Komt in de buurt van?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Who wants to live forever komt in de buurt
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Komt in de buurt van?
quote:
Ik vind dat ook irritant.. maar ze blijven het gewoon doen. De één wat erger dan de ander trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik word echt moe van dat afkappen van platen door radio 2. Lul dan wat minder over Mien Meut uit Schubbekutteveen
Eensquote:Op donderdag 30 december 2010 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik word echt moe van dat afkappen van platen door radio 2. Lul dan wat minder over Mien Meut uit Schubbekutteveen
Wat een held!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
Interessant stuk:
http://www.leoblokhuis.nl/result_blog.asp?ID=154
Gister bij Purple Haze, kansloos dat hele intro vol zitten lullenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is hij een held, en waarin heeft hij 100% gelijk?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een held!
Hij heeft voor 100% gelijk!
Omdat hij het mijn inziens prima verwoord. En hij maakt het kansloze bericht van de "kwaliteitskrant" de Volkskrant met de grond gelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waarom is hij een held, en waarin heeft hij 100% gelijk?
Vind het een matig stukje proza met aardig wat typo's
Mwah, ik vind dat er best kritiek gegeven mag worden op de Top2000.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat hij het mijn inziens prima verwoord. En hij maakt het kansloze bericht van de "kwaliteitskrant" de Volkskrant met de grond gelijk
Dat is wel heel makkelijk. Blokhuis geeft de column teveel gewicht, verliest de maker en de lezer volledig uit het oog, net als de mogelijkhied om het stukje niet te lezen.quote:De man geeft de lijst te veel gewicht, verliest de makers en luisteraars volledig uit het oog, net als de aan/uit-knop op zijn radio en tv.
Helemaal mee eens. Ik verbaas me ook regelmtig over de onbekende bands die 'verwacht' worden in de lijst of onbekende nummers die veel beter zouden zijn dan de bekende nummers van een band. Is toch logisch dat de bekende nummers er in staan?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat hij het mijn inziens prima verwoord.
Inderdaad.quote:
Als jij 'm omdraait, mag het alsnogquote:
Vooruitziende blik.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als jij 'm omdraait, mag het alsnog
edit: thnx
Iddquote:Op donderdag 30 december 2010 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goed uurtje, op John Mayer en Michael Buble na.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie vinden gewoon alles wat nieuw is kut, he.
Neuh maar wel veelquote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie vinden gewoon alles wat nieuw is kut, he.
Dat ligt niet aan ons, dat ligt aan de muzikanten van deze tijdquote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best wel triest, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |