Eeuw, gewoon aangeven dat mensen hebben geklaagd over overlast, dat hij maar vaker moet douchen. oud zweet is echt heel smerig...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik werk in een sportschool, en ja djeez wat stinken sommige mensen.. op het moment hebben we een klant,... we zijn met t team aan t bedenken hoe we zijn "overlast" kunnen aanpakken... zonder em meteen te beledigen..
hasta lavista baby (ofzoiets)quote:Op donderdag 30 december 2010 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ga ik echt douchen
I'll be back
JONGEH JE STINKT EEN UUR IN DE WIND. GATVERDAMME GA JE DOUCHEN OFZO STINKHOND.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef Boy23 het volgende:
Hehe, dan hoop ik die ' klant ' niet naast me komt staan. Ik zeg dat gewoon meteen. Ben je er gelijk vanaf!
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
JONGEH JE STINKT EEN UUR IN DE WIND. GATVERDAMME GA JE DOUCHEN OFZO STINKHOND.
haha wel een oplossing..quote:Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef Boy23 het volgende:
Hehe, dan hoop ik die ' klant ' niet naast me komt staan. Ik zeg dat gewoon meteen. Ben je er gelijk vanaf!
Whaha, als ik mezelf goed genoeg ken, dan zou dat best eens iets kunnen zijn wat ik zou zeggen ja !quote:Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
JONGEH JE STINKT EEN UUR IN DE WIND. GATVERDAMME GA JE DOUCHEN OFZO STINKHOND.
<-- daar is het raam, kun je makkelijk uit springen.quote:
daarom zijn we ook bezig met een tactische manier te bedenkenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:45 schreef Lon3 het volgende:
Ik zou het wat tactische zeggen omdat het toch nog een klant betreft.
Vandaar ook mn uitspraak, hoop dat die niet naast mij komt te staanquote:Op donderdag 30 december 2010 11:45 schreef Lon3 het volgende:
Ik zou het wat tactische zeggen omdat het toch nog een klant betreft.
we hebben een nieuwe instructeur die em zn les uit zou sturen als ie ooit bij em ging mee doen... denk niet dat t management daar zo blij mee is.. maar maandag stond ie in mijn les.. vrij vooraan.. was niet te harden...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef Lon3 het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat een aantal andere klanten hebben geklaagden dat hij er iets aan moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |