Ik had het al even opgezocht;quote:Op woensdag 29 december 2010 23:56 schreef demspec het volgende:
[..]
of toch wel.
http://www.prodef.nl/faq-flexibel-personeelssysteem
Ja maar jij kwam voor dat hele ontzettende systeem..quote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn oude contract. Niks FPS met alle extra risico's. Gewoon BOT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja maar jij kwam voor dat hele ontzettende systeem..
Ik zit iig nog anderhalf decenium veilig bij de baas, tegen die tijd begin ik wel te solliciteren voor een of andere bureaufunctie..Dan kun je zelf de gifbeker leegdrinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja maar jij kwam voor dat hele ontzettende systeem..
Ik zit iig nog anderhalf decenium veilig bij de baas, tegen die tijd begin ik wel te solliciteren voor een of andere bureaufunctie..Omg, einde KL, KLu en KMar dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
En gezien zijn diplomatie totale oorlog met de rest van de wereldquote:
Afgelikte boterham-burger?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij bent meisje van.
Status apart.
Ik had haar al ge DM'dquote:Op donderdag 30 december 2010 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
Lotusss, EllaN was helemaal niet te laat. Kijk eens wie de lapo had en dus een nieuw topic had moeten openen.
Of het meisje van de meeste kwakjes op haar foto...quote:
Ik dacht dat Lotusss hem ging openen en toen DM'de zij mij en toen was Demspec me voorquote:Op donderdag 30 december 2010 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
Lotusss, EllaN was helemaal niet te laat. Kijk eens wie de lapo had en dus een nieuw topic had moeten openen.
3 extra Mariniers brigadesquote:
Und? Waar is jouw topic dan?quote:
Wat moet je met de kustwacht?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
3 extra Mariniers brigades
Marine Aviation
Guardia Marina
Ik zeg doen.
Ik postte door het slotje heen. Dat diskwalificeert mijquote:
Dus je hebt het verkeerde topic gesloten!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik postte door het slotje heen. Dat diskwalificeert mij
Nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je hebt het verkeerde topic gesloten!
Woordspeling opquote:
Twijfel is dodelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:07 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lotusss hem ging openen en toen DM'de zij mij en toen was Demspec me voor. Door en door verdriet!
Naja het is meer ene situatie: assumption is the mother of all fuckupsquote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef demspec het volgende:
[..]
Twijfel is dodelijk.
Het is geen schande om trager te zijn dan een Marinier.
Correct. Als die voorop lopen zijn de mensen achter hen beter beschermd. Zie het als een (vrijwillig) menselijk schild.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:09 schreef demspec het volgende:
[..]
Twijfel is dodelijk.
Het is geen schande om trager te zijn dan een Marinier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |