veel langer als ikquote:Op donderdag 30 december 2010 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
aantal posts: 32820 (gemiddeld 38 per dag)
Ik zit al sinds juli 2008 op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
ik zit nog vol met energiequote:
ja absoluutquote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je hebt inderdaad wel gelijk dat er erg veel nieuwe accounts actief zijn
Ik heb van september 2008 t/m november 2008 = +/- 3 a 4 maanden niet gepostquote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik nu sinds eind zomervakantie ofzo...
maar heb toen ook nog heel lang niet meer gepost...
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
veel langer als ikZie je wel dat ik nog wel mee val qua aantal postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Delen?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zit nog vol met energie
Op zich niet heel vreemd na een paar heel late nachtjesquote:
ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest, maar FOK! blijft in je bloed zittenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb van september 2008 t/m november 2008 = +/- 3 a 4 maanden niet gepost
Ik ben er bijna 3 jaar uitgeweestquote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest, maar FOK! blijft in je bloed zitten
als dat nou eens konquote:
Ach V&A modden en invalmod op XFA en Wk dan gaat het hardquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik nog wel mee val qua aantal post
Eigenlijk had ik verwacht dat het erger zou wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich niet heel vreemd na een paar heel late nachtjes
Ik zou geen idee hebben hoequote:
zo lang alquote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht serieus al veel langer
Ik zit hier vanaf oktober 1999
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik toen al op Fok! Had gezeten...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen was ik 7quote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik moet eerlijk zeggen, ik heb rond 2000 wel eens op fok gekeken, maar nooit geregistreerd
9 jaar later herinnerde ik me ineens dat dat best leuk was
Goed bezig Bossiequote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik had trowuens de wiki al aangepast, Door een veel te langzame en contsatn ladende pc had ik dat nog niet kunnen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |