Jullie zijn te jongquote:Op donderdag 30 december 2010 02:38 schreef noksala het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin vrijen. Een aantal weken begon me ma over dat ik te jong ben om op bed te zoenen met me meisje, en een paar dagen later begon ze over dat ik condooms moet kopen.
Op het moment zijn we er wel klaar voor. Toch nog wat vraagjes.
Hoe zeg ik zoiets tegen me moeder, zovan ik ga het proberen laat me met rust zoiets?
Welke condooms zijn het beste om een maagd te neuken, heb zelf een licht gevoelige eikel. Ik heb top safe gekocht, is dat een goeie?
Nja, dit was een beetje waar ik mee zit. Het zou fijn zijn als iemand me antwoord kan geven.
(oja ben 14jr, even geen reacties geven dat ik te jong ben.)
Vrijenquote:Ik wil graag met mijn vriendin vrijen.
Waarom zeg je jullie, je weet niet eens hoe oud me vriendin is. Wat is volgens jou dan wel de geschikte leeftijd?quote:
Die avonden zijn er niet. Anders kan ze elk moment thuis komen, en met dat gevoel kets ik ook niet lekker.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:42 schreef Chef_M het volgende:
Dat zeg je niet tegen je moeder smeerlap, je wacht gewoon op een avond dat ze niet thuis is.
Als je vriendin heel veel ouder is dan jou dan zit ze alzo verkeerd.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:43 schreef noksala het volgende:
[..]
Waarom zeg je jullie, je weet niet eens hoe oud me vriendin is. Wat is volgens jou dan wel de geschikte leeftijd?
Nee, ze is maar een jaartje ouder. en...quote:Op donderdag 30 december 2010 02:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je vriendin heel veel ouder is dan jou dan zit ze alzo verkeerd.Oh ja, ga condooms kopen, je wilt niet vader worden op deze leeftijd.
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:38 schreef noksala het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin ketsen. Een aantal weken begon me ma over dat ik te jong ben om op bed te zoenen met me meisje, en een paar dagen later begon ze over dat ik condooms moet kopen.
Op het moment zijn we er wel klaar voor. Toch nog wat vraagjes.
Hoe zeg ik zoiets tegen me moeder, zovan ik ga het proberen laat me met rust zoiets?
Welke condooms zijn het beste om een maagd te neuken, heb zelf een licht gevoelige eikel. Ik heb top safe gekocht, is dat een goeie?
Nja, dit was een beetje waar ik mee zit. Het zou fijn zijn als iemand me antwoord kan geven.
(oja ben 14jr, even geen reacties geven dat ik te jong ben.)
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je vriendin heel veel ouder is dan jou dan zit ze alzo verkeerd.Oh ja, ga condooms kopen, je wilt niet vader worden op deze leeftijd.
Hij heeft dus al condooms gekocht.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi, is dat probleem al opgelost...nou nog moeder zien te lozen. Geef haar een bioscoopbon of een cadeaubon voor een avondje pottenbakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:50 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft dus al condooms gekocht.
Jij bent dan echter wel knetterkrankjorumquote:Op donderdag 30 december 2010 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat is er gebeurt met de oude vertrouwde bosjes, steegjes.. of zorgen dat je je ouders loost:) zou t zeker niet de 1ste keer doen met mijn ouders in huis....
Weet jij iets beters?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Jij bent dan echter wel knetterkrankjorum
Maar even serieus, hiervoor zijn zat plaatsen, TS. Het hoeft niet perse thuis.
Zoals hierboven al gezegd bosjes of steegjes (voor het voorspelquote:
Bij vrienden thuis? stuk goedkoper dan een hotelkamer hurenquote:Op donderdag 30 december 2010 03:03 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Bij haar thuis? Misschien heeft zij ouders die wel werken / een sociaal leven hebben?
Ik heb schijt aan wat me moeder zegt of vind, maar het lijkt me wel vervelend als ze binnenkomt of op de deur klopt en ik neukend moet gaan roepen dat ze weg moet.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:06 schreef Floxcie het volgende:
Kan je moeder boos worden, écht boos?
Bij haar thuis is het net zoals die van mij. De ouders kunnen wel even weg zijn, maar god mag weten wanneer ze binnenkomen.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:03 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Zoals hierboven al gezegd bosjes of steegjes (voor het voorspel).
Verder kan je naar haar huis gaan, d'r doen in een WC hokje, een kamer in een hotel/motel huren (hoewel dat nogal wat kan kosten en dat mag waarschijnlijk nog niet op je 14e).
Je kan het ook gewoon in je eigen huis doen, 's nachts, maar dan moet je wel stil zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |