quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh Trui dat zei Linde een keer toen ik met haar in de rij bij de Praxis stond... "Gaan we dan zo weer naar papa en mama toen? Ik wil naar papa en mama!" Had echt het gevoel dat al die mensen dachten dat ik een kinderontvoerster was ofzo
ja, zó lastig hè, dat personeel van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij wilde hij de eisen van madamme de barones niet inwilligen ofzo. Ik moest zo lachen.
<3 da's lief van em!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Moonah het volgende:
Ik hoorde straks heel hard pffffffrt vanaf de bank...
En toen Thies: "Pardon!"
Ik: "Nou Thies, jij kunt er wat van."
Thies: "Nee, papa liet een windje, en ik zei pardon voor hem."
Die heeft duidelijk dezelfde tv-reclame gezien als Chris..quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef Memmel het volgende:
"En ze klimmen ook in bomen!"
"Een koe?"
"Ja zo met zijn klauwen klimt ie in de boom"
*sorry onder steen vandaan komt*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:17 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb geen idee Memmel. Ben me suf aan het googlen
Het was ook voor iets heel anders. Een auto of een verzekering ofzo..
Als ik een helder ingeving krijg, dan meldt ik het
Ja, precies, wie hem het eerste mag lezen, geweldig!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, een abo miss, en ja, ze vechten er om. En herlezen ze. Zoals je je (ik iig) altijd voorstelt hoe dat gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |