Denk niet dat veel mensen zullen gaanquote:Op donderdag 30 december 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
Zou het druk zijn in de Efteling morgen?
Op de site staat dat het een "rustige dag" is waarschijnlijk, maar wat is rustig?
Iemand toevallig wel eens op oudjaarsdag geweest en hoe rustig/druk was het toen in de Efteling?
Grens!? denk eens aan de vele voordelen wat het met zich mee brengt!. Je hoeft nooit een kussen mee te nemen als je ergens gaat logeren. Die vrouw krijgt nooit koude knieën. Als het tocht in haar nek kan ze haar tieten als nek/oorwarmers gebruiken.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou. Ergens is wel een grens hoor...
[ afbeelding ]
Die heb ik al gevonden hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Je zou zomaar eens de vrouw van je leven mis lopen!
Dan zou ik inderdaad ook grenzen stellenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heb ik al gevonden hoor.
Al een hele poos geleden.
Liefde op het eerste gezicht.
Tot aan de rand van de keuken that is.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:30 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook grenzen stellen
Mja tot aan de bank anders kan ze je de biertjes niet komen brengen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tot aan de rand van de keuken that is.
Is dat hele winterefteling iets? Ik ben er nog nooit geweest in de winterquote:Op donderdag 30 december 2010 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen zullen gaan
Ik drink geen bier, dus dat is niet nodig.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Mja tot aan de bank anders kan ze je de biertjes niet komen brengen.
Oh dan kan je de ketting inderdaad gewoon lekker strak houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, dus dat is niet nodig.
Joa. Maar af en toe gaat ze los zodat ze de was kan doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Oh dan kan je de ketting inderdaad gewoon lekker strak houden
Mwa, volgens mij staan er dan wat extra gluhwein tentjes enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 15:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat hele winterefteling iets? Ik ben er nog nooit geweest in de winter
Ze snapt toch wel wat humor is, of is ze extreem serieus?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef Lon3 het volgende:
Dit soort uitspraken moet ik niet te hard zeggen want mijn vriendin kan dit natuurlijk ook mee lezen
Haha nee hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze snapt toch wel wat humor is, of is ze extreem serieus?
Babbelaar? ik ken wel de speedboat dat is tijdens het beffen je lippen stevig op elkaar drukken en dan hard blazen zodat je lippen het bekende prrrrrrrrrrrrtttttt geluid maken. En dat doe je weer tegen de klit aan! toppertje zeg ik je, toppertje!quote:
You are one odd fucker mister laundry.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:20 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Babbelaar? ik ken wel de speedboat dat is tijdens het beffen je lippen stevig op elkaar drukken en dan hard blazen zodat je lippen het bekende prrrrrrrrrrrrtttttt geluid maken. En dat doe je weer tegen de klit aan! toppertje zeg ik je, toppertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |