Escoboom.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh en van de week droomde ik dat Escobar werd opgeblazen door vuurwerk
Dat is niet fijnquote:Op donderdag 30 december 2010 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Oh en van de week droomde ik dat Escobar werd opgeblazen door vuurwerk
Ja echt zijn hele hok werd opgeblazenquote:
En toen rollades op je bord en alles?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt zijn hele hok werd opgeblazen
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En toen rollades op je bord en alles?
Bahquote:Op donderdag 30 december 2010 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt zijn hele hok werd opgeblazen
Ja zo rond twaalven haal ik 'm toch maar even binnen, moet ie maar even in de keuken ofzo. Ze kunnen toch al slecht tegen schrikken enzo. Ik wil niet dat ie letterlijk een hartaanval krijgt van dat geknal.quote:
Ja, je had eigenlijk een opvolger moeten inwerken!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil het vast leren voor als ik weg ben?
Nee, dat moeten we niet hebben hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zo rond twaalven haal ik 'm toch maar even binnen, moet ie maar even in de keuken ofzo. Ze kunnen toch al slecht tegen schrikken enzo. Ik wil niet dat ie letterlijk een hartaanval krijgt van dat geknal.
groot gelijk hoor, onze kat komt morgen na 12u 's middags niet meer buitenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zo rond twaalven haal ik 'm toch maar even binnen, moet ie maar even in de keuken ofzo. Ze kunnen toch al slecht tegen schrikken enzo. Ik wil niet dat ie letterlijk een hartaanval krijgt van dat geknal.
Uhuh. En het scheelt dat de katten met deze kou toch de hele dag al bij de verwarming liggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
groot gelijk hoor, onze kat komt morgen na 12u 's middags niet meer buitendan sluiten we em op in een niet te grote kamer met kattenbak en voer.
Jij snapt mequote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil het vast leren voor als ik weg ben?
Kan hij ook gaan bijten als hij gestresst wordt? Want ik kan me voorstellen dat zo'n varken gemener kan bijten dan de meeste honden.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie jou niet zijn 'mark of approval' geeft, hij heeft de neiging nieuwe mensen in hun been te bijten.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we niet hebben hoor
Binnen vindt hij het vast fijn
Die van ons wil elke 10min naar buiten om er na 30sec achter te komen dat het koud isquote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. En het scheelt dat de katten met deze kou toch de hele dag al bij de verwarming liggen.
Hond van m'n ouders is al naar een boerderij, middle of nowhere. Dat beest is zo panisch dat is niet meer uitgelaten wil worden, binnen de hele zooi onder zeikt... Arme beest heeft een vuurwerktraumaquote:Op donderdag 30 december 2010 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
groot gelijk hoor, onze kat komt morgen na 12u 's middags niet meer buitendan sluiten we em op in een niet te grote kamer met kattenbak en voer.
Ja maar dat is toch een liefdesbeet?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie jou niet zijn 'mark of approval' geeft, hij heeft de neiging nieuwe mensen in hun been te bijten.
In het nederlands zoeken op internet.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Jij snapt me
met varken vuurwerk kwam ik nergens namelijk
Nee, als hij schrikt, gaan zijn haren overeind staan en rent ie naar mij toe.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan hij ook gaan bijten als hij gestresst wordt? Want ik kan me voorstellen dat zo'n varken gemener kan bijten dan de meeste honden.
Dat hoop ik ook niet neequote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie jou niet zijn 'mark of approval' geeft, hij heeft de neiging nieuwe mensen in hun been te bijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |