Welk gebeurenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk triest onder het hele gebeuren maar in het echte leven heb ik niks te klagen!
Oh daar heb je het al...aangemeld op 28 meiquote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die heb ik op 27 mei al verstuurd!
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef omearos het volgende:
straks moet het lijstje vaste klanten nog uitgebreid worden
zo kort op Fok en nu al meer posts dan ik in bijna 6 jaarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welk gebeuren
[..]
Oh daar heb je het al...aangemeld op 28 mei
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en met zo'n TT gegarandeerd Sheba-reclames non-stop
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef omearos het volgende:
[..]
zo kort op Fok en nu al meer posts dan ik in bijna 6 jaar![]()
Kennelijk doen we het goed hier danquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef omearos het volgende:
Ja, zo grappig hoe dat gaat. Als je maar lang genoeg over aambeien praat komt de reclame van Sperti vanzelf.quote:
We doen goede zakenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk doen we het goed hier dan
Spammerdquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat erg eigenlijk
![]()
Ik had ook echt RSI in het begin
Eindelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk doen we het goed hier dan
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo grappig hoe dat gaat. Als je maar lang genoeg over aambeien praat komt de reclame van Sperti vanzelf.
Tal en zulksquote:
Daar is het misgegaan dusquote:Oh daar heb je het al...aangemeld op 28 mei
quote:
HOERAquote:
1 van de weinige voordelen van een klein scherm: ik zie de reclames naast het topic nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo grappig hoe dat gaat. Als je maar lang genoeg over aambeien praat komt de reclame van Sperti vanzelf.
Tja, wie komt er dan ook in TAL?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tal en zulks
[..]
Daar is het misgegaan dus
Oh je bedoelt iets andersquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tal en zulks
[..]
Daar is het misgegaan dus
Nee, dat niet!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Rauzer het volgende:
Werd je nou echt met naam en toenaam genoemd op SBS Vaduz?
Ja, alle toffe mensen zijn hier gestrand, dan volgen de nog toffere mensen vanzelf.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef omearos het volgende:
Oh dacht zoiets te lezen op Twitter, begreep er al niet zoveel van.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Ben nu net begonnen met de voorbereidingen van het nieuwjaars-darttoernooi. De 6e beurt al een 140er. Geeft goede moed.
Jij bent wel veel van de "spelletjes" hèquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Ben nu net begonnen met de voorbereidingen van het nieuwjaars-darttoernooi. De 6e beurt al een 140er. Geeft goede moed.
De tofste mensen zitten in ToFquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, alle toffe mensen zijn hier gestrand, dan volgen de nog toffere mensen vanzelf.
Ook met 2 of 3 krijg je een topic volquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef omearos het volgende:
[..]
Nu afwachten of het na de vakantie nog zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |