Hmm voor jou was dat idd erg veel. Nouja, ik vrees dat er bij mij ook onderhoud aan zit te komen. Ik weet totaal niets af van de onderhoudshistorie van de auto dus we zien het allemaal wel. Ik kan nu iig de winterbanden overkopen van een collega voor 80 euries inclusief montagequote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
valt nog mee.. dat was hier nog eens 450 extra, voor nieuwe remmen rondom, remolie, multiriem + nog wat dingetjes
Maar geen druk hoor meiden!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef vannelle het volgende:
Ja hoe ist nou? Niet afhaken dames!
Heel autorijdend Fok! rekent op jullie.
Voor mij een stuk dichterbij als we naar Purdey gaan, ik stem voor!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
Daar doen we niet moeilijk over, als de dames niet naar de meet toe komen dan komt de meet naar de dames toe.
De rest woont anders allemaal dichterbij bij mijquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor mij een stuk dichterbij als we naar Purdey gaan, ik stem voor!
80 euro voor die banden is echt een schijntje als ze goed zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm voor jou was dat idd erg veel. Nouja, ik vrees dat er bij mij ook onderhoud aan zit te komen. Ik weet totaal niets af van de onderhoudshistorie van de auto dus we zien het allemaal wel. Ik kan nu iig de winterbanden overkopen van een collega voor 80 euries inclusief montage
hmm, Zutphen(toch?) of Rotterdam...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De rest woont anders allemaal dichterbij bij mij
Onderhoudsgeschiedenis is bij mij ook onbekend. Weet alleen dat er een keer een ander motorblok in gekomen is maar wanneer is maar de vraag. Ga zelf wel bijhouden wat wanneer gebeurd denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm voor jou was dat idd erg veel. Nouja, ik vrees dat er bij mij ook onderhoud aan zit te komen. Ik weet totaal niets af van de onderhoudshistorie van de auto dus we zien het allemaal wel. Ik kan nu iig de winterbanden overkopen van een collega voor 80 euries inclusief montage
Ik ben er net afquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zullen wij beiden afhaken?Ben je anders zo op msn? Spreken we het even door
Ik ben democratisch ingesteld, ik pas me aan aan de meerderheid.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De rest woont anders allemaal dichterbij bij mij
ach, ik moet sowieso minimaal 200 km rijden, dus die 100 km extra....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben democratisch ingesteld, ik pas me aan aan de meerderheid.
ooooh, shit sale & nieuwe collectie bij de h&m. ik wilde alvast dingetjes bestellen voor als ik terug ben in nederlandquote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ben er net afIk was er daarstraks en toen kwam jij online.
Maar ik was druk met kleding kopen online en met HouseMorgenochtend ben ik er weer. En anders mail ik je
@Vannelle: De dames regelen de meet, laten alle heren komen, en wij zelf komen niet
Kunnen jullie uren een gentleman's day houden. En over vrouwen, auto's en neuken hebben. We horen later de verhalen wel. Deal?
Ze gaan om dezelfde velgen heen. Het is nu voornamelijk om het even van W naar Z te reddenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
80 euro voor die banden is echt een schijntje als ze goed zijn.
Komen ze om dezelfde velgen of haal je er ook andere velgen bij? Anders zit je ieder half jaar met die montage natuurlijk.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Straalkachel het volgende:
*is gemigreerd van rijlestopic naar autorijtopic* :
Vannelle en VonPreussen bij elkaar?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
@Vannelle: De dames regelen de meet, laten alle heren komen, en wij zelf komen niet
Kunnen jullie uren een gentleman's day houden. En over vrouwen, auto's en neuken hebben. We horen later de verhalen wel. Deal?
Congrats! Succes om het hier allemaal bij te houden.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Straalkachel het volgende:
Ja en om eerlijk te zijn is dat een beetje jammer. Want een SC waar het niet per se over auto's hoeft te gaan, hebben we al; [PTA SC] 1965 Porsche 356C @ 1528cc (oké, die is net vol, komt vast wel snel een nieuwe).quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Congrats! Succes om het hier allemaal bij te houden.
We hebben het nog zelden over auto's, maar ben je toevallig op dieet?
Hmmm, Nederland kennende? Taakstrafje van 20 uur?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vannelle en VonPreussen bij elkaar?
Dat worden flatout foto's.![]()
Helaas ben ik wel degene die dan achteraan rijdt.
Ontopic:
NEE, jullie komen gewoon. Al moet ik jullie halen maar jullie zullen er zijn!
Hoeveel celstraf staat er eigenlijk op kidnapping?
Wat is een shit sale?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
ooooh, shit sale & nieuwe collectie bij de h&m. ik wilde alvast dingetjes bestellen voor als ik terug ben in nederland. Je brengt me even op goede ideeen!
![]()
Welkom!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Straalkachel het volgende:
pfff........ de laatste paar pagina's gingen over auto's.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja en om eerlijk te zijn is dat een beetje jammer. Want een SC waar het niet per se over auto's hoeft te gaan, hebben we al; [PTA SC] 1965 Porsche 356C @ 1528cc (oké, die is net vol, komt vast wel snel een nieuwe).
Dit was niet de insteek van deze reeks in ieder geval.
Het gaat hier grotendeels nog over auto's, maar we zijn ook benieuwd naar de persoon achter de nick, dus het kan af en toe wel over persoonlijke thema's gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja en om eerlijk te zijn is dat een beetje jammer. Want een SC waar het niet per se over auto's hoeft te gaan, hebben we al; [PTA SC] 1965 Porsche 356C @ 1528cc (oké, die is net vol, komt vast wel snel een nieuwe).
Dit was niet de insteek van deze reeks in ieder geval.
oh shit, sale bedoelde ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |