Goed zo, zo denk ik er ook overquote:Op maandag 3 januari 2011 17:13 schreef ReVamp_ het volgende:
Ja, helemaal het omgekeerde, raar he..
Je hebt gelijk, alleen hij kan zichzelf veranderen, en als ie dat niet wilt, laat maar.. Hij komt er nog wel achter..
Zat zeker zwaar aan de pillen op dat feest verklaart gelijk zn onverschilligheid verderquote:Op donderdag 30 december 2010 00:52 schreef ReVamp_ het volgende:
ik ben een vrouw ja
Ik kan het niet begrijpen dat hij zo ontzettend lief en echt letterlijk zei tegen me: ik vind je leuk en sta open voor een relatie.. maar ergens weet ik het niet..
Als ik met hem op een feest was, plakte hij zowat aan me.. Waar al onze vrienden bijstonden.. Hij stuurde me dan smsjes dat hij me graag snel weer wou zien.. en vervolgens moest ik weer initiatief nemen om af te spreken.. Was ik bij em, was alles oke..
Dit slaat verder nergens op.. ? Die onverschilligheid heeft ie altijd..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Zat zeker zwaar aan de pillen op dat feest verklaart gelijk zn onverschilligheid verder
Ik denk niet dat je zijn gedrag nu moet gaan over analyseren. Vergeet hem gewoon want hij past gewoon niet bij je. Je zoekt iemand waarmee je passie kan delen en de kerel doet zich voor als een opblaaspop die geen seks wil, kortom doodgewicht.(Hoewel een opblaaspop lichter zal zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 21:22 schreef ReVamp_ het volgende:
nee, hij is echt totaal geen nerd.. Integendeel.. Zijn voorbeeld voor liefde zijn zijn gescheiden ouders. en verder niks denk ik. (dat zei iemand ook al hier tegen me: als hij geen liefde heeft gekregen, kan hij het ook niet geven)
hahaha ja heel bekenbaar..quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef ReVamp_ het volgende:
sorry heren, maar ik probeer erachter te komen waarom sommige mannen (of vrouwen) zo onverschillig kunnen zijn? Ik ben met iemand bezig geweest voor een lange tijd die eigenlijk niets interesseerde, alleen zijn werk en dingen er rondom heen. Of hij me nou 1 keer of 5 keer per week zag, het boeide hem niet.. 1 keer per week was prima. Het boeide hem allemaal niets. Ik gaf zoveel en hij nam alleen maar.. Als ik bij hem was was het altijd fijn en gaf hij me een heel goed gevoel.. Maar altijd moest ik initiatief nemen.
Vrienden belt hij amper..(hij heeft al 4 weken niets laten weten aan zijn vrienden) Dit weekend zal hij wel weer gewoon komen. En dan krijgt hij commentaar en dan hoor je: jaja druk druk..
We zijn nu ongeveer 4 weken ''uit elkaar''. Heb vorige week contact met em gezocht. En kreeg er uit dat hij inderdaad mij al die tijd hoop had gegeven die hij niet kon waarmaken. Waarom hij niet vanaf het begin er niet op in was gegaan weet hij niet. Hij wist gedurende de tijd dat we bezig waren nooit wat hij wou, maar was altijd lief voor me en gaf mij een best wel overtuigend gevoel.
Zijn er meer meiden die zich hierin herkennen? Of mannen natuurlijk? En wat moet je met zo iemand?
Juist, en probeer er achter te komen of het bijvoorbeeld te maken heeft met depressie (door iemand anders in dit topic aangehaald). Is dat het geval lijkt het mij gewoon tijd voor professionele hulp. Overigens ook als het impotentie is. Er zijn gewoon pillen voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef WebbyS het volgende:
Hij lijkt er gewoon weinig ervaring mee te hebben en niet echt te weten wat een relatie dus inhoud. Ik vindt het top van je dat je zoveel geduld toont. Mocht de relatie nog niet gestopt zijn zou ik gewoon als hij eens bij je is een goed gesprekje aangaan betreft jouw verwachtingen van een relatie, en zo hoor je die van hem ook meteen.
Ik weet niet of het helpt maar beter proberen dan in twijfel blijven.
Dankjewel voor je reactie (geldt ook voor de andere reacties hoor) Maar het is gewoon helemaal over. Heb hem zondag sinds 5 weken gezien. Ik hoorde van zijn vrienden dat hij me wel constant in de gaten hield.. Toen ik binnenkwam, en kijken wat ik deed steeds enz. Tuurlijk heb ik zelf ook wel gekeken, en we hebben elkaar wel een stuk of 8 keer aangekeken. Hij is dan ook echt op tijd naar huis gegaan, omdat hij moest werken hoorde ik hem zeggen. (normaal gaat ie als laatste naar huis, met zoveel mogelijk alcohol op, en hup naar het werk..) Hij voelde zich dus duidelijk niet op zijn gemak! Dat zag je aan hem, zijn houding, en hij was alles behalve uitbundig (wat hij normaal wel zou zijn)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:37 schreef WebbyS het volgende:
Hij lijkt er gewoon weinig ervaring mee te hebben en niet echt te weten wat een relatie dus inhoud. Ik vindt het top van je dat je zoveel geduld toont. Mocht de relatie nog niet gestopt zijn zou ik gewoon als hij eens bij je is een goed gesprekje aangaan betreft jouw verwachtingen van een relatie, en zo hoor je die van hem ook meteen.
Ik weet niet of het helpt maar beter proberen dan in twijfel blijven.
Nee, hij gaf me echt veel aandacht als ik met hem was. Of het nou bij mij, hem thuis of in de kroeg was.. Dat was het probleem niet echt.. Maar meer het geven en nemen van; initiatief nemen om af te spreken, fouten van elkaar accepteren, gevoel van elkaar accepteren, beter uitspreken wat hij voelde..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:49 schreef loop het volgende:
Over dat geven en nemen, omdat ik zelf niet weet hoe dat werkt. Ik neem aan dat je bedoeld aandacht geven, dat jij hem veel aandacht geeft maar dat jij vind dat hij jou weinig aandacht geeft. Hoe kun je dat precies meten, hou je een score bij?
Ik snap dat veel vrouwen zo denken en ik heb er altijd een lichtelijke aversie tegen gehad maar nu ik ouder wordt zal ik het toch eens moeten leren, klinkt stom misschien maar ik heb dat van relaties nooit begrepen.
Ik dacht altijd, je doet dingen voor de ander om die gelukkig te maken en als zij gelukkig is ben ik gelukkig. Een beetje alsof zij het zonnetje in huis is, dan kan ik alleen nog maar zonnebaden maar kan ik zelf niet de zon zijn, wat ik ook verder niet erg vind. Als ik haar niet als zon zou zien zou ze langzaam uitdoven, dan kan ik ook niet meer zonnebaden. Zij hoeft zelf niets te geven (net als dat de zon alleen maar kan stralen, het is niet alsof die moeite daarvoor moet doen), ik ook niet, we hoeven alleen in elkaars aanwezigheid te zijn. Maar geven en nemen zoals ik dat anderen wel eens hoor zeggen komt vaak op me over alsof zij verwacht dat ik het zonnetje ga spelen zodat zij kan zonnebaden, alsof we dat even veel om de beurt moeten doen, klinkt zo moeizaam.
Één ding is zeker: er speelt zoveel in zijn hoofd waar niemand wat vanaf weet. En ik voel en zie het gewoon aan hem, iedereen zegt; nee joh, hij denkt alleen nooit zo moeilijk na (over het leven etc)... Maar ik zie het gewoon aan hem. Heb het er alleen nooit echt uit gekregen, het doet me echt heel veel pijn. Ik wil hem zo graag helpen, maar ik ga geen energie meer in hem steken. Heeft geen zin, hij zal het zelf moeten inzien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:11 schreef jaha het volgende:
[..]
Juist, en probeer er achter te komen of het bijvoorbeeld te maken heeft met depressie (door iemand anders in dit topic aangehaald). Is dat het geval lijkt het mij gewoon tijd voor professionele hulp. Overigens ook als het impotentie is. Er zijn gewoon pillen voor
(maar goed dat kan alleen als hij zelf ook inziet dat hij een probleem heeft)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:24 schreef ReVamp_ het volgende:
Je hebt idd gelijk, ik ben teveel zelf conclusies aan het maken.. Moet ik niet doen. Heeft ook geen zin. Kom er toch nooit achter..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:35 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zijn gedrag nu moet gaan over analyseren. Vergeet hem gewoon want hij past gewoon niet bij je. Je zoekt iemand waarmee je passie kan delen en de kerel doet zich voor als een opblaaspop die geen seks wil, kortom doodgewicht.(Hoewel een opblaaspop lichter zal zijn)
Ga lekker concentreren op je eigen leven, laat dit topic gewoon doodbloeden en vergeet die kerel in hemelsnaam.
Vrouwen die alles doen voor een ongeinteresseerde man.. heel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:46 schreef ReVamp_ het volgende:
sorry heren, maar ik probeer erachter te komen waarom sommige mannen (of vrouwen) zo onverschillig kunnen zijn? Ik ben met iemand bezig geweest voor een lange tijd die eigenlijk niets interesseerde, alleen zijn werk en dingen er rondom heen. Of hij me nou 1 keer of 5 keer per week zag, het boeide hem niet.. 1 keer per week was prima. Het boeide hem allemaal niets. Ik gaf zoveel en hij nam alleen maar.. Als ik bij hem was was het altijd fijn en gaf hij me een heel goed gevoel.. Maar altijd moest ik initiatief nemen.
Vrienden belt hij amper..(hij heeft al 4 weken niets laten weten aan zijn vrienden) Dit weekend zal hij wel weer gewoon komen. En dan krijgt hij commentaar en dan hoor je: jaja druk druk..
We zijn nu ongeveer 4 weken ''uit elkaar''. Heb vorige week contact met em gezocht. En kreeg er uit dat hij inderdaad mij al die tijd hoop had gegeven die hij niet kon waarmaken. Waarom hij niet vanaf het begin er niet op in was gegaan weet hij niet. Hij wist gedurende de tijd dat we bezig waren nooit wat hij wou, maar was altijd lief voor me en gaf mij een best wel overtuigend gevoel.
Zijn er meer meiden die zich hierin herkennen? Of mannen natuurlijk? En wat moet je met zo iemand?
sukkelquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vrouwen die alles doen voor een ongeinteresseerde man.. heel herkenbaar ja.
hoe moeten wij dat nou weten??? We kennen hem niet en als die dat deed veranderd verder iets aan het verhaal ???quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef ReVamp_ het volgende:
Nog een vraagje: afgelopen zondag hem dus gezien.. En ik kreeg van verschillende mensen te horen dat hij me echt heel vaak aankeek. Al vanaf het moment dat ik binnenkwam. Tuurlijk keek ik ook weleens naar hem, maar ik degene die hem leuk vindt. Hij mij niet..
Ik wil geen hoop voor mezelf creëren, maar waarom doet ie dat?
Simpel, hij mist je gezelschap waarschijnlijk. En ja je zou waarschijnlijk zo weer iets met hem kunnen beginnen, maar daar gaat niet om.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef ReVamp_ het volgende:
Nog een vraagje: afgelopen zondag hem dus gezien.. En ik kreeg van verschillende mensen te horen dat hij me echt heel vaak aankeek. Al vanaf het moment dat ik binnenkwam. Tuurlijk keek ik ook weleens naar hem, maar ik degene die hem leuk vindt. Hij mij niet..
Ik wil geen hoop voor mezelf creëren, maar waarom doet ie dat?
Dit herken ik eerlijk gezegd wel... Maar weet je, die gevoelens die je nu hebt, de vragen etc, het gaat over. Geef het nog een paar maandjes en je merkt dat je op een heel andere manier naar hem kijkt. Het is nu heel pijnlijk, maar zoals het ging tussen jullie was gewoon écht niet goed. Natuurlijk vond hij je leuk, anders duurt het geen 5 maanden... maar bij lange na niet leuk genoeg en je verdiend veel beter dan dat. Je moet aan jezelf denken, niet aan hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Één ding is zeker: er speelt zoveel in zijn hoofd waar niemand wat vanaf weet. En ik voel en zie het gewoon aan hem, iedereen zegt; nee joh, hij denkt alleen nooit zo moeilijk na (over het leven etc)... Maar ik zie het gewoon aan hem. Heb het er alleen nooit echt uit gekregen, het doet me echt heel veel pijn. Ik wil hem zo graag helpen, maar ik ga geen energie meer in hem steken. Heeft geen zin, hij zal het zelf moeten inzien.
Ik hoop dat hij dat zelf gaat inzien. Dan pas kan hij geholpen worden. Ik denk haast niet dat het impotentie is..
Zoals ik al zei: ik vraag dit niet om zelf hoop te creëren. En nee jullie kennen hem niet, maar nogmaals vraag ik gewoon waarom zou iemand dat doen? Wat zou de reden er van zijn, aangezien hij niets met mij wilt..quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hoe moeten wij dat nou weten??? We kennen hem niet en als die dat deed veranderd verder iets aan het verhaal ???
Heb ongeveer 3 posts gelezen waaronder de laatste...quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef ReVamp_ het volgende:
Inmiddels een tijdje verder,
het gaat op zich goed met me, af en toe dipjes maar zie het weer allemaal beter in!
Toch genoeg vragen weer. Ik heb hem nu nog 3 keer gezien. Wat mij (en anderen) opvalt is dat hij vaak kijkt, met belangstelling luisterd naar wat ik zeg, hard lacht om mijn grapjes of dingen die ik zeg, en mezelfs antwoord geeft als ik iets vraag richting mijn vrienden.
Vorige week gingen we naar de stad, en las een heel gesprek via de telefoon tussen een vriend van mij en hem. Hij was aan het twijfelen om mee te gaan naar de stad vanwege mij. Hij wilde niet dat ik teleurgesteld zou zijn dat hij er ook was. Daarnaast zei hij dat we beide dan onder invloed van alcohol gingen raken en dat daar de gevoelens mee versterkt zouden worden. Hij had geen zin in agressie en negativiteit. Daarnaast negeerde ik hem toch. Steeds twijfels of hij wel of niet mee zou gaan. Uiteindelijk zei hij, ik heb eigenlijk ook een leven dus zou gewoon mee moeten gaan. Mijn vriend zei daarop: ja, en jullie hebben elkaar nu toch ook 3 keer in de sporthal gezien? Hij antwoordde daarop: ja klopt, maar dat is toch maar negeren enz. Uiteindelijk besloot hij niet mee te gaan, omdat hij eerst wilde wennen om mij te zien in de sporthal.
Ik vind dit nogal vaag, hij heeft me een paar keer gezien en hij heeft me al die keren vrolijk gezien, heb echt niet laten merken dat ik er mee zit! Daarnaast gaat hij vanaf het moment dat ik uit zijn deur liep al gewoon verder met zijn leven alsof er niets aan de hand is, en nu twijfelt hij opeens om niet mee uit te gaan.. ??
Sommige zeggen, praat met hem.. Maar ik vind dit niet zo'n strak plan eigenlijk. Wat denken jullie van zijn gedrag?
Hoeveel liefdesverdriet is er in de wereld? Niks normalers dan willen en niet krijgen. Wat mij verbaast is dat je er zo verbaast over bent. Dit is de reden waarom al dat gedoe met de liefde ook zo vervelend kan zijn. Het lijkt onvoldoende op de supermarkt waar je gewoon een bestelling kan doen. Als een ander niet echt geintereseerd is, betekent nog niet dat het een probleem is die je kunt oplossen. Het is wel klote. Dat zeker. Mijn oprechte medeleven (been there many times; niet geinteresseerde vrouwen).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef ReVamp_ het volgende:
Enigste optie is om hem uit het hoofd te zetten.. Dus daar doen we dan maar alles aan..
Ik snap hier geen bal van.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef ReVamp_ het volgende:
Vorige week gingen we naar de stad, en las een heel gesprek via de telefoon tussen een vriend van mij en hem. Hij was aan het twijfelen om mee te gaan naar de stad vanwege mij. Hij wilde niet dat ik teleurgesteld zou zijn dat hij er ook was. Daarnaast zei hij dat we beide dan onder invloed van alcohol gingen raken en dat daar de gevoelens mee versterkt zouden worden. Hij had geen zin in agressie en negativiteit. Daarnaast negeerde ik hem toch. Steeds twijfels of hij wel of niet mee zou gaan. Uiteindelijk zei hij, ik heb eigenlijk ook een leven dus zou gewoon mee moeten gaan. Mijn vriend zei daarop: ja, en jullie hebben elkaar nu toch ook 3 keer in de sporthal gezien? Hij antwoordde daarop: ja klopt, maar dat is toch maar negeren enz. Uiteindelijk besloot hij niet mee te gaan, omdat hij eerst wilde wennen om mij te zien in de sporthal.
Ik vind dit nogal vaag, hij heeft me een paar keer gezien en hij heeft me al die keren vrolijk gezien, heb echt niet laten merken dat ik er mee zit! Daarnaast gaat hij vanaf het moment dat ik uit zijn deur liep al gewoon verder met zijn leven alsof er niets aan de hand is, en nu twijfelt hij opeens om niet mee uit te gaan.. ??
Sommige zeggen, praat met hem.. Maar ik vind dit niet zo'n strak plan eigenlijk. Wat denken jullie van zijn gedrag?
Je zoekt gewoon een excuus om bier te drinkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:47 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
Onverschillige man meldt zich voor een gezamenlijk proosten op de oppervlakkigheid.
Maak je eens niet zo druk man, "hij heeft mij 8 keer aangekeken", "hij houdt mij in de gaten", "hij kijkt mij vaak aan" blablabla. Ga verder met je leven, het is toch klaar?! Je lijkt nu net een aanhankelijke puppy.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef ReVamp_ het volgende:
Inmiddels een tijdje verder,
het gaat op zich goed met me, af en toe dipjes maar zie het weer allemaal beter in!
Toch genoeg vragen weer. Ik heb hem nu nog 3 keer gezien. Wat mij (en anderen) opvalt is dat hij vaak kijkt, met belangstelling luisterd naar wat ik zeg, hard lacht om mijn grapjes of dingen die ik zeg, en mezelfs antwoord geeft als ik iets vraag richting mijn vrienden.
Daar probeer ik toch achter te komen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:42 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
En hoezo moet hij wennen om jou te zien in de sporthal? Moet hij bij iedere plaats waar jullie zijn er aan wennen om daar beiden te zijn?
QFTquote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
Typische vrouwenkwestie.
Vergelijkbaar met onderstaande situatie.
Indien een man een SMS krijgt van een vrouw, denkt 'ie `oh wat leuk, ik stuur later even iets terug´. Dit kan prima twee dagen duren, terwijl de vrouw bij het versturen van een SMS al de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel 'ie reageert en daar allerlei conclusies uittrekt.
Ja daar heb je inderdaad weer helemaal gelijk in!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
Sommige dingen moet je niet achterkomen , maar gewoon accepteren en loslaten. Je probeert rekening te blijven houden met iemand waar je niets meer mee hebt, als hij moeite heeft met jou te zien is dat zijn probleem niet het jouwe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |