Wellicht na de 31e krijg je er wel een hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Betalen jullie de aanschafprijs voor me?
Lupo heb je al voor 4-5k, dat compenseert de MRB wel weerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Betalen jullie de aanschafprijs voor me?
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant, vlakbij Bergen op Zoom.
Hoezo? Wil je meerijden in een echte auto?
Maar het compenseert wel je kleine lulletje.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die heeft de ipodfactor leukheidsfactor niet
Mag ik dan een Seat Ibiza ecomotive(op G3?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wellicht na de 31e krijg je er wel een hoor
Gratis auto voor iedereen op de meet mocht het zo zijn
Sorry maar ik heb dus geen lulletjequote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar het compenseert wel je kleine lulletje.
Als je regio Deventer er neer zet is het goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef Grielen het volgende:
Von_Preussen komt uit Deventer laten we maar zeggen he?
Salland iig volgens mij
Vind dat een hoop geld voor een auto anders voor een scholier. En dan is het nog zo'n klein kreng ookquote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lupo heb je al voor 4-5k, dat compenseert de MRB wel weer
Wil je er eentje?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb dus geen lulletje, dus het compenseert helemaal niets iig niet voor mij
Maar wat moeten vrouwen dan met een grote auto compenseren.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb dus geen lulletje, dus het compenseert helemaal niets iig niet voor mij
Hoe bedoel je, vrouwen hebben geen piemel?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
True, voor mij de reden dat hij al snel afvielquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind dat een hoop geld voor een auto anders voor een scholier. En dan is het nog zo'n klein kreng ook
Een grotere auto kan meer deuken hebben voordat ie moet worden vervangen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wat moeten vrouwen dan met een grote auto compenseren.
Dat mag ik hopen van nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, vrouwen hebben geen piemel?
Denk dat je met mijn AX toch meer ruimte hebt.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
True, voor mij de reden dat hij al snel afviel
mijnes was 5750...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind dat een hoop geld voor een auto anders voor een scholier. En dan is het nog zo'n klein kreng ook
Voor je seat?quote:
In Thailand gaat die stelregel niet op.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, vrouwen hebben geen piemel?
Dan is gelijk mijn spaarrekening leeg.quote:
Nee maargoed, we hebben het gelukkig ook niet over Thailandquote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Thailand gaat die stelregel niet op.
De locatie voor de meet was toch nog niet definitief bepaald?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee maargoed, we hebben het gelukkig ook niet over Thailand
In Detroit ook niet. Bahbah.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Thailand gaat die stelregel niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |