Als je Boney M niet kent is dat een faal in je opvoeding.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je kent hem niet. Dan ga ik je toch niet meteen voor cultuur barbaar uitmaken. Mijn keuze qua muziek ligt gewoon wat anders.
Van die dino heb ik wel eens wat youtubes gezien hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar je kent hem niet. Dan ga ik je toch niet meteen voor cultuur barbaar uitmaken. Mijn keuze qua muziek ligt gewoon wat anders.
Dat ja!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als je Boney M niet kent is dat een faal in je opvoeding.
Ja maar sommige namen zijn wereldwijd gevestigd. Als je muziek van Michael Jackson niet mooi vind ken je em ook welquote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dio:quote:Op donderdag 30 december 2010 11:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Van die dio heb ik wel eens wat youtubes gezien hoor
Typoquote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dio:
Dino Cazares is een gitarist.
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Tassiepassie het volgende:
Laatste post op Fok! van mij![]()
ik wens jullie allen nog veel plezier hier !
Ga je voor altijd weg?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Tassiepassie het volgende:
Tot morgenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Tassiepassie het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Tassiepassie het volgende:
Wil de eerste maand nog even rustig aan doen, de planning is om de dag kracht training te volgen, met uiteraard verschillende spiergroepen. en vandaag meer cardio. Even rustig aan opbouwen, niets belasten.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
haha wel een oplossing..ben je wel met een split schema bezig? als je elke dag komt trainen?
zeg t alleen omdat je gisteren bent geweest en meende te lezen dat je vandaag weer gingquote:Op donderdag 30 december 2010 12:19 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Wil de eerste maand nog even rustig aan doen, de planning is om de dag kracht training te volgen, met uiteraard verschillende spiergroepen. en vandaag meer cardio. Even rustig aan opbouwen, niets belasten.
Heb je goed gelezen ja :dquote:Op donderdag 30 december 2010 12:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zeg t alleen omdat je gisteren bent geweest en meende te lezen dat je vandaag weer ging
Zeker als je moet proeven nadat er verschillende soorten van het getexte gebruikt zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zoete is er wel een beetje vanaf zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |