quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef fembol het volgende:
de rechterhand van de baas:
Nou: dat doet de baas maar mooi zelf!
quote:[is aan het solliciteren]
"Of ik een baantje zocht in het bordeel. Als rechterhand van de directeur. Ik zeg: 'Dat doet de directeur maar mooi zelf!'"
[...]
[sollicitatiebrief aan het lezen]
"...kom ook bij V&D werken, want de hele dag thuiszitten is ook maar z.o.z.
want de hele dag thuiszitten is ook maar z.o.z.
Het zit 'em in dat z.o.z."
[pakt woordenboek]
"Hier, z.o.z.: Zie ommezijde"
[slaat bladzijde om]
"Zozo. Want de hele dag thuiszitten is ook maar zozo"
"Hans", zei Grietje. Zal ik met dit mooie weer m'n korte rokje aantrekken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:15 schreef Apotheose het volgende:
'Hans zei Grietje zal ik met dit mooie weer mn korte rokje aantrekken?'
of was ie al voorbij gekomen?
ja taalwetenschappelijk gezien luistert het akelig nou waar de leestekens komen te staan. Want 1 verkeerde leesteken of letter maakt zelfs van Jezus nog een ketter. Zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen in het Spreukjesbosquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:04 schreef B.E.D het volgende:
[..]
"Hans", zei Grietje. Zal ik met dit mooie weer m'n korte rokje aantrekken?
quote:Verdere omschrijving van mezelf: voetbalknie wandelnier, tennisarm, zwemmersexceem, kortom: sportief type.
quote:"Wanneer ik gedronken heb rijdt altijd mijn vrouw. En wanneer gebeuren de meeste ongelukken?...Wanneer je gedronken hebt"
quote:"Ik heb mijn vrouw leren kennen in Assen, we waren toen 4 jaar getrouwd".
quote:Tot zover het nieuws, dan volgt nu nog een waarschuwing voor de scheepvaart:
PAS OP!
quote:Macbeth doodde in de stijd tegen de Ieren Patrick de Goede. Patrick de Goede heette Patrick de Goede omdat Macbeth eerst nog de verkeerde Patrick te pakken had.
En in de strijd tegen de Noren doodde Macbeth Bjørn de Geheimzinnige. Waarom Bjørn de Geheimzinnige Bjørn de Geheimzinnige heette, is tot op heden een raadsel.
In de strijd tegen de Engelsen tenslotte doodde Macbeth Hendrik de Hete. Hendrik de Hete heette Hendrik de Hete omdat zijn vader ook Hendrik heette.
quote:Als een epilepticus elke dag op hetzelfde moment een toeval heeft dan noem ik dat geen toeval meer
quote:Je vroeg om een fiets en een goochelspel
maar wat denk je wel..
ik ben sint niet
piet
quote:Het meisje heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar vader was pedofiel en haar moeder is op elfjarige leeftijd overleden
7,5 x 60quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
mammoet bomen kunnen een lengte behalen van +/- 200 meter, mits je ze niet te diep poot![]()
herman finkers met die papegaai is ook geweldig![]()
![]()
![]()
quote:Kwam mijn nichtje aan mijn bed
`Oom Herman, ik heb hoofdpijn`
Ik zei: `Kom maar in mijn bed`
`Nee, oom Herman...
Ik heb hoofdpijn zei ik net`
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |