want?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Zullen we deze ook nog vol stampen?
op 30 december vanaf 3 uur met je familie in het café bier drinken?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon. Omdat het kan.
Kan er zelf trouwens niet aan mee helpen want vanaf 3 uur zit ik met familie in 't cafe bier te drinken enzo.
Oh we hebben een vrij grote familie en een paar jaar terug vond me neef dat we elkaar te weinig spraken dus stelde hij voor om alle neven/nichten te vragen om een biertje te doen in 't cafe op de 30ste. Dat is nu dus voor de 4e x ofzo dat we dat doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op 30 december vanaf 3 uur met je familie in het café bier drinken?leg uit...
quote:
op die manier, tof bedachtquote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh we hebben een vrij grote familie en een paar jaar terug vond me neef dat we elkaar te weinig spraken dus stelde hij voor om alle neven/nichten te vragen om een biertje te doen in 't cafe op de 30ste. Dat is nu dus voor de 4e x ofzo dat we dat doen.
Eerst alleen wat drinken, nu ook eten daar ook in de budde. Vorig jaar rolden we 12 uur 's avonds weer eruit
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, live vanuit een ijskoude bieb... verwarming ist kaputt
Uhu, over een kwartiertje zijn ze hierquote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]komt de monteur vandaag nog dan?
ow, dan valt het nog wel meequote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, over een kwartiertje zijn ze hier
Dan is het net een graad afgekoeld.quote:
Selquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu, live vanuit een ijskoude bieb... verwarming ist kaputt
have fun met de familiequote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga me klaarmaken enzulks voor mijn lange cafe bezoek.
Het wordt hier langzaam maar zeker iets warmer jaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole
@ Justin, heb je het al lekker warm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |