Mee eens is ook heel vervelend.. ook als het niet je eerste keer is...quote:Op donderdag 30 december 2010 03:07 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wat me moeder zegt of vind, maar het lijkt me wel vervelend als ze binnenkomt of op de deur klopt en ik neukend moet gaan roepen dat ze weg moet.
IK heb geen slot, en mag nog geen slot. Dan zouden alle problemen in 1x opgelost zijn.quote:
Doe het dan maar even na het ontbijt. En TS lijkt me ook geen man die met zijn moeder ontbijt.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mee eens is ook heel vervelend.. ook als het niet je eerste keer is...
Als de band goed is met je mams.. gewoon zeggen aan t ontbijt ofzo dat je binnkort een stappie verder wilt... is de band nie zo best... bossies.. steegjes.. haar huis.. vrienden thuis.. wachten tot mams weg is.. mams op bezoek laten gaan bij fam. etc etc
TS is 14.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:10 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Doe het dan maar even na het ontbijt. En TS lijkt me ook geen man die met zijn moeder ontbijt.
I know.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
TS is 14.
Puberteit ensow.
Haha hoe raad je datquote:Op donderdag 30 december 2010 03:10 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Doe het dan maar even na het ontbijt. En TS lijkt me ook geen man die met zijn moeder ontbijt.
ga even heel dom doen denk ikquote:
TopicStarterquote:Op donderdag 30 december 2010 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga even heel dom doen denk ikmaar ben redelijk nieuw en tis laat...
wtf is TS?
De starter van dit topic.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf is TS?
Wat bedoel je, ik ben gewoon een mens.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf is TS?
Oh, ben niet bang voor preken. Gebeurt niet bj me thuis. Ja paar weken terug:quote:Op donderdag 30 december 2010 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar oke terug naar het Topic
Ik snap dat de eerste keer bijzonder enzo moet zijn.. miss moet je dan wachten tot je echt de tijd hebt... je ma weekend weg is ofzo..
En als het je echt hoog zit.. tja dan zal ik er toch met haar over beginnen als ik jou was..
Ouders zijn ook jong geweest he.. krijg je alleen waarschijnlijk wel dikke preek over soa en veilig seksen enzo...
Ow nou gewoon tegen mams zeggen:)quote:Op donderdag 30 december 2010 03:19 schreef noksala het volgende:
[..]
Oh, ben niet bang voor preken. Gebeurt niet bj me thuis. Ja paar weken terug:
Ma: Weet je genoeg over seks
ik: ja
Ma: Heb je condooms
ik: Nee, die haal ik wel wanneer ik wil vrijen
Ma: Oke
Zal ik anders eens met je moeder praten?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:21 schreef noksala het volgende:
Dat het erover beginnen tegen me moeder de oplossing lijkt weet ik. Het probleem is alleen hoe ik dat aanpak. Op welke moment enzo, beste openingszin enzo, wat ik moet zeggen als ze negatief reageert enzo.
Als ze:quote:Op donderdag 30 december 2010 03:21 schreef noksala het volgende:
Dat het erover beginnen tegen me moeder de oplossing lijkt weet ik. Het probleem is alleen hoe ik dat aanpak. Op welke moment enzo, beste openingszin enzo, wat ik moet zeggen als ze negatief reageert enzo.
Jezus, moeten we alles voor je uitkauwen?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:21 schreef noksala het volgende:
aah kom.. was jouw 1ste keer gelijk vol zekerheid dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:23 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Jezus, moeten we alles voor je uitkauwen?
Wees geen watje en zeg het gewoon! Als je je al zorgen hierover maakt hoe moet dat dan als je vriendin ineens naakt voor je ligt en jij zit te prutsen met je condoom?
Ik wist waar ik mee bezig was, dus het ging gewoon.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah kom.. was jouw 2ste keer gelijk vol zekerheid dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |