abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_92569356
En dan deze nog van mijn dochter van 4 die vanmiddag op de wc zat *insert verongelijkt toontje* 'wanneer krijg ik nouhou eens een piemel?!!!'

:o :X
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:29:53 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92569811
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef snoopy het volgende:
Sorry buuf :X
ja, daar hoef jij toch geen sorry voor te zeggen :* ? Het is de schuld van den Lishe }:|
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_92570356
Ja maar ja, ik schreef 'kapstokjes'
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_92610381
papa was hier vergeten om het traphekje beneden dicht te doen. selene ging niet akkoord en hij moest het dichtdoen van haar. toen hij dat deed: "goed zo papa" *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92647117
M. was met Amber bezig en ze was weer lekker bijdehand en had een grote mond. M. zegt tegen d'r: je hebt een grote mond en dat vind ik niet zo leuk. Amber: en jij hebt een grote bek :X

we hebben maar meteen even gezegd dat we dat nooit meer van d'r willen horen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:34:05 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92648256
Whahaha, Lis en Anna! _O-
En de tietjes van Thies' oma! :D
***
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:54:07 #182
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_92649151
Vicky Amber kan er ook wel iets van he? Hier ook zoiets:

K: Papa, jij bent een stomme Aap,
D: wat zei je?
K: jij bent een stomme aap,
D: ga maar even op trap,
K: echt niet;
D: denk het wel dame;
K: Ben geen dame, stomme aap en ik ga wel naar bed, pats boem de deur dicht :D

om na twee minuten weer terug te komen en sorry te zeggen en ik bedoelde echt wel lieve papa hoor!

Pfff kleuters.
pi_92693359
> Mama, ben jij doen?
< De was aan het ophangen
> oh ja..aan het shirtenklimrek!

:D
On zeh laptop
pi_92693526
_O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92710121
TF :D _O-
  zondag 13 februari 2011 @ 17:36:04 #186
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92725366
'Kom kinderen..in de auto. We gaan even naar de meubelboulevard.'

Na een tijdje op de snelweg kwam er een vraag van de achterbank...'mama, ik ziet nog geen boot?'
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:01:26 #187
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92766735
meubelboulevaren, theetje drinken! :D
in de haak.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:04:25 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_92766851
Shirtenklimrek O+ en wat een heerlijke spraakverwarring zo :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:07:19 #189
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_92766969
Vanochtend bij de huisarts

"mijn zusje is ziek"
" oh, dan gaan we maar eens even kijken wat er mankeert "
" mankeert ?????, ik zeg ze is ziek "
" oke, we gaan even kijken waar ze pijn heeft en waarom ze koorts heeft "
" ze heeft geen warme pijn, ze wil alleen maar appelsap drinken "
pi_92767149
Shirtenklimrek O+

Hier:
Neefje (5) loopt van de trap af met handen in zijn zak.
Ik: 'Haal je handen even uit je zak'
Hij: 'Nee, waarom?'
Ik: 'Als je valt heb je niets om jezelf mee op te vangen, en dan?'
Hij: 'En dan?! nou dan ga ik huilen'

Sja, toen had ik niets meer te zeggen.
pi_92876143
Oma, ik wil even je sneetje zien. Broek open!
(Mijn moeder is net hersteld van een heupoperatie)
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:38:29 #192
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_93541691
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:39 schreef Gedoetje het volgende:
Mijn zoontje vroeg wanneer ik zijn broertje op had gegeten. Even heel diep nadenken, maar hij had dus een keer gevraagd hoe er nou ineens een kind in je buik kon komen waar ie geen goed antwoord op kreeg en ik had gezegd dat dat kindje dan nog heeel klein was en er is natuurlijk geen andere manier in zijn optiek om iets in je buik te krijgen dan door het op te eten.
Wij hadden onze dochter (5) verteld dat er voor een baby een mama-eitje en een papa-zaadje nodig zijn. Na enige tijd kwam, onvermijdelijk, dé vraag: hoe komt dat zaadje dan bij dat eitje??

We wisten een alleraardigst boekje uit de bieb te halen waar dit op kleuternivo wordt uitgelegd, technisch correct maar beschaafd. Dit samen bekeken. Commentaar van dochter: "IIiieuwww! :r "

We spreken haar over een jaar of 10 nog wel een keertje...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_93542004
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:08 schreef Vicky het volgende:
M. was met Amber bezig en ze was weer lekker bijdehand en had een grote mond. M. zegt tegen d'r: je hebt een grote mond en dat vind ik niet zo leuk. Amber: en jij hebt een grote bek :X

we hebben maar meteen even gezegd dat we dat nooit meer van d'r willen horen..
Milou deed iets sufs:

Ik heel lief en lachend: wat ben je toch een trutje O+

Milou boos: je bent zelf een stomme trut!!! :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_93542788
:o

Amber zei vanmiddag tegen d'r vader: ik haat je :X :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93597740
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:03 schreef Vicky het volgende:
:o

Amber zei vanmiddag tegen d'r vader: ik haat je :X :o
Foeifoei, Amber toch :o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_93604842
Ik crosspost m ff hoor want ik vind 'm zo leuk

Ik heb zo'n heerlijk wijs en bijdehand kind O+
Ik stond in de keuken, was iets aan het doen en zei zeven. Ik hoorde Tess vanuit de woonkamer:
zeven, ach, neguh, tien, IK KOMMMMM.. poeeeeeeeeesieeeeee beeeeeeeejjeeeeeeeee O+ O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:55:34 #197
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_93618441
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:03 schreef Vicky het volgende:
:o

Amber zei vanmiddag tegen d'r vader: ik haat je :X :o
Hoe oud is Amber? Vraag haar eens wat ze er mee bedoelt? Heb dat hier in huis ook gehoord maar bleek napraten te zijn van oudere kinderen op school zonder echt te weten wat het is.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:11:48 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_93619390
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Wij hadden onze dochter (5) verteld dat er voor een baby een mama-eitje en een papa-zaadje nodig zijn. Na enige tijd kwam, onvermijdelijk, dé vraag: hoe komt dat zaadje dan bij dat eitje??

We wisten een alleraardigst boekje uit de bieb te halen waar dit op kleuternivo wordt uitgelegd, technisch correct maar beschaafd. Dit samen bekeken. Commentaar van dochter: "IIiieuwww! :r "

We spreken haar over een jaar of 10 nog wel een keertje...
LOL, ik had exact dezelfde termen gebruikt toen ik het mijn (destijds bijna 4-jarige) zoon vertelde; het papa-zaadje komt bij het mama-eitje en dan gaat het in de buik van de mama groeien en groeien en dan wordt het een baby en als de baby groot genoeg is komt hij uit de buik van de mama...

Kennelijk was het aardig blijven hangen, want toen we tijdens een vakantie (waarin hij 4 werd) samen op bed lagen te kletsen legde hij zijn beer op zijn buik en zei:
Mijn beer was een eitje in mijn buik, en toen werd hij een vogel en vloog hij eruit!

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 03-03-2011 23:32:10 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_93647904
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

LOL, ik had exact dezelfde termen gebruikt toen ik het mijn (destijds bijna 4-jarige) zoon vertelde; het papa-zaadje komt bij het mama-eitje en dan gaat het in de buik van de mama groeien en groeien en dan wordt het een baby en als de baby groot genoeg is komt hij uit de buik van de mama...

Kennelijk was het aardig blijven hangen, want toen we tijdens een vakantie (waarin hij 4 werd) samen op bed lagen te kletsen legde hij zijn beer op zijn buik en zei:
Mijn beer was een eitje in mijn buik, en toen werd hij een vogel en vloog hij eruit!
Geweldig :D
  zaterdag 5 maart 2011 @ 01:28:02 #200
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93673944
van een heel andere orde maar mijn zoon (7) verbaasde me vanmiddag door de uitdrukking te gebruiken 'o mama, dat doet me een beetje denken aan...' gevolgd door inderdaad een mooie vergelijking (al kan ik 'm zo 1-2-3 niet eens meer precies oplepelen :@ ). maar gewoon, dat ie al zulk soort dingen zegt... :o O+ ik vond 't prachtig maar werd vooral overvallen door 't 'tjee, wat gaat die tijd toch hard!' -gevoel, als je kind ineens zo volwassen uit de hoek komt.
in de haak.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')