Ik heb geen zin om posts te gaan tellen welke niet over auto's gingen, maar als jij denkt dat dat er minder zijn dan degene die over auto's gaan tegenwoordig, moet je echt even je ogen open gaan doenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
pfff........ de laatste paar pagina's gingen over auto's.
Alfa, Micra, Polo, Impreza..... zoek maar terug en laat je niet leiden door de uitspraken van 1 iemand.
Bovendien hebben we het over de aankomende meet.
PM, fotoboek, DM, MSN, PTA slowchat. Genoeg alternatievenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat hier grotendeels nog over auto's, maar we zijn ook benieuwd naar de persoon achter de nick, dus het kan af en toe wel over persoonlijke thema's gaan.
Juist daardoor is de sfeer in deze topicreeks buitengewoon gezellig, het zou jammer zijn als dat vanwege de "regels" zou verdwijnen.
Maar dat zijn allemaal 1 op 1 gesprekken ipv met z'n allen, op de PTA SC na. En dat zijn heel andere mensen dan hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
PM, fotoboek, DM, MSN, PTA slowchat. Genoeg alternatieven.
Zal mijn camera meenemen, dus voor evt. shots...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vannelle en VonPreussen bij elkaar?
Dat worden flatout foto's.![]()
Helaas ben ik wel degene die dan achteraan rijdt.
Ontopic:
NEE, jullie komen gewoon. Al moet ik jullie halen maar jullie zullen er zijn!
Hoeveel celstraf staat er eigenlijk op kidnapping?
Ah ja, na 47 delen word je ineens wakker?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
PM, fotoboek, DM, MSN, PTA slowchat. Genoeg alternatieven.
Zoals ik al zei. Genoeg alternatievenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal 1 op 1 gesprekken ipv met z'n allen, op de PTA SC, MSN, PM en fotoboek na. En dat zijn heel andere mensen dan hier.
Oh, wat Purdey al zegt dus
Ik kan mijzelf blijven herhalen, maar de insteek van het topic in het begin was toch heel anders als dat ie nu is. Mensen gingen van het rijles/rijbewijs-topic naar hier. Maar dat is ook vrijwel niet meer het geval (uitzonderingen zoals Straalkachel daargelaten, al wordt direct dus al tegen hem gezegd dat het niet meer over auto's gaat), gezien dit een vast clubje (lees; kliekje) aan het worden is.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ah ja, na 47 delen word je ineens wakker?
Deze topicreeks gaat al weet ik hoe lang op dezelfde manier en is gewoon gezellig.
En zoals Von Preussen ook al zegt is het ook meer een sociaal topic waar we ook graag achtergronden willen weten van personen.
En ga jij maar tellen hoeveel posts er niet over auto's gaan, ik weet dat de verhaallijn in dit topic voornamelijk wél over auto's gaat en over de aanstaande meet.
haha allemaal proefritjesquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Voor de 'juiste' verhouding dan maar: Ik heb besloten om eind 2011 in 50 verschillende auto's gereden te willen hebben. Ben al bezig met een verlanglijstje
Post je lijstje eens?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Voor de 'juiste' verhouding dan maar: Ik heb besloten om eind 2011 in 50 verschillende auto's gereden te willen hebben. Ben al bezig met een verlanglijstje
Hoi Annequote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Genoeg alternatieven. We kunnen niet voor elk klein clubje een slowchat gaan inrichten, hoe gezellig het volgens het clubje ook is. Ééntje is zat.
U vraagt, wij draaien:quote:Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef Grielen het volgende:
Flatout. hm?
Die X5 van Preussen, wat zal ie doen? 220km/h?
Ik denk dat mijn auto de 210 wel moet halen, ik zit met 5000 toeren op 180 km/h
Dit zijn auto's waar ik ooit nog eens in wil rijden, een aantal zullen voorlopig niet haalbaar zijn maar de wat goedkopere moeten te doen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's maar een grof beginnetje van zoveel mogelijk verschillende merken en soorten, aanvullingen?![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit zijn auto's waar ik ooit nog eens in wil rijden, een aantal zullen voorlopig niet haalbaar zijn maar de wat goedkopere moeten te doen zijn.Nissan micra?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's maar een grof beginnetje van zoveel mogelijk verschillende merken en soorten, aanvullingen?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dit zijn auto's waar ik ooit nog eens in wil rijden, een aantal zullen voorlopig niet haalbaar zijn maar de wat goedkopere moeten te doen zijn.2 Subaru's maar geen Legacy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's maar een grof beginnetje van zoveel mogelijk verschillende merken en soorten, aanvullingen?![]()
Had je er 1tje af kunnen strepen op de meet (mocht je komen)hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
jah, met 400 - 600 posts per dagquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
pfff........ de laatste paar pagina's gingen over auto's.
Alfa, Micra, Polo, Impreza..... zoek maar terug en laat je niet leiden door de uitspraken van 1 iemand.
Bovendien hebben we het over de aankomende meet.
Dat ben ik niet helemaal met je eens trouwensquote:Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Anne het volgende:
Dit topic ging en was voor beginnende bestuurders. Mensen die dat niet meer zijn of die niet meer tot dat groepje behoren, kunnen imho naar de PTA SC voor de ditjes en datjes. En het excuus "maar daar kennen we niemand" slaat natuurlijk nergens op hè.
Welnee, maar ze zullen toch wat tegen de kliekjes-vorming moeten doen op FOK!. Straks heeft ieder kliekje van zo'n 20 personen een eigen topicreeks. Dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
Ik krijg de indruk dat men in PTA zeer jaloers is op de gezellige sfeer die we hier hebben.![]()
My bad, je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens trouwens
Niet alleen beginnende bestuurders, maar een topic met alles over autorijden, dus gekke verkeerssituaties, avonturen op de weg enz![]()
Maar het is nu een kliekjes-SC aan het worden ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |