abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2010 @ 02:38:07 #1
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_90614537
Ik wil graag met mijn vriendin ketsen. Een aantal weken begon me ma over dat ik te jong ben om op bed te zoenen met me meisje, en een paar dagen later begon ze over dat ik condooms moet kopen.

Op het moment zijn we er wel klaar voor. Toch nog wat vraagjes.

Hoe zeg ik zoiets tegen me moeder, zovan ik ga het proberen laat me met rust zoiets?

Welke condooms zijn het beste om een maagd te neuken, heb zelf een licht gevoelige eikel. Ik heb top safe gekocht, is dat een goeie?

Nja, dit was een beetje waar ik mee zit. Het zou fijn zijn als iemand me antwoord kan geven.

(oja ben 14jr, even geen reacties geven dat ik te jong ben.)

[ Bericht 0% gewijzigd door noksala op 30-12-2010 02:44:46 ]
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_90614615
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:38 schreef noksala het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin vrijen. Een aantal weken begon me ma over dat ik te jong ben om op bed te zoenen met me meisje, en een paar dagen later begon ze over dat ik condooms moet kopen.

Hoe zeg ik zoiets tegen me moeder, zovan ik ga het proberen laat me met rust zoiets?

Welke condooms zijn het beste om een maagd te neuken, heb zelf een licht gevoelige eikel. Ik heb top safe gekocht, is dat een goeie?

Nja, dit was een beetje waar ik mee zit. Het zou fijn zijn als iemand me antwoord kan geven.

Jullie zijn te jong :Y
pi_90614630
Dat zeg je niet tegen je moeder smeerlap, je wacht gewoon op een avond dat ze niet thuis is.
  donderdag 30 december 2010 @ 02:42:13 #4
330048 MeGusta
Diiiiirrrtyyy O.G
pi_90614631
quote:
Ik wil graag met mijn vriendin vrijen.
Vrijen :')!
Showering..... Placing shower head against my anus.... Me Gusta
  donderdag 30 december 2010 @ 02:43:56 #5
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_90614665
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom zeg je jullie, je weet niet eens hoe oud me vriendin is. Wat is volgens jou dan wel de geschikte leeftijd?
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  donderdag 30 december 2010 @ 02:45:46 #6
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_90614709
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:42 schreef Chef_M het volgende:
Dat zeg je niet tegen je moeder smeerlap, je wacht gewoon op een avond dat ze niet thuis is.
Die avonden zijn er niet. Anders kan ze elk moment thuis komen, en met dat gevoel kets ik ook niet lekker.
pi_90614721
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:41 schreef mootie het volgende:

[..]

.......
pi_90614724
Zoiets zeg je uit respect niet tegen je moeder, behalve als je een paupergezin hebt.
pi_90614739
Dan neuk je d'r bij haar thuis.

Slotje.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
  donderdag 30 december 2010 @ 02:47:27 #10
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90614746
Je moeder komt zomaar je kamer binnenlopen als je daar met je chick bent? :')
Ze heeft vast wel van kloppen gehoord en als net je jodokus bij dat maagdje naar binnen duwt roep je NEE!

Of je moeder haakt al af bij het geschreeuw van dat meiske :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90614763
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:43 schreef noksala het volgende:

[..]

Waarom zeg je jullie, je weet niet eens hoe oud me vriendin is. Wat is volgens jou dan wel de geschikte leeftijd?
Als je vriendin heel veel ouder is dan jou dan zit ze alzo verkeerd. :+ Oh ja, ga condooms kopen, je wilt niet vader worden op deze leeftijd. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 30 december 2010 @ 02:50:43 #12
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_90614802
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:48 schreef trovey het volgende:

[..]

Als je vriendin heel veel ouder is dan jou dan zit ze alzo verkeerd. :+ Oh ja, ga condooms kopen, je wilt niet vader worden op deze leeftijd. :*
Nee, ze is maar een jaartje ouder. en...

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:38 schreef noksala het volgende:
Ik wil graag met mijn vriendin ketsen. Een aantal weken begon me ma over dat ik te jong ben om op bed te zoenen met me meisje, en een paar dagen later begon ze over dat ik condooms moet kopen.

pi_90614806
quote:

[..]

quote:

[..]

Hij heeft dus al condooms gekocht.
pi_90614896
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:50 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft dus al condooms gekocht.
Mooi, is dat probleem al opgelost...nou nog moeder zien te lozen. Geef haar een bioscoopbon of een cadeaubon voor een avondje pottenbakken :+ zodat ze het huis uit is en aan de slag dan maar. ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 30 december 2010 @ 02:59:01 #15
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_90614958
Wat is er gebeurt met de oude vertrouwde bosjes, steegjes.. of zorgen dat je je ouders loost:) zou t zeker niet de 1ste keer doen met mijn ouders in huis....
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_90614980
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat is er gebeurt met de oude vertrouwde bosjes, steegjes.. of zorgen dat je je ouders loost:) zou t zeker niet de 1ste keer doen met mijn ouders in huis....
Jij bent dan echter wel knetterkrankjorum ;)

Maar even serieus, hiervoor zijn zat plaatsen, TS. Het hoeft niet perse thuis.
  donderdag 30 december 2010 @ 03:01:23 #17
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_90615002
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:

[..]

Jij bent dan echter wel knetterkrankjorum ;)

Maar even serieus, hiervoor zijn zat plaatsen, TS. Het hoeft niet perse thuis.
Weet jij iets beters?
pi_90615030
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:01 schreef noksala het volgende:

[..]

Weet jij iets beters?
Bij haar thuis? Misschien heeft zij ouders die wel werken / een sociaal leven hebben?
pi_90615040
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:01 schreef noksala het volgende:

[..]

Weet jij iets beters?
Zoals hierboven al gezegd bosjes of steegjes (voor het voorspel :P).
Verder kan je naar haar huis gaan, d'r doen in een WC hokje, een kamer in een hotel/motel huren (hoewel dat nogal wat kan kosten en dat mag waarschijnlijk nog niet op je 14e).
Je kan het ook gewoon in je eigen huis doen, 's nachts, maar dan moet je wel stil zijn. :D
  donderdag 30 december 2010 @ 03:04:19 #20
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_90615044
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:03 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Bij haar thuis? Misschien heeft zij ouders die wel werken / een sociaal leven hebben?
Bij vrienden thuis? stuk goedkoper dan een hotelkamer huren :P
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  donderdag 30 december 2010 @ 03:05:12 #21
230788 n8n
Pragmatisch
pi_90615056
Niet zeiken gewoon doen, daar went mams gauw genoeg aan
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_90615070
Kan je moeder boos worden, écht boos? :P
  donderdag 30 december 2010 @ 03:07:51 #23
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_90615093
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:06 schreef Floxcie het volgende:
Kan je moeder boos worden, écht boos? :P
Ik heb schijt aan wat me moeder zegt of vind, maar het lijkt me wel vervelend als ze binnenkomt of op de deur klopt en ik neukend moet gaan roepen dat ze weg moet.
pi_90615117
slotje voor de deur dan?
  donderdag 30 december 2010 @ 03:09:44 #25
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_90615118
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:03 schreef VuilnisMetaal het volgende:

[..]

Zoals hierboven al gezegd bosjes of steegjes (voor het voorspel :P).
Verder kan je naar haar huis gaan, d'r doen in een WC hokje, een kamer in een hotel/motel huren (hoewel dat nogal wat kan kosten en dat mag waarschijnlijk nog niet op je 14e).
Je kan het ook gewoon in je eigen huis doen, 's nachts, maar dan moet je wel stil zijn. :D
Bij haar thuis is het net zoals die van mij. De ouders kunnen wel even weg zijn, maar god mag weten wanneer ze binnenkomen.

Oja en ik ontmaag me meisje liever onder me dekens in me bedje, dan ergens in de bosjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')