de Jumbo en AH bij ons tot 17.00quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef Under_Score het volgende:
[..]
winkels zijn nog open vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |