abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90602698
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

pfff........ de laatste paar pagina's gingen over auto's.
Alfa, Micra, Polo, Impreza..... zoek maar terug en laat je niet leiden door de uitspraken van 1 iemand.
Bovendien hebben we het over de aankomende meet.
Ik heb geen zin om posts te gaan tellen welke niet over auto's gingen, maar als jij denkt dat dat er minder zijn dan degene die over auto's gaan tegenwoordig, moet je echt even je ogen open gaan doen ;).
pi_90602736
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:54 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het gaat hier grotendeels nog over auto's, maar we zijn ook benieuwd naar de persoon achter de nick, dus het kan af en toe wel over persoonlijke thema's gaan.

Juist daardoor is de sfeer in deze topicreeks buitengewoon gezellig, het zou jammer zijn als dat vanwege de "regels" zou verdwijnen. ;(
PM, fotoboek, DM, MSN, PTA slowchat. Genoeg alternatieven :Y.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:58:11 #103
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90602815
Wat Preus zegt indd. We hebben binnenkort een meeting, dan is het wel fijn als je raakvlakken hebt en iets weet van elkaar.
Niet dat je op een meet een hele middag stommetje gaat zitten spelen omdat je elkaar niet kent.

In de PTA SC kennen we ook niemand, wist niet eens dat ie bestond. Wij hebben hier gewoon een leuk, vast clubje mensen :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:59:12 #104
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90602886
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Anne het volgende:

[..]

Maar dat zijn allemaal 1 op 1 gesprekken ipv met z'n allen, op de PTA SC na. En dat zijn heel andere mensen dan hier.

Oh, wat Purdey al zegt dus :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_90602933
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vannelle en VonPreussen bij elkaar?
Dat worden flatout foto's. :P
Helaas ben ik wel degene die dan achteraan rijdt. :(

Ontopic:
NEE, jullie komen gewoon. Al moet ik jullie halen maar jullie zullen er zijn!
Hoeveel celstraf staat er eigenlijk op kidnapping?
Zal mijn camera meenemen, dus voor evt. shots... :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 29 december 2010 @ 22:00:09 #106
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90602934
Dus of dit wordt een gedogen SC, of we kapen de originele SC zeg maar??
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:00:19 #107
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90602939
Ik vind het eigelijk prima hier, de verhouding tussen auto's en andere dingen :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90602972
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Anne het volgende:

[..]

Ah ja, na 47 delen word je ineens wakker?
Deze topicreeks gaat al weet ik hoe lang op dezelfde manier en is gewoon gezellig.
En zoals Von Preussen ook al zegt is het ook meer een sociaal topic waar we ook graag achtergronden willen weten van personen.

En ga jij maar tellen hoeveel posts er niet over auto's gaan, ik weet dat de verhaallijn in dit topic voornamelijk wél over auto's gaat en over de aanstaande meet.
pi_90602979
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Maar dat zijn allemaal 1 op 1 gesprekken ipv met z'n allen, op de PTA SC, MSN, PM en fotoboek na. En dat zijn heel andere mensen dan hier.

Oh, wat Purdey al zegt dus :')
Zoals ik al zei. Genoeg alternatieven ;). We kunnen niet voor elk klein clubje een slowchat gaan inrichten, hoe gezellig het volgens het clubje ook is. Ééntje is zat.

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ah ja, na 47 delen word je ineens wakker?
Deze topicreeks gaat al weet ik hoe lang op dezelfde manier en is gewoon gezellig.
En zoals Von Preussen ook al zegt is het ook meer een sociaal topic waar we ook graag achtergronden willen weten van personen.

En ga jij maar tellen hoeveel posts er niet over auto's gaan, ik weet dat de verhaallijn in dit topic voornamelijk wél over auto's gaat en over de aanstaande meet.
Ik kan mijzelf blijven herhalen, maar de insteek van het topic in het begin was toch heel anders als dat ie nu is. Mensen gingen van het rijles/rijbewijs-topic naar hier. Maar dat is ook vrijwel niet meer het geval (uitzonderingen zoals Straalkachel daargelaten, al wordt direct dus al tegen hem gezegd dat het niet meer over auto's gaat), gezien dit een vast clubje (lees; kliekje) aan het worden is.

Dit topic ging en was voor beginnende bestuurders. Mensen die dat niet meer zijn of die niet meer tot dat groepje behoren, kunnen imho naar de PTA SC voor de ditjes en datjes. En het excuus "maar daar kennen we niemand" slaat natuurlijk nergens op hè.

[ Bericht 20% gewijzigd door Anne op 29-12-2010 22:07:20 ]
  woensdag 29 december 2010 @ 22:01:42 #110
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90603018
Voor de 'juiste' verhouding dan maar: Ik heb besloten om eind 2011 in 50 verschillende auto's gereden te willen hebben. Ben al bezig met een verlanglijstje :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_90603037
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Voor de 'juiste' verhouding dan maar: Ik heb besloten om eind 2011 in 50 verschillende auto's gereden te willen hebben. Ben al bezig met een verlanglijstje :P
haha allemaal proefritjes :P
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90603042
quote:
6s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Post je lijstje eens?
pi_90603197
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Anne het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. Genoeg alternatieven ;). We kunnen niet voor elk klein clubje een slowchat gaan inrichten, hoe gezellig het volgens het clubje ook is. Ééntje is zat.
Hoi Anne :W
Had al iemand verwacht over het onderwerp :D Ook voor het eerst dat ik de crew gelijk geef op dat gebied trouwens :+
pi_90603199
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:55 schreef Grielen het volgende:
Flatout. hm?

Die X5 van Preussen, wat zal ie doen? 220km/h?

Ik denk dat mijn auto de 210 wel moet halen, ik zit met 5000 toeren op 180 km/h :)
U vraagt, wij draaien:

222km/h dus, toen had die net 4000km gelopen. Afgelopen zomer toen ik de 35.000km ben gepasseerd liep ie ook 230km/h op de teller.

Trouwens een leuk ander filmpje van mijn wagen:

Maar de X5 is momenteel bij mijn mede-vennoot, aangezien hij hem beter kan gebruiken dan ik. Tot die tijd kijk ik de leasemij lief aan om te zien wat ze mij meegeven, dus wat ik op de meet heb staat nog helemaal open (hmmmmm, Smart?). 8-)
  woensdag 29 december 2010 @ 22:06:10 #115
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90603217
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:02 schreef vannelle het volgende:

[..]

Post je lijstje eens?
Dit zijn auto's waar ik ooit nog eens in wil rijden, een aantal zullen voorlopig niet haalbaar zijn maar de wat goedkopere moeten te doen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's maar een grof beginnetje van zoveel mogelijk verschillende merken en soorten, aanvullingen? :P
pi_90603245
Een Fiat 500 :')!
  woensdag 29 december 2010 @ 22:06:47 #117
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90603249
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dit zijn auto's waar ik ooit nog eens in wil rijden, een aantal zullen voorlopig niet haalbaar zijn maar de wat goedkopere moeten te doen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's maar een grof beginnetje van zoveel mogelijk verschillende merken en soorten, aanvullingen? :P
Nissan micra? :Y)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90603290
Lol je kiest ook wel wat auto's uit of niet? Ik zou trouwens de Camaro en de Mustang ook wel eens willen proberen ;)

We kunnen natuurlijk ook als groep naar de PTA SC gaan, dan kennen we in ieder geval al meer mensen. Dat topic zal echter wel een stuk harder gaan dan, in tegenstelling tot dit topic...

Enne Mods, zit dit topic jullie in de weg dan? Ik kon in de Policy nergens iets vinden over slow chats.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:09:02 #119
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90603341
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

SPOILER
2 Subaru's maar geen Legacy? }:|

Had je er 1tje af kunnen strepen op de meet (mocht je komen)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:09:10 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90603350
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

pfff........ de laatste paar pagina's gingen over auto's.
Alfa, Micra, Polo, Impreza..... zoek maar terug en laat je niet leiden door de uitspraken van 1 iemand.
Bovendien hebben we het over de aankomende meet.
jah, met 400 - 600 posts per dag :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_90603411
Mijn AX moet volgens de specificaties 167 halen :').. Ik win dus niet ;(..
Het helpt wel om monteur te worden als je veel auto's wilt rijden :P.. Mag er al wel wat aftikken iig :)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90603437
Ik krijg de indruk dat men in PTA zeer jaloers is op de gezellige sfeer die we hier hebben. :o
pi_90603464
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:01 schreef Anne het volgende:
Dit topic ging en was voor beginnende bestuurders. Mensen die dat niet meer zijn of die niet meer tot dat groepje behoren, kunnen imho naar de PTA SC voor de ditjes en datjes. En het excuus "maar daar kennen we niemand" slaat natuurlijk nergens op hè.
Dat ben ik niet helemaal met je eens trouwens :@
Niet alleen beginnende bestuurders, maar een topic met alles over autorijden, dus gekke verkeerssituaties, avonturen op de weg enz :)
Maar het is nu een kliekjes-SC aan het worden ja :')
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
Ik krijg de indruk dat men in PTA zeer jaloers is op de gezellige sfeer die we hier hebben. :o
Welnee, maar ze zullen toch wat tegen de kliekjes-vorming moeten doen op FOK!. Straks heeft ieder kliekje van zo'n 20 personen een eigen topicreeks. Dat gaat niet werken :')
pi_90603559
Kliekjes-vorming valt wel mee. Dat is normaal heel gesloten, terwijl hier geregeld nieuw volk post en blijft posten. Ook in de afgelopen weken, sterker nog, vooral in de afgelopen weken. Die stijgende stats zijn niet alleen door het 'vaste' groepje gekomen.
pi_90603579
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat ben ik niet helemaal met je eens trouwens :@
Niet alleen beginnende bestuurders, maar een topic met alles over autorijden, dus gekke verkeerssituaties, avonturen op de weg enz :)
Maar het is nu een kliekjes-SC aan het worden ja :')
My bad, je hebt gelijk :Y.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')