Awww dat vind ik dan wel weer lief.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, als hij schrikt, gaan zijn haren overeind staan en rent ie naar mij toe.Het liefst zou ie dan bij mij op schoot komen liggen.
Dat lijkt me verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hond van m'n ouders is al naar een boerderij, middle of nowhere. Dat beest is zo panisch dat is niet meer uitgelaten wil worden, binnen de hele zooi onder zeikt... Arme beest heeft een vuurwerktrauma
Doet geen pijn hoorquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch een liefdesbeet?
Jij bent ook zo'n bikkel!quote:
*noteert*quote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
In het nederlands zoeken op internet.
Tegen elke hondenbezitter kun je altijd nog zeggen: oh, dat doet ie normaal nooit!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Lekker dan zo'n beest dat iedereen bijt.
*hap*
*splut*
Haha, nee zo erg is ie niet. Alleen zijn biggen heel hiërarchisch, hij moet altijd even testen. Als ie je kent bijt ie niet hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Lekker dan zo'n beest dat iedereen bijt.
*hap*
*splut*
Hij was zo liefquote:Op donderdag 30 december 2010 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en hij laat meteen even weten dat hij de big pig is.
Nouquote:
Wat een opluchting.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:59 schreef missbehavin het volgende:
. Als ie je kent bijt ie niet hoor.
Wel handig voor eventuele inbrekersquote:
Trapt hij erin als je zegt: heeey Escobar ken je me nog?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Als ie je kent bijt ie niet hoor.
Ik denk dat een rottrap hem wel koest weet te houden.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel handig voor eventuele inbrekers
Als je 'm nog niet hebt gezien? Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trapt hij erin als je zegt: heeey Escobar ken je me nog?
Hoe gemeen dat ook klinkt, als jij 'm meteen laat weten dat ie jou de baas niet is, zal dat wel helpen ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat een rottrap hem wel koest weet te houden.
quote:
Maar 1 biertjequote:
gisteren wel wat meer gehad hoorquote:
Oh shitquote:Op donderdag 30 december 2010 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe gemeen dat ook klinkt, als jij 'm meteen laat weten dat ie jou de baas niet is, zal dat wel helpen ja.
Een tip, als ie vervelend doet, hem een ferme tik op zijn neus geven. Kun je best en dan weet ie dat ie met Yuki niet kan fucken!quote:
Gister ging ik naar Ede om bij iemand biertjes te drinken. Op een gegeven moment kregen we honger dus gingen we eten. In Nijmegen. Was 't op een gegeven moment half elf daaro. Trein van 23.10 naar huis genomen, en ook nog met de machinist meegereden.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren wel wat meer gehad hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |