Mocht jij de volumeknoppen wel aan de praat krijgen of de complete iPod control ermee, mag je het wel ff meldenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oi, heb ze al besteld dus. Nouja, dan gaan ze gewoon terug mochten ze het echt niet doen.
Dat zit toch gewoon in je Hotmail zelf?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:28 schreef Santello het volgende:
Trouwens ik heb mijn hotmail accounts gekoppeld aan mijn iPhone.
Om de zoveel dagen wist het mijn ongewenste folder, wat ik niet wil hebben.
Zie ik een optie over het hoofd?
Doet het hoor! Pauze, volgend nummer, vorig nummer, scrubben in een nummer en volume control. Prima, ben er helemaal blij mee, voordelige vervanging van de Apple in-ears op deze manier. Geluidskwaliteit roep ik nog niks over, heb eerst gekeken of ze het deden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Mocht jij de volumeknoppen wel aan de praat krijgen of de complete iPod control ermee, mag je het wel ff meldenEnige wat mij lukt is nummers pauzeren net als met de originele Apple dopjes.
de winampstream is gewoon af te spelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:49 schreef mickeyD het volgende:
ff een vraag, hoe speel ik op mijn iphone 4 (die ik deze maand krijg) een stream af die ik op een website kan aanklikken.
er zijn daar 3 opties:
een winamp stream: is dus .pls
een real audio stream: is dus .Ram
en een mediaplayer stream: is dus .wax
is 1 van die 3 aan te klikken en kan iphone die afspelen?
de site is: http://www.radiostaddenhaag.com
(rechts bovenaan staan de links voor als je het wilt testen)
Lijkt me sterk omdat ik daar niet niets aan heb veranderd, het is ook pas sinds mijn iPhone zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zit toch gewoon in je Hotmail zelf?
Waarom doen alle functies het dan niet bij mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doet het hoor! Pauze, volgend nummer, vorig nummer, scrubben in een nummer en volume control. Prima, ben er helemaal blij mee, voordelige vervanging van de Apple in-ears op deze manier. Geluidskwaliteit roep ik nog niks over, heb eerst gekeken of ze het deden.
Jep, klopt als een bus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef braddofiel het volgende:
Oja, en klopt het dat ik het eerst ergens moet activeren om 400 smsjes te krijgen ofzo?
Een 3GS met iOS 4.2.1 en niet gejailbreakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waarom doen alle functies het dan niet bij mij?Heb je een 3G, 3GS of 4?
Volgensmij alleen met serienummerquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:54 schreef KaMo het volgende:
Weet iemand of je met de IMEI kan checken hoe oud de iPhone is?
Leuk spelletje wel.quote:
Ga gewoon naar PDAShop, voor 22 uur besteld (ook met abo) en je hebt het gegarandeerd de volgende dag.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef Perenboompje het volgende:
Is Vodafone een beetje betrouwbaar wat betreft de levering, als je verlengt via internet? Er staat wel 'de volgende dag' maar leveren ze ook werkelijk 'de volgende dag'?
Da's een goeie inderdaad, thanks!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga gewoon naar PDAShop, voor 22 uur besteld (ook met abo) en je hebt het gegarandeerd de volgende dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |