want?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Zullen we deze ook nog vol stampen?
op 30 december vanaf 3 uur met je familie in het café bier drinken?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon. Omdat het kan.
Kan er zelf trouwens niet aan mee helpen want vanaf 3 uur zit ik met familie in 't cafe bier te drinken enzo.
Oh we hebben een vrij grote familie en een paar jaar terug vond me neef dat we elkaar te weinig spraken dus stelde hij voor om alle neven/nichten te vragen om een biertje te doen in 't cafe op de 30ste. Dat is nu dus voor de 4e x ofzo dat we dat doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op 30 december vanaf 3 uur met je familie in het café bier drinken?leg uit...
quote:
op die manier, tof bedachtquote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh we hebben een vrij grote familie en een paar jaar terug vond me neef dat we elkaar te weinig spraken dus stelde hij voor om alle neven/nichten te vragen om een biertje te doen in 't cafe op de 30ste. Dat is nu dus voor de 4e x ofzo dat we dat doen.
Eerst alleen wat drinken, nu ook eten daar ook in de budde. Vorig jaar rolden we 12 uur 's avonds weer eruit
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, live vanuit een ijskoude bieb... verwarming ist kaputt
Uhu, over een kwartiertje zijn ze hierquote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]komt de monteur vandaag nog dan?
ow, dan valt het nog wel meequote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, over een kwartiertje zijn ze hier
Dan is het net een graad afgekoeld.quote:
Selquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, live vanuit een ijskoude bieb... verwarming ist kaputt
have fun met de familiequote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga me klaarmaken enzulks voor mijn lange cafe bezoek.
Het wordt hier langzaam maar zeker iets warmer jaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole
@ Justin, heb je het al lekker warm?
Heb je de boodschapjes al gedaan?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole
@ Justin, heb je het al lekker warm?
De Praxis wel...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef GimmeGore het volgende:
Ik sta op de tweede plek voor een flatje in Enschede. Ik hoop dat het wat word.
Dan zit ik alleen met het probleem dat ik niets heb. Geen vloerbedekking, geen verf, niks.
Ah, een geldkwestie. Verven hoeft niet per sé, toch? Anders is er altijd nog de Action.quote:
Ja, het geld is bij mijn ex, dat zie ik voorlopig niet terug. Als ik het überhaupt al terug ga krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ah, een geldkwestie. Verven hoeft niet per sé, toch? Anders is er altijd nog de Action.En vloerbedekking kan je al voor zéér weinig bij de Carpetright kopen...
je hebt geen bankrekeningen die (alleen) op jouw naam staan? waar je ex dus niet bij zou moeten kunnen...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, het geld is bij mijn ex, dat zie ik voorlopig niet terug. Als ik het überhaupt al terug ga krijgen
reparatielui zijn al weer vertrokken?quote:
Jawel, maar daarvan maakte ik altijd rond de 23e 300 euro over naar de gezamenlijke rekening (dit was het meeste wat ik kon missen na het betalen van mijn eigen vaste lasten)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt geen bankrekeningen die (alleen) op jouw naam staan? waar je ex dus niet bij zou moeten kunnen...
maar je hebt dus nog wel eigen rekening(en), of staat daar erg weinig op? en kun je nog iets doen tegen dat leeghalen, of is je ex gewoon gemachtigd tot elk bedrag? misschien ff langs de bank of dingen na te vragen!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jawel, maar daarvan maakte ik altijd rond de 23e 300 euro over naar de gezamenlijke rekening (dit was het meeste wat ik kon missen na het betalen van mijn eigen vaste lasten)
En toevallig is die gezamenlijke rekening dinsdagochtend leeggehaald
Ik heb nog 100 euro op mijn eigen rekening (wat vorige maand, toen alles nog normaal was, nog ruim voldoende was, want dat geld wat we allebei op die rekening stortte was genoeg om de maand van door te komen)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je hebt dus nog wel eigen rekening(en), of staat daar erg weinig op? en kun je nog iets doen tegen dat leeghalen, of is je ex gewoon gemachtigd tot elk bedrag? misschien ff langs de bank of dingen na te vragen!
dan moet je zorgen dat alles wat normaal binnenkomt op de en/of rekening (mits er andere dingen binnenkomen dan alleen jullie eigen overboekingen) en wat "van jou" is, voortaan op je eigen rekening komt! en verder is het gewoon bagger dat alles nu weg is, dan wordt straks inderdaad hard sparen...quote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb nog 100 euro op mijn eigen rekening (wat vorige maand, toen alles nog normaal was, nog ruim voldoende was, want dat geld wat we allebei op die rekening stortte was genoeg om de maand van door te komen)
Kan ik net volgende week van naar school. Dan is het geld op.
En het was een en/of rekening, dus net zo goed mijn rekening als die van hem. Ben al bij de bank geweest, die kunnen niets voor me doen.
Ik kan het niet laten terugstorten omdat ik het zelf heb overgemaakt en ik kan er ook niets afhalen omdat er niets meer op staat.
geeft niks, dit zou iedereen hebben! want zoiets verwacht je gewoon nietquote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef GimmeGore het volgende:
Het is allemaal zo onwerkelijk, ik heb af en toe het gevoel in een boze droom te zitten waar ik maar niet uit wakker word.
Gelukkig kan ik me nu redelijk op andere dingen concentreren vanwege de praktische zaken die ik moet regelen.
Maar ik ben bang dat daarna eigenlijk pas de klap komt van wat er nou allemaal gebeurd is.
Ik weet wel wat er gebeurd is, maar het besef is er niet echt.
sorry, moest ff emo doen
Geeft niks, is ook een rotsituatiequote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef GimmeGore het volgende:
Het is allemaal zo onwerkelijk, ik heb af en toe het gevoel in een boze droom te zitten waar ik maar niet uit wakker word.
Gelukkig kan ik me nu redelijk op andere dingen concentreren vanwege de praktische zaken die ik moet regelen.
Maar ik ben bang dat daarna eigenlijk pas de klap komt van wat er nou allemaal gebeurd is.
Ik weet wel wat er gebeurd is, maar het besef is er niet echt.
sorry, moest ff emo doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |