Bedankt voor je info, ik heb nu ook Hi (prepaidquote:Op zondag 2 januari 2011 14:15 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Ik heb week geleden bij Mtv-mobile (is gewoon KPN) een abonnement afgesloten.
Mijn abbo:
HI Bel & Sms E20
1e jaar: ¤19,75
2e jaar: ¤39,50
Aanschafprijs: ¤225-,
Actie: ¤1 p.m voor sms verdubbelaar
Totaalplaatje:
29,62 p.m x 24 maanden + 225 = ¤935
Voor het bellen gebruik je Viber en voor smsen gebruik je Whatsapp
Vodafone:
200: 34,50 x 24 maanden + 199 = ¤1027
275: 39,50 x 24 maanden + 99 = ¤1047
T-mobile: kut provider/ afzetter
i150: 29,95 x 24 + 229 = 917
i300: 44,95 x 24 + 149 = 1227,80
Hou er ook rekening mee dat je een micro kaartje moet kopen als je overstapt volgens mij kost die rond de 15 a 20 euro
Scheelt toch bijna 100 euro op de langere termijn, je hebt het of niet.
Grootste voordeel is ook dat je geen soort van datalimiet hebt, als je de 1,5 gig raakt wordt je internetverbinding gehalveerd (hier mag je behoorlijk wat voor downloaden, internetpagina's op telefoon worden allemaal ondersteund door een mobile pagina dus zo groot zijn sites niet meer om te openen)
Heb nog geen enkele andere provider dan KPN gehad in mijn leven en heb echt nog nooit problemen met internet of etc gehad. Kom net terug uit het noorden en onderweg gewoon overal 3G.
Bij Hi is het 500mb en anders 1GB. T-Mobile is de enige zonder limiet inderdaad.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Bedankt voor je info, ik heb nu ook Hi (prepaid).
Ik zat al te kijken naar T-mobile vanwege het 'geen datalimiet'.
Maar geeft Hi onbeperkt internet (geen datalimiet) of niet?
Verder heb ik dus het minimale abonnement nodig (150 min. en 150 sms).
Nog tips?
Alvast bedankt!
Waar zou jou keuze in mijn geval naar uit gaan? Ik wil namelijk wel aardig wat kunnen internet, (maximaal 3 uur reizen per dag).quote:Op zondag 2 januari 2011 18:02 schreef Peem het volgende:
[..]
Bij Hi is het 500mb en anders 1GB. T-Mobile is de enige zonder limiet inderdaad.
Verder was er eerder verteld dat Telfort hun Fair Use Policy hanteren, ipv een datalimiet. Aangezien deze best hoog schijnt te liggen, is dat een waardig alternatief.
Dit is volgens de beste meneer in kwestie, dus of het ook allemaal echt zo uitvalt is me een raadsel
Wordt het dan de iphone bij jou?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat ik maar voor de sim only ga waar ik een nieuwe telefoon bij koop. Ben je financieel vaak goedkoper uit en kan je ook nog een beetje hoppen van telefoons mocht iets je niet bevallen..
Weet ik nog niet, Sim Only kost me een euro of 17, dan eventueel iPhone erbij voor 650, of even langs de aanbiedingen lopen. Kan me herinneren dat er twee jaar terug in de derde week van januari prijs aanpassingen waren gedaan dus misschien is het handig om daar nog even op te wachten..quote:
Eerst kijken of de plekken waar je vaak moet zijn een goed bereik hebben, dan gewoon voor T-Mobile kiezen als dat het geval isquote:Op zondag 2 januari 2011 18:11 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Waar zou jou keuze in mijn geval naar uit gaan? Ik wil namelijk wel aardig wat kunnen internet, (maximaal 3 uur reizen per dag).
Weinig verstand op dat gebied, weet jij waar ik dat kan na kijken?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:45 schreef Peem het volgende:
[..]
Eerst kijken of de plekken waar je vaak moet zijn een goed bereik hebben, dan gewoon voor T-Mobile kiezen als dat het geval is
Welke stad woon jij, welke stad moet je vaak zijn?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:08 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Weinig verstand op dat gebied, weet jij waar ik dat kan na kijken?
Alvast bedankt!
Doet er volgens mij niet toe, ik zie dat alles gedekt is (op enkele natuurgebieden na):quote:Op zondag 2 januari 2011 19:18 schreef Peem het volgende:
[..]
Welke stad woon jij, welke stad moet je vaak zijn?
Je vindt de iPhone i.c.m. Vodafone te duur? Persoonlijk vind ik de abo's van Vodafone zeer oké, kan me niet voorstellen dat een sim-only + het toestel los echt goedkoper is. Voor ¤17,- per maand heb je iets van 100 belminuten + intenetbundel? Bij Vodafone heb je 200 belminuten voor ¤34,50 per maand. Dat is ¤17 euro duurder (=¤408 over 24 maanden) maar je hebt daarnaast ook nog eens meer belminuten.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, Sim Only kost me een euro of 17, dan eventueel iPhone erbij voor 650, of even langs de aanbiedingen lopen. Kan me herinneren dat er twee jaar terug in de derde week van januari prijs aanpassingen waren gedaan dus misschien is het handig om daar nog even op te wachten..
Heb je een punt heb puur even de sim only's van T-mobile gekeken, maar vodafone is inderdaad een stuk goedkoper daarinquote:Op zondag 2 januari 2011 19:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je vindt de iPhone i.c.m. Vodafone te duur? Persoonlijk vind ik de abo's van Vodafone zeer oké, kan me niet voorstellen dat een sim-only + het toestel los echt goedkoper is. Voor ¤17,- per maand heb je iets van 100 belminuten + intenetbundel? Bij Vodafone heb je 200 belminuten voor ¤34,50 per maand. Dat is ¤17 euro duurder (=¤408 over 24 maanden) maar je hebt daarnaast ook nog eens meer belminuten.
Sim-only abonnementen zijn eigenlijk alleen echt goedkoop zónder internetbundel...
Wat is in jouw geval vrij veel?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef TC03 het volgende:
Ik zou nooit T-Mobile nemen. Het enige voordeel is het gebrek aan datalimiet. Echter, ik zelf internet vrij veel op mijn iPhone en zit in 4 maanden tijd op 2 GB datavebrruik. Ik kan me niet voorstellen dat ik daarom ooit problemen zou hebben met een datalimiet van 1 GB. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je geen Spotify kan gebruiken o.i.d. Grote apps (Fifa 11 van 1 GB, bijv.) doe ik via WiFi.
Ja, dat hebben ze allemaal wel rond gemaild en gesmst toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
nylz Kom er nu pas achter dat @kpnmobile m'n contract heeft veranderd en dat ik nu pas eind maart kan verlengen. Had voor 1 dec moeten smsen
Om alsnog vier maanden van te voren te kunnen verlengen ipv twee dus
Zo zat ik ook bij de 3g en de HTC nog iets te twijfelen destijds, ik koos voor de HTC en na 2 weken baalde ik al.....quote:Op zondag 2 januari 2011 21:46 schreef eXclusiv het volgende:
Ik zit nu toch te twijfelen, vodafone heeft wel een erg mooie aanbieding voor de HTC Desire HD.
Het stond kennelijk op m'n rekening van oktober, alsof ik die lees, ik maak alleen het bedrag over dat er op staatquote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze allemaal wel rond gemaild en gesmst toch?
Ik zal een keer naar de telecom winkel in de buurt gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo zat ik ook bij de 3g en de HTC nog iets te twijfelen destijds, ik koos voor de HTC en na 2 weken baalde ik al.....
Gewoon echt even beide proberen en veel reviews vergelijken.
Das wel raar, ik heb daar 3 smsjes over gehad en 2 mailtjes. Toen ik belde met hi hebben ze het ook nog even verteld...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Het stond kennelijk op m'n rekening van oktober, alsof ik die lees, ik maak alleen het bedrag over dat er op staat
Ik kwam er in ieder geval vandaag pas achter. Een sms heb ik nooit gehad, sterker nog, toen ik in november via kpn.com op vroeg wanneer ik m'n contract kon verlengen werd mij nog gewoon 31 januari verteld. Zonder opmerking daarbij dat dat zou veranderen.
Mij werd verteld in de Hi winkel dat je voor 31 dec dat had moeten doen, had het nog maar snel gedaan toen ik dat hoorde. Merk wel of ik nu over 3 weken kan verlengen of dat ik pas over 2 maanden en 3 weken kan verlengen (of misschien overstappen, zien we wel)quote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
nylz Kom er nu pas achter dat @kpnmobile m'n contract heeft veranderd en dat ik nu pas eind maart kan verlengen. Had voor 1 dec moeten smsen
Om alsnog vier maanden van te voren te kunnen verlengen ipv twee dus
quote:Wij snappen dat je hier misschien nog geen rekening mee hebt gehouden en willen je aan het idee laten wennen. Daarom geven we je, als je dit niet wil, tijdelijk de mogelijkheid om toch nog vanaf 4 maanden voor het einde van je contract te verlengen.
Stuur vóór 31 december een smsje met de tekst NEE naar 7171
Ter bevestiging van je aanvraag ontvang je binnen 2 werkdagen een (gratis) smsje
Na verwerking van je aanvraag ontvang je een tweede (gratis) sms'je. Dit kan tot 5 werkdagen duren
Je kunt, na ontvangst van deze bevestiging, weer 4 maanden voor het einde van je contract verlengen
Met deze wijziging verandert er niets aan de looptijd van je contract.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das wel raar, ik heb daar 3 smsjes over gehad en 2 mailtjes. Toen ik belde met hi hebben ze het ook nog even verteld...
Edit: screen van mail [ afbeelding ]
Mjah, maar ik zit niet bij Hi maar bij KPN Mobiel en ik had dat kennelijk al voor 1 december moeten doenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mij werd verteld in de Hi winkel dat je voor 31 dec dat had moeten doen, had het nog maar snel gedaan toen ik dat hoorde. Merk wel of ik nu over 3 weken kan verlengen of dat ik pas over 2 maanden en 3 weken kan verlengen (of misschien overstappen, zien we wel)
Edit: al gevonden, ik was er gelukkig op tijd bij als het goed is.
[..]
Even een nieuw account aanmaken, met die uitloggen en vervolgens kun je weer inloggen met je oude account.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:55 schreef plakkert- het volgende:
Ik heb sinds eergisteren een probleem met mijn Game Center. Ik ben (schijnbaar) uitgelogd uit mijn account. Als ik weer inlog in game center met mijn Apple ID vraagt hij om een nieuw account aan te maken. Als ik de stappen doorloop en mn huidige game center username invul zegt ie dat ie al in use is. Iemand enig idee hoe dit komt, en nog belangrijker, hoe ik dit fix?
[ afbeelding ]
Dit scherm zie ik dus meteen na het inloggen in game center.
(Heb een iPhone4, mocht dit van enig belang zijn)
Zelfde?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:41 schreef plakkert- het volgende:
Nieuw account op hetzelfde emailadres of op een andere?
JB? want ik lees overal dat het daardoor komt dat ik ze alleen binnen krijgen als hij verbonden is.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Merkie het volgende:
Waarom werken die push notifications van Whatsapp zo bagger. Hoe vaak ik al berichtjes gemist heb is echt niet normaal. Met andere apps werkt het wel gewoon prima...
is brabant niet al het zuidenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Woon in het zuiden van Brabant he
vier maandenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar je hoeft niet af te wachten totdat je abonnement is afgelopen, je kan drie maanden van tevoren overstappen met nummerbehoud
Doch is het een behoorlijke faal van Apple, over zoiets simpels heb ik geen goed woord over. Al heb ik zelf ook een iPhone, dit behoort gewoon niet te kunnen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:54 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij moest je de wekker hebben gezet op 3 januari, bij mij werkte hij iig gewoon...
Snap overigens niet dat er mensen zijn die dit niet nog even testen voor de zekerheid en gewoon blind erop vertrouwen.
heb je de inears bij apple gekocht? Grote kans dat je gewoon nieuwe krijgt. Ik heb de standaard oordopjes, ze gaven geen hoge tonen meer, deden totaal niet moeilijk en gaven nieuwe meequote:Op maandag 3 januari 2011 12:47 schreef KingOfMars het volgende:
Hmm, Apple in-ears zijn overleden. Bediening weigert. Wat zijn de opties ook alweer voor in-ear dopjes met volume en track control én microfoon om handsfree te kunnen bellen?
Ik kom op die van Apple uit en van V-Moda. Zijn er nog meer?
Bij de Dixons.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Peem het volgende:
[..]
heb je de inears bij apple gekocht? Grote kans dat je gewoon nieuwe krijgt. Ik heb de standaard oordopjes, ze gaven geen hoge tonen meer, deden totaal niet moeilijk en gaven nieuwe mee
(stond er met nieuwe in m'n handen in de APR, en hun wezen er netjes op dat het binnen garantie valt =D)
Ik heb het niet over Hi maar over MTV mobile, ik adviseer je om langs de Hi winkel te gaan. MTV mobile is gewoon Hi/KPN!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:57 schreef eXclusiv het volgende:
[..]
Bedankt voor je info, ik heb nu ook Hi (prepaid).
Ik zat al te kijken naar T-mobile vanwege het 'geen datalimiet'.
Maar geeft Hi onbeperkt internet (geen datalimiet) of niet?
Verder heb ik dus het minimale abonnement nodig (150 min. en 150 sms).
Nog tips?
Met 'gebruiksgemak' bedoelen ze dus dat je langer kan blijven liggen.quote:Op maandag 3 januari 2011 08:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver, mezelf verslapen omdat die klote wekker niet af ging vandaag.
Mensen die ervaringen hebben met deze netwerken en netwerken aan/af raden?quote:T-Mobile abbo: http://www.studentmobiel.(...)=776#bestelformulier
1ste 12 maanden 35,- 2de 12 maanden 39,95
Aantal bel/sms minuten: 330/330
Datalimiet: Onbeperkt
Toestelprijs: 179,-
Totaal: 1078,-
MTV abbo (KPN): http://www.studentmobiel.(...)pack#bestelformulier
1ste 12 maanden 19,75 2de 12 maanden 39,50
Aantal bel/sms minuten: 300/150*
*Met 1 euro pm extra SMS verdubbelaar wordt dan: 300/300
Datalimiet: Onbeperkt
Toestelprijs: 292,-
Totaal: 1027,-
Vodafone abbo: http://www.vodafone.nl/sh(...)as?_requestid=929463
39,50 per maand
Aantal bel/sms minuten: 275/550*
*Rond gesprekskosten af op hele minuten
Datalimiet: 1GB
Toestelprijs: 199,-
Totaal: 1147,-
Of
34,50 per maand
Aantal bel/sms minuten: 200/400*
*Rond gesprekskosten af op hele minuten
Datalimiet: 1GB
Toestelprijs: 249,-
Totaal: 1077,-
Ligt eraan waar jou voorkeur naar uit gaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de volgende:
[..]
Mensen die ervaringen hebben met deze netwerken en netwerken aan/af raden?
Ja klopt. Had gisteravond een test gedaan en de wekker om 0:01 gezet, deze ging niet af.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:54 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij moest je de wekker hebben gezet op 3 januari, bij mij werkte hij iig gewoon...
Snap overigens niet dat er mensen zijn die dit niet nog even testen voor de zekerheid en gewoon blind erop vertrouwen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
of Telfortquote:Op maandag 3 januari 2011 14:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |