Je bent dan anaal uitgewoond door de priester aka de buurtpedo onder het genot van wat GHB. Niets aan de hand als 'ie het veilig deed.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef jeroenmathon het volgende:
ik zie avontoe een soort filmpje in me hoofd enwat er in dat filmpje gebeurt komt uit en als het filmpje over is lig ik op de grond help
Ik hoop het niet.quote:
En je ziet een soort film voor je afspelen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef jeroenmathon het volgende:
ik heb het sins me gotver geboorte
Zou ook niet verkeerd zijn als jij deed wat je zou moeten doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef Mirjam het volgende:
gewoon eens wél naar je lessen nederlands gaan zou vast al schelen, schat ik zo in.
En waarom hoop jij dat niet? Verkeerde kloon?quote:
Of gewoon helemaal wegblijven.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:17 schreef alsjeblaft het volgende:
[..]
Zou ook niet verkeerd zijn als jij deed wat je zou moeten doen.
Topics zo nu en dan opschonen van het gebagger.
Nee, meer het feit dat ik liever geen nutcases in mijn hokje wilquote:Op woensdag 29 december 2010 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waarom hoop jij dat niet? Verkeerde kloon?
Zodra hij is ingelogd met z'n originele account.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef FruitenCo het volgende:
Wanner zie jij jezelf Nederlands typen?
HAHAHAHAHAHHA.. denk je dat die die heeft danquote:Op donderdag 30 december 2010 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodra hij is ingelogd met z'n originele account.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHA.. denk je dat die die heeft dan
Damn, 1997.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef jeroenmathon het volgende:
ik ben 13 en gebruik geen drugs
Dus toen ik zat te gabberen met m'n maat, was hij nog zaad?quote:
heeeeeeeeeeeeee, dat rijmt!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus toen ik zat te gabberen met m'n maat, was hij nog zaad?
2 jaar voor mijn registratiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |