abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 17:13:22 #251
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90800549
Ja, helemaal het omgekeerde, raar he..

Je hebt gelijk, alleen hij kan zichzelf veranderen, en als ie dat niet wilt, laat maar.. Hij komt er nog wel achter..
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_90803904
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:13 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja, helemaal het omgekeerde, raar he..

Je hebt gelijk, alleen hij kan zichzelf veranderen, en als ie dat niet wilt, laat maar.. Hij komt er nog wel achter..
Goed zo, zo denk ik er ook over :)
pi_90806230
Ik heb alleen bladzijde 1 gelezen. Op zich klinkt de OP wel als een klassiek "nerd" verhaal. Een jongen die zijn computer belangrijker vind dan zijn vriendin zeg maar. Dat hij na vijf maanden nog steeds geen sex wil hebben lijkt me wel iets typisch. Dat zou zomaar een psychische afwijking zijn...
  maandag 3 januari 2011 @ 21:22:44 #254
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90812292
nee, hij is echt totaal geen nerd.. Integendeel.. Zijn voorbeeld voor liefde zijn zijn gescheiden ouders. en verder niks denk ik. (dat zei iemand ook al hier tegen me: als hij geen liefde heeft gekregen, kan hij het ook niet geven)
pi_90820501
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef ReVamp_ het volgende:
ik ben een vrouw ja :)

Ik kan het niet begrijpen dat hij zo ontzettend lief en echt letterlijk zei tegen me: ik vind je leuk en sta open voor een relatie.. maar ergens weet ik het niet..

Als ik met hem op een feest was, plakte hij zowat aan me.. Waar al onze vrienden bijstonden.. Hij stuurde me dan smsjes dat hij me graag snel weer wou zien.. en vervolgens moest ik weer initiatief nemen om af te spreken.. Was ik bij em, was alles oke..
Zat zeker zwaar aan de pillen op dat feest verklaart gelijk zn onverschilligheid verder
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:00:48 #256
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90821071
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Zat zeker zwaar aan de pillen op dat feest verklaart gelijk zn onverschilligheid verder
Dit slaat verder nergens op.. ? Die onverschilligheid heeft ie altijd..
pi_90822270
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef ReVamp_ het volgende:
nee, hij is echt totaal geen nerd.. Integendeel.. Zijn voorbeeld voor liefde zijn zijn gescheiden ouders. en verder niks denk ik. (dat zei iemand ook al hier tegen me: als hij geen liefde heeft gekregen, kan hij het ook niet geven)
Ik denk niet dat je zijn gedrag nu moet gaan over analyseren. Vergeet hem gewoon want hij past gewoon niet bij je. Je zoekt iemand waarmee je passie kan delen en de kerel doet zich voor als een opblaaspop die geen seks wil, kortom doodgewicht.(Hoewel een opblaaspop lichter zal zijn :+)

Ga lekker concentreren op je eigen leven, laat dit topic gewoon doodbloeden en vergeet die kerel in hemelsnaam.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_90829338
LOL 5 maanden geen seks in een relatie zonder dat te willen bewaren voor het huwelijk.

Vaag verhaal.

Maar TS er zijn veel leukere mannen op aarde.
pi_90835730
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef ReVamp_ het volgende:
sorry heren, maar ik probeer erachter te komen waarom sommige mannen (of vrouwen) zo onverschillig kunnen zijn? Ik ben met iemand bezig geweest voor een lange tijd die eigenlijk niets interesseerde, alleen zijn werk en dingen er rondom heen. Of hij me nou 1 keer of 5 keer per week zag, het boeide hem niet.. 1 keer per week was prima. Het boeide hem allemaal niets. Ik gaf zoveel en hij nam alleen maar.. Als ik bij hem was was het altijd fijn en gaf hij me een heel goed gevoel.. Maar altijd moest ik initiatief nemen.

Vrienden belt hij amper..(hij heeft al 4 weken niets laten weten aan zijn vrienden) Dit weekend zal hij wel weer gewoon komen. En dan krijgt hij commentaar en dan hoor je: jaja druk druk..

We zijn nu ongeveer 4 weken ''uit elkaar''. Heb vorige week contact met em gezocht. En kreeg er uit dat hij inderdaad mij al die tijd hoop had gegeven die hij niet kon waarmaken. Waarom hij niet vanaf het begin er niet op in was gegaan weet hij niet. Hij wist gedurende de tijd dat we bezig waren nooit wat hij wou, maar was altijd lief voor me en gaf mij een best wel overtuigend gevoel.

Zijn er meer meiden die zich hierin herkennen? Of mannen natuurlijk? En wat moet je met zo iemand?
hahaha ja heel bekenbaar.. :P alleen dat van vrienden niet, ach weetje dat soort mannen(en vrouwen) zien pas wat ze hebben als ze weg zijn.. t komt wel weer denk ik endan zie je wel wat je ermee doet, er niet op wachten en niet smsen etc. ;)
pi_90835847
Oh en ik denk ook dat hij indd geen sex met je wou omdat hij je niet voor wou liegen etc.
ook al deed hij dat al toen hij zei dt hij wel een relatie met je wou en toen je om duidelijkheid vroeg was t ineens nee toch niet.. je bent niet bij hem gebleven, dat vind ik goed..want zo wel dan was je misschien keihard gebruikt achteraf, want ja.. dan liegt hij je niet meer voor
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:37:51 #261
330026 WebbyS
A Legend Rising.
pi_90836115
Hij lijkt er gewoon weinig ervaring mee te hebben en niet echt te weten wat een relatie dus inhoud. Ik vindt het top van je dat je zoveel geduld toont. Mocht de relatie nog niet gestopt zijn zou ik gewoon als hij eens bij je is een goed gesprekje aangaan betreft jouw verwachtingen van een relatie, en zo hoor je die van hem ook meteen.

Ik weet niet of het helpt maar beter proberen dan in twijfel blijven.
pi_90836571
Over dat geven en nemen, omdat ik zelf niet weet hoe dat werkt. Ik neem aan dat je bedoeld aandacht geven, dat jij hem veel aandacht geeft maar dat jij vind dat hij jou weinig aandacht geeft. Hoe kun je dat precies meten, hou je een score bij?

Ik snap dat veel vrouwen zo denken en ik heb er altijd een lichtelijke aversie tegen gehad maar nu ik ouder wordt zal ik het toch eens moeten leren, klinkt stom misschien maar ik heb dat van relaties nooit begrepen.

Ik dacht altijd, je doet dingen voor de ander om die gelukkig te maken en als zij gelukkig is ben ik gelukkig. Een beetje alsof zij het zonnetje in huis is, dan kan ik alleen nog maar zonnebaden maar kan ik zelf niet de zon zijn, wat ik ook verder niet erg vind. Als ik haar niet als zon zou zien zou ze langzaam uitdoven, dan kan ik ook niet meer zonnebaden. Zij hoeft zelf niets te geven (net als dat de zon alleen maar kan stralen, het is niet alsof die moeite daarvoor moet doen), ik ook niet, we hoeven alleen in elkaars aanwezigheid te zijn. Maar geven en nemen zoals ik dat anderen wel eens hoor zeggen komt vaak op me over alsof zij verwacht dat ik het zonnetje ga spelen zodat zij kan zonnebaden, alsof we dat even veel om de beurt moeten doen, klinkt zo moeizaam.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:50:49 #263
230788 n8n
Pragmatisch
pi_90836603
Ik ben ook onverschillig als ik depressief ben
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_90850672
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef WebbyS het volgende:
Hij lijkt er gewoon weinig ervaring mee te hebben en niet echt te weten wat een relatie dus inhoud. Ik vindt het top van je dat je zoveel geduld toont. Mocht de relatie nog niet gestopt zijn zou ik gewoon als hij eens bij je is een goed gesprekje aangaan betreft jouw verwachtingen van een relatie, en zo hoor je die van hem ook meteen.

Juist, en probeer er achter te komen of het bijvoorbeeld te maken heeft met depressie (door iemand anders in dit topic aangehaald). Is dat het geval lijkt het mij gewoon tijd voor professionele hulp. Overigens ook als het impotentie is. Er zijn gewoon pillen voor ;)

(maar goed dat kan alleen als hij zelf ook inziet dat hij een probleem heeft)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:17:18 #265
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90862016
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef WebbyS het volgende:

Dankjewel voor je reactie (geldt ook voor de andere reacties hoor) Maar het is gewoon helemaal over. Heb hem zondag sinds 5 weken gezien. Ik hoorde van zijn vrienden dat hij me wel constant in de gaten hield.. Toen ik binnenkwam, en kijken wat ik deed steeds enz. Tuurlijk heb ik zelf ook wel gekeken, en we hebben elkaar wel een stuk of 8 keer aangekeken. Hij is dan ook echt op tijd naar huis gegaan, omdat hij moest werken hoorde ik hem zeggen. (normaal gaat ie als laatste naar huis, met zoveel mogelijk alcohol op, en hup naar het werk..) Hij voelde zich dus duidelijk niet op zijn gemak! Dat zag je aan hem, zijn houding, en hij was alles behalve uitbundig (wat hij normaal wel zou zijn)

Ik heb tenminste wel een leuke avond gehad. Vond het wel heel moeilijk.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:20:27 #266
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90862164
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:49 schreef loop het volgende:
Over dat geven en nemen, omdat ik zelf niet weet hoe dat werkt. Ik neem aan dat je bedoeld aandacht geven, dat jij hem veel aandacht geeft maar dat jij vind dat hij jou weinig aandacht geeft. Hoe kun je dat precies meten, hou je een score bij?

Ik snap dat veel vrouwen zo denken en ik heb er altijd een lichtelijke aversie tegen gehad maar nu ik ouder wordt zal ik het toch eens moeten leren, klinkt stom misschien maar ik heb dat van relaties nooit begrepen.

Ik dacht altijd, je doet dingen voor de ander om die gelukkig te maken en als zij gelukkig is ben ik gelukkig. Een beetje alsof zij het zonnetje in huis is, dan kan ik alleen nog maar zonnebaden maar kan ik zelf niet de zon zijn, wat ik ook verder niet erg vind. Als ik haar niet als zon zou zien zou ze langzaam uitdoven, dan kan ik ook niet meer zonnebaden. Zij hoeft zelf niets te geven (net als dat de zon alleen maar kan stralen, het is niet alsof die moeite daarvoor moet doen), ik ook niet, we hoeven alleen in elkaars aanwezigheid te zijn. Maar geven en nemen zoals ik dat anderen wel eens hoor zeggen komt vaak op me over alsof zij verwacht dat ik het zonnetje ga spelen zodat zij kan zonnebaden, alsof we dat even veel om de beurt moeten doen, klinkt zo moeizaam.
Nee, hij gaf me echt veel aandacht als ik met hem was. Of het nou bij mij, hem thuis of in de kroeg was.. Dat was het probleem niet echt.. Maar meer het geven en nemen van; initiatief nemen om af te spreken, fouten van elkaar accepteren, gevoel van elkaar accepteren, beter uitspreken wat hij voelde..

Want zijn beste vriend heeft mij nu achteraf moeten vertellen hoe hij zich voelde, terwijl ik nergens vanaf wist.. Daar kan ik echt pissig over worden.. Omdat ik hem zoveel kansen heb gegeven om te vertellen en uit te leggen hoe hij zich voelde. Nee hij was dan positief, en wilde vooral nooit dat ik naar huis ging (ook al was het 4 uur snachts en moest hij werken)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:23:37 #267
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90862293
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef jaha het volgende:

[..]

Juist, en probeer er achter te komen of het bijvoorbeeld te maken heeft met depressie (door iemand anders in dit topic aangehaald). Is dat het geval lijkt het mij gewoon tijd voor professionele hulp. Overigens ook als het impotentie is. Er zijn gewoon pillen voor ;)

(maar goed dat kan alleen als hij zelf ook inziet dat hij een probleem heeft)
Één ding is zeker: er speelt zoveel in zijn hoofd waar niemand wat vanaf weet. En ik voel en zie het gewoon aan hem, iedereen zegt; nee joh, hij denkt alleen nooit zo moeilijk na (over het leven etc)... Maar ik zie het gewoon aan hem. Heb het er alleen nooit echt uit gekregen, het doet me echt heel veel pijn. Ik wil hem zo graag helpen, maar ik ga geen energie meer in hem steken. Heeft geen zin, hij zal het zelf moeten inzien.

Ik hoop dat hij dat zelf gaat inzien. Dan pas kan hij geholpen worden. Ik denk haast niet dat het impotentie is..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:44:49 #268
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_90863289
Ik herken mezelf er wel in moet ik zeggen.
Zelf heb ik ook niet zo'n behoefte om af te spreken om het afspreken, gewoon omdat ik bijzonder veel andere dingen te doen heb en al tijd tekort kom over het algemeen, als ik iemand dan tref die wat wil gaan drinken, een keer uit of langs wil komen vind ik dat prima en gezellig en al heb ik het dan ook druk in die periode, dan kan ik gerust tot in de late uurtjes bijkletsen, maar zodra ze weggaan en zelf niets van zich laten weten kan het zomaar zijn dat ik hen ook gewoon pas weer spreek op het moment dat ze mij weer aanspreken.

Dat is ergens ook wel weer het vage, ik kom op veel plaatsen vanwege m'n werk en ontmoet bijzonder veel interessant volk, maar die stap zetten om ze dan ook echt uit te nodigen om wat te drinken neem ik dan weer niet, terwijl ik het gezellig vind om te doen. :+
Heb zelf ook nooit zo de behoefte om uit mezelf te praten over de dingen die me dwars zitten of met de problemen die ik heb, zo ben ik nou eenmaal opgegroeid en dat krijg je er niet zo snel meer uit, buiten dat heb ik gewoon te vaak ervaren dat mensen met problemen al snel worden gezien als blok aan het been, zolang je vrolijk naar buiten toe bent/overkomt blijven mensen ook graag bij je in de buurt.

Merk/begrijp zelf ook wel dat ik niet bepaald het materiaal ben voor 'best friends', want het initiatief moet echt 19/20 keer uit iemand anders komen en ik kan het contact zo dood laten bloeden zonder dat ik daar op die momenten echt zo naar kijk/mee bezig ben.
Staat ook altijd op m'n goede voornemens lijstje, maar ik moet nog beginnen met het versturen van de kerstkaarten en nieuwsjaarswensen terwijl de voicemail, email en facebook overvol staan met allerlei wensen, dat zegt alweer genoeg eigenlijk. :D
Irritant voor anderen, ook voor m'n vriendin, al merkt die er vast minder van aangezien wel vrij vlot zijn gaan samenwonen, maar zelf voelt het niet als vervelend trekje of iets problematisch en de mensen die ik toch echt als goede vrienden beschouw vinden me oke zoals ik ben, dat scheelt.
pi_90863407
Ik denk dat je iets te veel verantwoordelijk voelt voor hem, maar dat is zijn ding niet de jouwe.
Ten tweede ik denk ook dat je te veel focust op het geen tijd hebben enzo maar je moet toch echt toegeven dat 5 maanden en dan geen sex in een relatie heel raar is.
Dan komt het bij mij niet over als onverschillig dan is er iets mis , en ik denk dat je het zo lang met hem volhield omdat je dat niet wil inzien dat het niet helemaal klopt.

Dit gaat niet over onverschilligheid, dit gaat gewoon over iemand waar iets mee is. Je zit over hem dat hij dingen niet wil inzien, maar ik denk dat jezelf ook niet echt wil inzien dat bij hem groter probleem is dan niet inzetten voor de relatie.

Je bent zoveel aan het invullen voor hem maar ik hoor jou niet in het verhaaltje. Ik denk dat je wat meer op jezelf moet richten dan op hem
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:24:44 #270
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90864934
Je hebt idd gelijk, ik ben teveel zelf conclusies aan het maken.. Moet ik niet doen. Heeft ook geen zin. Kom er toch nooit achter..
pi_90877602
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:24 schreef ReVamp_ het volgende:
Je hebt idd gelijk, ik ben teveel zelf conclusies aan het maken.. Moet ik niet doen. Heeft ook geen zin. Kom er toch nooit achter..
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:35 schreef Devion het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je zijn gedrag nu moet gaan over analyseren. Vergeet hem gewoon want hij past gewoon niet bij je. Je zoekt iemand waarmee je passie kan delen en de kerel doet zich voor als een opblaaspop die geen seks wil, kortom doodgewicht.(Hoewel een opblaaspop lichter zal zijn :+)

Ga lekker concentreren op je eigen leven, laat dit topic gewoon doodbloeden en vergeet die kerel in hemelsnaam.
:)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:28:08 #272
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90912387
Nog een vraagje: afgelopen zondag hem dus gezien.. En ik kreeg van verschillende mensen te horen dat hij me echt heel vaak aankeek. Al vanaf het moment dat ik binnenkwam. Tuurlijk keek ik ook weleens naar hem, maar ik degene die hem leuk vindt. Hij mij niet..

Ik wil geen hoop voor mezelf creëren, maar waarom doet ie dat?
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:57:06 #273
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_90920974
Je gulp stond open!?!

Hij is aan het overpeinzen waarom hij je heeft laten gaan en wil niets liever dan zichzelf in je armen storten, maar hij durft niet meer?

Je vrienden lopen je gek te maken omdat je reactie grappig is?

Wat boeit het? Ik kan hier echt zo... Ach.. Wat kan mij het ook schelen! ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:44:18 #274
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90929219
Nee mijn vrienden maken mij niet gek.. En had niks aan met een gulp ;)
pi_90929578
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef ReVamp_ het volgende:
sorry heren, maar ik probeer erachter te komen waarom sommige mannen (of vrouwen) zo onverschillig kunnen zijn? Ik ben met iemand bezig geweest voor een lange tijd die eigenlijk niets interesseerde, alleen zijn werk en dingen er rondom heen. Of hij me nou 1 keer of 5 keer per week zag, het boeide hem niet.. 1 keer per week was prima. Het boeide hem allemaal niets. Ik gaf zoveel en hij nam alleen maar.. Als ik bij hem was was het altijd fijn en gaf hij me een heel goed gevoel.. Maar altijd moest ik initiatief nemen.

Vrienden belt hij amper..(hij heeft al 4 weken niets laten weten aan zijn vrienden) Dit weekend zal hij wel weer gewoon komen. En dan krijgt hij commentaar en dan hoor je: jaja druk druk..

We zijn nu ongeveer 4 weken ''uit elkaar''. Heb vorige week contact met em gezocht. En kreeg er uit dat hij inderdaad mij al die tijd hoop had gegeven die hij niet kon waarmaken. Waarom hij niet vanaf het begin er niet op in was gegaan weet hij niet. Hij wist gedurende de tijd dat we bezig waren nooit wat hij wou, maar was altijd lief voor me en gaf mij een best wel overtuigend gevoel.

Zijn er meer meiden die zich hierin herkennen? Of mannen natuurlijk? En wat moet je met zo iemand?
Vrouwen die alles doen voor een ongeinteresseerde man.. heel herkenbaar ja. :')
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:07:16 #276
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90930300
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Molurus het volgende:

[..]

Vrouwen die alles doen voor een ongeinteresseerde man.. heel herkenbaar ja. :')
sukkel
pi_90930478
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

sukkel
:')
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_90933311
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef ReVamp_ het volgende:
Nog een vraagje: afgelopen zondag hem dus gezien.. En ik kreeg van verschillende mensen te horen dat hij me echt heel vaak aankeek. Al vanaf het moment dat ik binnenkwam. Tuurlijk keek ik ook weleens naar hem, maar ik degene die hem leuk vindt. Hij mij niet..

hoe moeten wij dat nou weten??? We kennen hem niet en als die dat deed veranderd verder iets aan het verhaal ???
pi_90950658
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef ReVamp_ het volgende:

Simpel, hij mist je gezelschap waarschijnlijk. En ja je zou waarschijnlijk zo weer iets met hem kunnen beginnen, maar daar gaat niet om.

Jullie passen niet bij elkaar(Maak ik op uit je EIGEN verhaal), dus al gebeurd er weer iets tussen jullie, zal je weer over hetzelfde blijven vallen. AUB doe dit je zelf niet aan en probeer hem te vergeten.

Hoe jij deze kerel beschrijft heeft hij echt een bord voor zn kop.
- Epicurus
pi_90953334
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef ReVamp_ het volgende:

[..]

Één ding is zeker: er speelt zoveel in zijn hoofd waar niemand wat vanaf weet. En ik voel en zie het gewoon aan hem, iedereen zegt; nee joh, hij denkt alleen nooit zo moeilijk na (over het leven etc)... Maar ik zie het gewoon aan hem. Heb het er alleen nooit echt uit gekregen, het doet me echt heel veel pijn. Ik wil hem zo graag helpen, maar ik ga geen energie meer in hem steken. Heeft geen zin, hij zal het zelf moeten inzien.

Ik hoop dat hij dat zelf gaat inzien. Dan pas kan hij geholpen worden. Ik denk haast niet dat het impotentie is..
Dit herken ik eerlijk gezegd wel... Maar weet je, die gevoelens die je nu hebt, de vragen etc, het gaat over. Geef het nog een paar maandjes en je merkt dat je op een heel andere manier naar hem kijkt. Het is nu heel pijnlijk, maar zoals het ging tussen jullie was gewoon écht niet goed. Natuurlijk vond hij je leuk, anders duurt het geen 5 maanden... maar bij lange na niet leuk genoeg en je verdiend veel beter dan dat. Je moet aan jezelf denken, niet aan hem. :*
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:37:48 #281
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90959088
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

hoe moeten wij dat nou weten??? We kennen hem niet en als die dat deed veranderd verder iets aan het verhaal ???
Zoals ik al zei: ik vraag dit niet om zelf hoop te creëren. En nee jullie kennen hem niet, maar nogmaals vraag ik gewoon waarom zou iemand dat doen? Wat zou de reden er van zijn, aangezien hij niets met mij wilt..
pi_90959215
Wij weten die reden niet , vraag het hem zelf.
pi_91020586
Talloze redenen mogelijk, op volgorde van erg tot niet erg:
- Impotentie
- Depressie
- Maagd-syndroom (mensen die nooit sex hebben gehad zijn wel eens te onzeker en willen liever gewoon normaal blijven doen)
- Hij is een nerd, die geen sex of vriendin nodig heeft maar jou wel leuk vind
- Geen (sexuele) gevoelens voor jou
- Friendzone
- Jij misinterpreteert de signalen van zijn kant

Wellicht vergeet ik er nog een paar. Maar goed, ik zou gewoon eens met hem praten en vragen wat er echt speelt, of hem helemaal uit je hoofd zetten en iemand anders aan de haak slaan :)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:26:48 #284
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_91022844
Enigste optie is om hem uit het hoofd te zetten.. Dus daar doen we dan maar alles aan..
  maandag 14 februari 2011 @ 17:35:53 #285
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_92776817
Inmiddels een tijdje verder,

het gaat op zich goed met me, af en toe dipjes maar zie het weer allemaal beter in! :)

Toch genoeg vragen weer. Ik heb hem nu nog 3 keer gezien. Wat mij (en anderen) opvalt is dat hij vaak kijkt, met belangstelling luisterd naar wat ik zeg, hard lacht om mijn grapjes of dingen die ik zeg, en mezelfs antwoord geeft als ik iets vraag richting mijn vrienden.

Vorige week gingen we naar de stad, en las een heel gesprek via de telefoon tussen een vriend van mij en hem. Hij was aan het twijfelen om mee te gaan naar de stad vanwege mij. Hij wilde niet dat ik teleurgesteld zou zijn dat hij er ook was. Daarnaast zei hij dat we beide dan onder invloed van alcohol gingen raken en dat daar de gevoelens mee versterkt zouden worden. Hij had geen zin in agressie en negativiteit. Daarnaast negeerde ik hem toch. Steeds twijfels of hij wel of niet mee zou gaan. Uiteindelijk zei hij, ik heb eigenlijk ook een leven dus zou gewoon mee moeten gaan. Mijn vriend zei daarop: ja, en jullie hebben elkaar nu toch ook 3 keer in de sporthal gezien? Hij antwoordde daarop: ja klopt, maar dat is toch maar negeren enz. Uiteindelijk besloot hij niet mee te gaan, omdat hij eerst wilde wennen om mij te zien in de sporthal.

Ik vind dit nogal vaag, hij heeft me een paar keer gezien en hij heeft me al die keren vrolijk gezien, heb echt niet laten merken dat ik er mee zit! Daarnaast gaat hij vanaf het moment dat ik uit zijn deur liep al gewoon verder met zijn leven alsof er niets aan de hand is, en nu twijfelt hij opeens om niet mee uit te gaan.. ??

Sommige zeggen, praat met hem.. Maar ik vind dit niet zo'n strak plan eigenlijk. Wat denken jullie van zijn gedrag?
pi_92777937
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef ReVamp_ het volgende:

het gaat op zich goed met me, af en toe dipjes maar zie het weer allemaal beter in! :)

Toch genoeg vragen weer. Ik heb hem nu nog 3 keer gezien. Wat mij (en anderen) opvalt is dat hij vaak kijkt, met belangstelling luisterd naar wat ik zeg, hard lacht om mijn grapjes of dingen die ik zeg, en mezelfs antwoord geeft als ik iets vraag richting mijn vrienden.

Vorige week gingen we naar de stad, en las een heel gesprek via de telefoon tussen een vriend van mij en hem. Hij was aan het twijfelen om mee te gaan naar de stad vanwege mij. Hij wilde niet dat ik teleurgesteld zou zijn dat hij er ook was. Daarnaast zei hij dat we beide dan onder invloed van alcohol gingen raken en dat daar de gevoelens mee versterkt zouden worden. Hij had geen zin in agressie en negativiteit. Daarnaast negeerde ik hem toch. Steeds twijfels of hij wel of niet mee zou gaan. Uiteindelijk zei hij, ik heb eigenlijk ook een leven dus zou gewoon mee moeten gaan. Mijn vriend zei daarop: ja, en jullie hebben elkaar nu toch ook 3 keer in de sporthal gezien? Hij antwoordde daarop: ja klopt, maar dat is toch maar negeren enz. Uiteindelijk besloot hij niet mee te gaan, omdat hij eerst wilde wennen om mij te zien in de sporthal.

Ik vind dit nogal vaag, hij heeft me een paar keer gezien en hij heeft me al die keren vrolijk gezien, heb echt niet laten merken dat ik er mee zit! Daarnaast gaat hij vanaf het moment dat ik uit zijn deur liep al gewoon verder met zijn leven alsof er niets aan de hand is, en nu twijfelt hij opeens om niet mee uit te gaan.. ??

Sommige zeggen, praat met hem.. Maar ik vind dit niet zo'n strak plan eigenlijk. Wat denken jullie van zijn gedrag?
Heb ongeveer 3 posts gelezen waaronder de laatste...
1. Waarom lees je dat?
2. Het is toch klaar?

En om een antwoord te geven op je vraag, wat denk ik van zijn gedrag: Zie 2.
pi_92819241
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef ReVamp_ het volgende:
Enigste optie is om hem uit het hoofd te zetten.. Dus daar doen we dan maar alles aan..
Hoeveel liefdesverdriet is er in de wereld? Niks normalers dan willen en niet krijgen. Wat mij verbaast is dat je er zo verbaast over bent. Dit is de reden waarom al dat gedoe met de liefde ook zo vervelend kan zijn. Het lijkt onvoldoende op de supermarkt waar je gewoon een bestelling kan doen. Als een ander niet echt geintereseerd is, betekent nog niet dat het een probleem is die je kunt oplossen. Het is wel klote. Dat zeker. Mijn oprechte medeleven (been there many times; niet geinteresseerde vrouwen).

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 15-02-2011 14:46:41 ]
The view from nowhere.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:47:34 #288
335101 Ille_Kommunikaassie
Fucked up & Out of place
pi_92822380
Onverschillige man meldt zich voor een gezamenlijk proosten op de oppervlakkigheid.
Haten is blaten...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:49:37 #289
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92830023
quote:

Ik snap hier geen bal van.

Pleeg jij nou inbreuk op zijn privacy? :P

Sommige mannen hebben ueberhaupt issues met gevoelens. Je kan ervan denken wat je wil, de vraag is uiteindelijk of je wel een relatie met zo iemand wil.

Move on.. move on.. come on, you can do it.
There is a long line down from heaven.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:53:17 #290
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92830205
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
Onverschillige man meldt zich voor een gezamenlijk proosten op de oppervlakkigheid.
Je zoekt gewoon een excuus om bier te drinken :P
There is a long line down from heaven.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:42:03 #291
334361 Dreaming-of-Paris
and the rest of the world.
pi_92832759
quote:

Maak je eens niet zo druk man, "hij heeft mij 8 keer aangekeken", "hij houdt mij in de gaten", "hij kijkt mij vaak aan" blablabla. Ga verder met je leven, het is toch klaar?! Je lijkt nu net een aanhankelijke puppy.

En hoezo moet hij wennen om jou te zien in de sporthal? Moet hij bij iedere plaats waar jullie zijn er aan wennen om daar beiden te zijn?

Ik begrijp sowieso niet waarom je een topic moet aanmaken om te vragen waarom sommige mensen onverschillig zijn. Dan kun je over iedere karaktereigenschap wel een topic aanmaken met de vraag waarom mensen dat hebben.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:17:22 #292
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_92842574
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:

[..]

En hoezo moet hij wennen om jou te zien in de sporthal? Moet hij bij iedere plaats waar jullie zijn er aan wennen om daar beiden te zijn?

Daar probeer ik toch achter te komen?
pi_92843002
Sommige dingen moet je niet achterkomen , maar gewoon accepteren en loslaten. Je probeert rekening te blijven houden met iemand waar je niets meer mee hebt, als hij moeite heeft met jou te zien is dat zijn probleem niet het jouwe.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:38:18 #294
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92844154
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
Typische vrouwenkwestie.

Vergelijkbaar met onderstaande situatie.

Indien een man een SMS krijgt van een vrouw, denkt 'ie `oh wat leuk, ik stuur later even iets terug´. Dit kan prima twee dagen duren, terwijl de vrouw bij het versturen van een SMS al de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel 'ie reageert en daar allerlei conclusies uittrekt. :')
QFT
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:07:47 #295
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_92846430
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
Sommige dingen moet je niet achterkomen , maar gewoon accepteren en loslaten. Je probeert rekening te blijven houden met iemand waar je niets meer mee hebt, als hij moeite heeft met jou te zien is dat zijn probleem niet het jouwe.
Ja daar heb je inderdaad weer helemaal gelijk in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')