T-Mobile.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef mickeyD het volgende:
ik mot anders gewoon 5 weken wachten van t-mobile lees ik net in een sms
Volgens mij alleen bij T-mobile, rest kan hem wel rap leveren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef KingOfMars het volgende:
Zit er nog steeds 5 weken (!!!!) levertijd op dat ding? Belachelijk.
truequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef KaMo het volgende:
En dat is kut, hopelijk heeft ze het emailadres van die kerel nog!
het zal wel passen als je de contact van de simkaart op de telefoon simkaart houder legtquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:36 schreef Bryan181 het volgende:
Een microsim van t-mobile kan niet in een gewone gsm he?
Hehe heb hetzelfde probleem, hoe zit dat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
In het Japans/Chinees
Of ben ik de enige die daar last van heeft?!
[ afbeelding ]
dan scoor je toch ff een micro sim adapter voor $1,- problem solved!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:36 schreef Bryan181 het volgende:
Een microsim van t-mobile kan niet in een gewone gsm he?
die zitten bij telfort en kpn gewoon in de verpakking van de micro-sim.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:01 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dan scoor je toch ff een micro sim adapter voor $1,- problem solved!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48642
Hoi Paul,quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Paul het volgende:
Ik zit nu bij Hi he, met een andere tel.
Als ik nu een iphone 4 wil, kan ik dan het beste eentje met Hi nemen? Hi heeft wel goede verbinding! Of beter Vodafone bijv? Want dat lijkt wel goedkoper met abbo?
thx alvast
Maar hoe zit het precies met internetten? Ik heb er geen verstand van. Hoe werkt dat en via wat enz. En hoe snel zit je aan een limiet? En wat voor limiet heb je bij vodafone?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoi Paul,
KPN is prima, maar Vodafone geeft je meer belminuten en je betaalt dan ook nog eens minder voor het toestel. Ik zou dus altijd voor Vodafone kiezen (al dan niet met nummerbehoud).
Groeten,
TC03
Bij contacten in de iphone kopieėrt hij het adresboek uit Outlook/Outlook expressquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef NJ het volgende:
Het handigst is het gewoon om ze met de hand over te typen in Outlook. Het grote voordeel daarvan is dat je dan alle nummers en andere contactinformatie van ieder persoon aan een enkel 'visitekaartje' kan koppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |