Goed bezigquote:Op donderdag 30 december 2010 00:48 schreef Aalbers het volgende:
Ik ken nog niet heel veel muziek, en heb dus de lijst uit de krant erbij. Ik zet kringetjes op de nummers die ik goed vind, of lekker vind klinken. Blijf alleen nu wel kringetjes zetten, zulks een goede muziek
Ik was dit jaar vergeten een krant te kopen...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:48 schreef Aalbers het volgende:
Ik ken nog niet heel veel muziek, en heb dus de lijst uit de krant erbij. Ik zet kringetjes op de nummers die ik goed vind, of lekker vind klinken. Blijf alleen nu wel kringetjes zetten, zulks een goede muziek
Ik heb de lijst uit de Veronica gidsquote:Op donderdag 30 december 2010 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was dit jaar vergeten een krant te kopen...
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef peaceman het volgende:
Ik ga nog even langs de paracetamol kast en dan naar bed.. tot morgen
Welterusten en beterschapquote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef peaceman het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef peaceman het volgende:
Een goede nacht, en vooral een goed verder herstel!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef peaceman het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef peaceman het volgende:
Zo zag ze er uit, Carly Simon dan:quote:Op donderdag 30 december 2010 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is Carly van As the world turns.
Op Henny of op Ernst?quote:
Slechts hoofdpijn of...?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef peaceman het volgende:
Hey, ik was 13!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Ernst Jan of Hennie?
Voor mij reden om af te haken, die massa hysterie...
bis morgenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef peaceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |