veel te vroeg... Puh, Q. staat iedere ochtend nog vroeger op om de mensheid te dienenquote:Op donderdag 30 december 2010 06:44 schreef stbabylon het volgende:
Aan de ene kant is het veel te vroeg, aan de andere kant ga ik straks wel naar Schiphol om mrs. stbabylon op te halen
Maar mijn moeder betaald jullie niet om bevriend met mij te zijn..quote:Op donderdag 30 december 2010 06:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
veel te vroeg... Puh, Q. staat iedere ochtend nog vroeger op om de mensheid te dienen
Mogguh!
Dat zou eigenlijk wel moeten... Ben geen filantropische instelling..quote:Op donderdag 30 december 2010 06:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar mijn moeder betaald jullie niet om bevriend met mij te zijn..
Niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 06:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar mijn moeder betaald jullie niet om bevriend met mij te zijn..
Ik wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 06:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel moeten... Ben geen filantropische instelling..
daar wil toch niemand dood gevonden worden?quote:Op donderdag 30 december 2010 06:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie van de singles woont in Castricum?
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 30 december 2010 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar wil toch niemand dood gevonden worden?
Ik was er gisteren nogquote:Op donderdag 30 december 2010 06:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan weet ik wie mij wilde toevoegen op FBquote:Op donderdag 30 december 2010 08:00 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom wil je dat weten Huppel?
[..]
Ik was er gisteren nog
Post die foto even.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan weet ik wie mij wilde toevoegen op FB![]()
Foto komt me wel bekend voor maar geen zin om alle fobo's af te gaan
Zo, deze opmerking ineens een totaal andere waardequote:Op donderdag 30 december 2010 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar wil toch niemand dood gevonden worden?
Gasol geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 06:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat kan wel jaquote:
Aah vandaar.. Dan kan ik je niet helpenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan weet ik wie mij wilde toevoegen op FB![]()
Foto komt me wel bekend voor maar geen zin om alle fobo's af te gaan
Hoe gaat het nu met je?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo, deze opmerking ineens een totaal andere waarde
Goed hoor, heb er wel vrede mee.. Ben me nu voor aan het bereiden op de begrafenis want m'n zus en ik gaan wat zeggenquote:
ik heb altijd zoveel bewondering voor mensen die dat kunnenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed hoor, heb er wel vrede mee.. Ben me nu voor aan het bereiden op de begrafenis want m'n zus en ik gaan wat zeggen
Mooi! Ik weet nog hoe moeilijk ik het vond om iets te zeggen op de begrafenis van mn vader. Heb het hele gedicht zonder huilen opgelezen. Na het laatste woord stortte ik zo'n beetje in.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed hoor, heb er wel vrede mee.. Ben me nu voor aan het bereiden op de begrafenis want m'n zus en ik gaan wat zeggen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 08:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo raakt je verzameling wel compleet
nog ff en je kuntquote:
Dan krijgt ze wel die seks die ze graag wil, in overvloedquote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog ff en je kuntkwartetten
Staan geen boobs op mn FBquote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of iedereen wil gewoon foto's van die epische dingen zien....Faceboobs
Naisquote:Op donderdag 30 december 2010 08:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog ff en je kuntkwartetten
Seksquote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wel die seks die ze graag wil, in overvloed
gewoon even heel modern en batspartij event createn en dan vriendjes uitnodigen om te attenden en klaar is huppeltjequote:Op donderdag 30 december 2010 08:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan krijgt ze wel die seks die ze graag wil, in overvloed
Zodra ik een huisje heb gaat dat gebeurenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon even heel modern en batspartij event createn en dan vriendjes uitnodigen om te attenden en klaar is huppeltje
Dan krijgt de zin 'zal ik even binnenvallen' een hele andere betekenisquote:Op donderdag 30 december 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik een huisje heb gaat dat gebeuren![]()
Onder de noemer house warming
subtiel +1quote:Op donderdag 30 december 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik een huisje heb gaat dat gebeuren![]()
Onder de noemer house warming
Zou wel lullig zijn als er dan niemand komtquote:
daar zit je dan met je schaal pinda's en je schaal condoomsquote:Op donderdag 30 december 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als er dan niemand komt
Op mn kratje HJ die ik als stoel gebruik want meubels heb ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 08:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zit je dan met je schaal pinda's en je schaal condooms
en dan heel zieligjes zingen " it's my party and i cry if i want to"quote:Op donderdag 30 december 2010 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mn kratje HJ die ik als stoel gebruik want meubels heb ik niet
Ik krijg gewoon medelijden met mezelfquote:Op donderdag 30 december 2010 08:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan heel zieligjes zingen " it's my party and i cry if i want to"
Wat goed dat je dat kon! Ik denk dat ik dat niet eens red...quote:Op donderdag 30 december 2010 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi! Ik weet nog hoe moeilijk ik het vond om iets te zeggen op de begrafenis van mn vader. Heb het hele gedicht zonder huilen opgelezen. Na het laatste woord stortte ik zo'n beetje in.
God wat was dat heftig.
We denken aan je
Ja idd, die pinda's, ach die mogen best blijven liggen, maar de condooms moeten op.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar zit je dan met je schaal pinda's en je schaal condooms
Daar was ik zelf ook verbaasd over. Geloof me op het moment zelf vind je een kracht om het te doorstaan. En zo niet, niemand zal het je kwalijk nemen als het je niet lukt.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat kon! Ik denk dat ik dat niet eens red...
Lief
Fijn trouwens, ben al een uur op kantoor, kan niets doen en het lijkt erop dat dat zo blijft vandaag.. Account has been disabled! Omdat -in theorie- mijn contract verloopt morgen..
Geen idee, maar het helpt in ieder geval niet als je hem mee naar huis wil nemenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:38 schreef Cue_ het volgende:
waarom wordt ik altijd heel verlegen op het moment dat ik merk dat een best wel ole busschauffeur mijn aandacht probeert te trekken
Ik weet wel hoe het moet/kan, maar doe het gewoon niet. Echt stom haha. En het gebeurd bijna altijd als ik de bus pak, dus moet daar toch eens wat aan gaan doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:53 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee, maar het helpt in ieder geval niet als je hem mee naar huis wil nemen![]()
Volgende keer maar vragen of hij bij jou wil inchecken ipv jij bij hem en zijn bus
Maar jij hebt een auto'tje waarmee je naar een willekeurig jong ding kan racenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier zijn geen lekkere buschauffeurs![]()
Zijn allemaal van die oude lullen hier
Die nu genoeg benzine heeft om van hier naar de slijter te rijden en weer terugquote:Op donderdag 30 december 2010 09:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar jij hebt een auto'tje waarmee je naar een willekeurig jong ding kan racen
Wacht je bij de slijter tot ook daar een lekker hapje komt binnenlopen en neem je die ook meteen meequote:Op donderdag 30 december 2010 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die nu genoeg benzine heeft om van hier naar de slijter te rijden en weer terug
Wat denk je wel niet van mij johquote:Op donderdag 30 december 2010 09:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wacht je bij de slijter tot ook daar een lekker hapje komt binnenlopen en neem je die ook meteen mee(alhoewel ie wel uitgeslapen moet zijn want je laat vast weinig van zo'n jongen heel
)
goeiemorgenquote:
You don't wanna know!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij joh
Ja nu wel natuurlijk. Doe maar via pmquote:
laat ik het op matig houden. En jij?quote:
Donequote:Op donderdag 30 december 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu wel natuurlijk. Doe maar via pm
via pm? Wat saaiquote:Op donderdag 30 december 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu wel natuurlijk. Doe maar via pm
Ohquote:Op donderdag 30 december 2010 09:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat ik het op matig houden. En jij?
zet het geluid van dat apparaat dan ook uitquote:Op donderdag 30 december 2010 09:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh
Ja, ik wel prima. Beetje matig wakker worden wel
Lag niet aan m'n wekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 09:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zet het geluid van dat apparaat dan ook uit
Mag ik eerst even fatsoenlijk wakker worden?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
So kiss me and smile for meeeeeeeee
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:29 schreef missbehavin het volgende:Veel te vroeg gewekt door een vuurwerkgek klein mannetje
Nee jong, je bent een dag te vroeg!
Ik poets eerst m'n tanden ff hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
So kiss me and smile for meeeeeeeee
Jawel hoor schat.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik eerst even fatsoenlijk wakker worden?
Lach maar, jouw tijd komt nog wel.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lach maar, jouw tijd komt nog wel.
Mijn zoon vindt vuurwerk zonde van het geldquote:Op donderdag 30 december 2010 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Veel te vroeg gewekt door een vuurwerkgek klein mannetje
Nee jong, je bent een dag te vroeg!
Slim kind!!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon vindt vuurwerk zonde van het geld
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon vindt vuurwerk zonde van het geld
morgenochtend, half 7 (of eerder)quote:Op donderdag 30 december 2010 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lach maar, jouw tijd komt nog wel.
Veranderd straks vast welquote:
Hij vindt vuurwerk wel leuk. Maar koopt liever games ofzo van zn geldquote:Op donderdag 30 december 2010 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vond die van mij dat ook maar...
Daaromquote:Op donderdag 30 december 2010 09:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
morgenochtend, half 7 (of eerder)
Ik ging gisteren mn zoon maar eens wakker maken. Kind lag om half 2 nog te slapenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
morgenochtend, half 7 (of eerder)
Hier ben je nooit verlegen. en J-K komt hier toch ook.. dus dan regel je het gewoon onlinequote:Op donderdag 30 december 2010 08:38 schreef Cue_ het volgende:
waarom wordt ik altijd heel verlegen op het moment dat ik merk dat een best wel ole busschauffeur mijn aandacht probeert te trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ben je nooit verlegen. en J-K komt hier toch ook.. dus dan regel je het gewoon online
Wij zijn nog niet zo wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogguh babeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ben je nooit verlegen. en J-K komt hier toch ook.. dus dan regel je het gewoon online
oh dus ole staat voor ontzettend lelijke engerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk.
Godtje!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
oh dus ole staat voor ontzettend lelijke engerd!
Duidelijk.
nachtmerrie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |