abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:12:45 #201
329677 kerstmis
hallo wie is daar?
pi_91560851
ik vind het zelf nooit zo verstandig om op die leeftijd al sex te hebben enzo, maar ik zie dat je het al eens heb gehad, en als jullie er allebei klaar voor zijn, waarom niet?

verder kun je het ook bij een vriend regelen, dat hij even weg gaat ofzo, moet je alleen nog wel gek vinden die dat doet.
Omg, ik ben 127.0.0.1 aan het DoSen, ik heb die klootzak bijna plat!!!
pi_91561103
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:12 schreef kerstmis het volgende:
ik vind het zelf nooit zo verstandig om op die leeftijd al sex te hebben enzo, maar ik zie dat je het al eens heb gehad, en als jullie er allebei klaar voor zijn, waarom niet?

verder kun je het ook bij een vriend regelen, dat hij even weg gaat ofzo, moet je alleen nog wel gek vinden die dat doet.
Op die leeftijd heb je toch geen vrienden met een eigen huis?
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_91561904
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef noksala het volgende:
...en ik deed al het werk.
Wen er maar vast aan, jongen. :Y
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:39:06 #204
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91589636
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:36 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Wen er maar vast aan, jongen. :Y
hihi nee. Mijn vriendin heeft aangeboden zelf boven tegaan wanneer we weer de kans krijgen.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:47:33 #205
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91590175
quote:
3s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:53 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Je moeder kent jou al wat langer en zij weet heel goed wat er voort kan komen uit jouw gevoos met je vriendinnetje, dus ik snap wel dat zij er niet zo happig op is. Ooit wel eens 16 and pregnant op MTV gekeken? Je moeder waarschijnlijk wel en die heeft geen zin om de troep achter jouw kont op te ruimen als jij het een keertje verprutst. En de kans daarop is hoe jonger hoe groter en de kans dat jij je verantwoordelijkheid neemt op dat gebied is des te kleiner.
Inderdaad zestien jarige. Pubers die gaan feesten en de hele nacht doordrinken, vervolgens neuken ze met een meisje en door de dronkenheid knoeien ze. Ik ben niet zo'n kneusje, ik weet heus wel waar ik mee bezig ben. Er zijn veel kinderen die gewoon op hun dertiende al gevreeen hebben, zovaak hoor ik daar niks over dan die rond de 16 jarige. En ik bedoel, wat kan er nou fout gaan man :') , ik neuk met TopSafe, en na het neuken vul ik hem zelf met water om te chekke over die niet gescheurt is :')
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_91591356
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef noksala het volgende:

[..]

Inderdaad zestien jarige. Pubers die gaan feesten en de hele nacht doordrinken, vervolgens neuken ze met een meisje en door de dronkenheid knoeien ze. Ik ben niet zo'n kneusje, ik weet heus wel waar ik mee bezig ben. Er zijn veel kinderen die gewoon op hun dertiende al gevreeen hebben, zovaak hoor ik daar niks over dan die rond de 16 jarige. En ik bedoel, wat kan er nou fout gaan man :') , ik neuk met TopSafe, en na het neuken vul ik hem zelf met water om te chekke over die niet gescheurt is :')
damn dat ik daar nooit aan gedacht heb. bazen ide! :D
pi_91592378
Neuken terwijl je thuiswoont gaat prima ! :D
Doen niks anders, en nog nooit betrapt of gestoord O+
Liever je pik in een snee, dan een snee in je pik :)
pi_91601416
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef noksala het volgende:
En als 'ie nou op een dag wel gescheurd is? Zoiets gaat makkelijker dan je denkt en dát kan er fout gaan. als je daar niet bij stil staat vind ik je niet veel slimmer dan de zestienjarigen waar jij over praat. Dronken of niet, ook jij hebt geen flauw benul waar je mee bezig bent.
  donderdag 20 januari 2011 @ 10:56:03 #209
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91603614
Ja TS, wel goed uitkijken want kinderen hinderen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91606097
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:45 schreef noksala het volgende:

[..]

Die avonden zijn er niet. Anders kan ze elk moment thuis komen, en met dat gevoel kets ik ook niet lekker.
Dont worry.
Binnen 2 minuten zijn jullie toch wel klaar.
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:30:00 #211
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91606810
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:36 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

En als 'ie nou op een dag wel gescheurd is? Zoiets gaat makkelijker dan je denkt en dát kan er fout gaan. als je daar niet bij stil staat vind ik je niet veel slimmer dan de zestienjarigen waar jij over praat. Dronken of niet, ook jij hebt geen flauw benul waar je mee bezig bent.
Naar de dokter gaan..
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:35:16 #212
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91606984
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef LePoo het volgende:

[..]

Dont worry.
Binnen 2 minuten zijn jullie toch wel klaar.
huh, waarom 2minuten? Ik laat het zo lang duren als ik zelf wil.
pi_91610754
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef noksala het volgende:
Naar de dokter gaan..
Of een Norlevo bij de Kruidvat halen.. Toen ik trouwens de leeftijd van jouw vriendinnetje had was ik al aan de pil, misschien het overwegen waard, gewoon voor de extra zekerheid voor jullie beide. Ik weet uit ervaring hoe gemakkelijk er iets mis kan gaan met een condoom Nee ik heb geen kinders, ik was aan de pil.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:05:14 #214
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91610873
quote:
7s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Of een Norlevo bij de Kruidvat halen.. Toen ik trouwens de leeftijd van jouw vriendinnetje had was ik al aan de pil, misschien het overwegen waard, gewoon voor de extra zekerheid voor jullie beide. Ik weet uit ervaring hoe gemakkelijk er iets mis kan gaan met een condoom Nee ik heb geen kinders, ik was aan de pil.
Ja, mijn vriendin zit ook aan de pil.
pi_92182783
Damn wat ben je moeilijk!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:56:20 #216
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_92182976
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:42 schreef MeGusta het volgende:

[..]

Vrijen :')!
Vrijen is lief. O+
pi_92183882
quote:
18s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef hexje het volgende:

[..]

Vrijen is lief. O+
:Y
pi_92190636
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:07 schreef noksala het volgende:

[..]

Ik heb schijt aan wat me moeder zegt of vind, maar het lijkt me wel vervelend als ze binnenkomt of op de deur klopt en ik neukend moet gaan roepen dat ze weg moet.
gangsta boy !!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom paard
pi_92190699
14 :')
pi_92190713
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef noksala het volgende:

[..]

huh, waarom 2minuten? Ik laat het zo lang duren als ik zelf wil.
_O_
pi_92192486
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
14 :')
Of niet dan?
pi_92265317
Kereltje, je moet je niet zoveel van je moeder aan trekken (haha trekken), als jij sex met je vriendin wilt moet je dat lekker doen, ik doe het ook al 2 jaar thuis zonder dat pappie en mammie ons storen;) Alsof je moetie om het uur binnen komt in je kamer, ga even na hoevaak ze binnen komt.
En zolang gaat je eerste keer niet duren omdat het wss toch gaat failen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:26:17 #223
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_92298659
Mijn eerste keer met deze meid duurde drie kwartier, en het viel opzich niet tegen. De tweede keer kwam me moeder vroeger thuis waarna ze me steeds riep om dingen te vragen. Het schoot dus niet op en had besloten dat ik niet meer ging slapen tot ik een oplossing had. In de tweede zware nacht op half4 snacht besloot ik om een wandeling te maken om zo op ideeen te komen. Tijdens het wandelen zag ik hoe een vogeltje de plaats van een ander volgentje overnam toen die wegging. Toen realiseerde ik me eigenlijk dat ik 2 huizen heb, en er maar 1 gebruik. Dat andere soortvan vakantie/klus huisje gaan we toch alleen soms in de vakantie heen. Dusja beetje simpel. 3kamers keukentje en woonkamer, maar goeie plek om lekker te vrijen. Naast dat is het ook nog vrijestaant en andere huisjes zijn eindje verderop, dus kan zohard kreunen als ik wil. Dusja eigenlijk is me topic opgelost. Seks en thuiswonen is gewoon heel lastig, maar dan maar een ander plekje zoeken.
pi_92309119
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef noksala het volgende:
Mijn eerste keer met deze meid duurde drie kwartier, en het viel opzich niet tegen. De tweede keer kwam me moeder vroeger thuis waarna ze me steeds riep om dingen te vragen. Het schoot dus niet op en had besloten dat ik niet meer ging slapen tot ik een oplossing had. In de tweede zware nacht op half4 snacht besloot ik om een wandeling te maken om zo op ideeen te komen. Tijdens het wandelen zag ik hoe een vogeltje de plaats van een ander volgentje overnam toen die wegging. Toen realiseerde ik me eigenlijk dat ik 2 huizen heb, en er maar 1 gebruik. Dat andere soortvan vakantie/klus huisje gaan we toch alleen soms in de vakantie heen. Dusja beetje simpel. 3kamers keukentje en woonkamer, maar goeie plek om lekker te vrijen. Naast dat is het ook nog vrijestaant en andere huisjes zijn eindje verderop, dus kan zohard kreunen als ik wil. Dusja eigenlijk is me topic opgelost. Seks en thuiswonen is gewoon heel lastig, maar dan maar een ander plekje zoeken.
Wacht... Pas na negen pagina's en twee vogeltjes kom je tot de conclusie dat er ook een andere plek is om te neuken? :') _O-
pi_92320170
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef noksala het volgende:
Dit kan gewoon niet serieus zijn. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')