quote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef Lon3 het volgende:
* Lon3 moet denken aan laatste beelden van LMN in het kpd topic![]()
quote:
Je weet niet wat je mist joh! Piemels zover de horizon strekt! het is gewoon het worsten paradijs van de vegetariėrs!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist joh! Piemels zover de horizon strekt! het is gewoon het worsten paradijs van de vegetariėrs!
Dat is toch overtuigend genoeg om meteen toegang te vragen of niet? voorwaarde is wel dat je foto van je tieten verstuurt naar mijquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Dat is toch overtuigend genoeg om meteen toegang te vragen of niet? voorwaarde is wel dat je foto van je tieten verstuurt naar mij
Het was te proberen... toch?quote:
Ik!?quote:
Ik heb geen issuesquote:
Nou. Ergens is wel een grens hoor...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Lon3 het volgende:
Een tiet is een tiet en een tomaat is een tomaat... maar ik sabbel graag aan beiden!
Onthoud dat goed want dat zou je zomaar op een wijs tegeltje tegen kunnen komen en dan moet je denken: "Dat is het spreekwoord van de wijze Lon3 die ik via fok ken. Jammer genoeg heb ik toen geen foto van mijn tieten naar hem gestuurd want anders..."
Er zijn genoeg mensen die op oudjaarsdag moeten werken, dus dat rustig zou best wel kunnen kloppen dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
Zou het druk zijn in de Efteling morgen?
Op de site staat dat het een "rustige dag" is waarschijnlijk, maar wat is rustig?
Iemand toevallig wel eens op oudjaarsdag geweest en hoe rustig/druk was het toen in de Efteling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |