Ik ben niet zo dik dat ik niet bij mn rug kanquote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iemand nodig om je in te zepen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dik dat ik niet bij mn rug kan
Geloof ik niet echt in, ervoor betalen doe ik zeker nietquote:Op donderdag 30 december 2010 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
edating, relatieplanet, enz...
Daar heeft het dan ook helemaal niets mee te maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dik dat ik niet bij mn rug kan
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heeft het dan ook helemaal niets mee te maken.
Met nog steeds dezelfde mensen als 5 jaar geleden volgens mij.quote:
Altijd de eerste dag van de maand?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:35 schreef Lon3 het volgende:
Tis bijna een nieuw jaar zeg je wat. Dan kan ik mij ook weer eens douchen
Nee begin van het jaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd de eerste dag van de maand?
Meer aan mijn gezondheid doenquote:
ik werk in een sportschool, en ja djeez wat stinken sommige mensen.. op het moment hebben we een klant,... we zijn met t team aan t bedenken hoe we zijn "overlastquote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik douche elke dag![]()
zouden meer mensen moeten doen
geez wat stinken sommige mensen
Treu! Ruikt eens aanzichzelf, ruikt naar d&g light bleuquote:Op donderdag 30 december 2010 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik douche elke dag![]()
zouden meer mensen moeten doen
geez wat stinken sommige mensen
naja sportschool opzich stinkt dan iedereen maar gewoon in het 'dagelijkse leven'. MENSEN ER IS EEN GEWELDIGE UITVINDING, DEO GENAAMDquote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik werk in een sportschool, en ja djeez wat stinken sommige mensen.. op het moment hebben we een klant,... we zijn met t team aan t bedenken hoe we zijn "overlast" kunnen aanpakken... zonder em meteen te beledigen..
eehm. geloof me. vers zweet stinkt nietquote:Op donderdag 30 december 2010 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
naja sportschool opzich stinkt dan iedereen maar gewoon in het 'dagelijkse leven'. MENSEN ER IS EEN GEWELDIGE UITVINDING, DEO GENAAMD
Hem door een deodouche heenduwen.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef sproetjes het volgende:
ik werk in een sportschool, en ja djeez wat stinken sommige mensen.. op het moment hebben we een klant,... we zijn met t team aan t bedenken hoe we zijn "overlast" kunnen aanpakken... zonder em meteen te beledigen..
Bij voorkeur AXE wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hem door een deodouche heenduwen.
ik geloof je meteenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
eehm. geloof me. vers zweet stinkt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |