Tuurlijk blijft het in je hoofd spoken en het zou ook natuurlijk wel kunnen dat ze/hij ook eerder komt hequote:Op woensdag 29 december 2010 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo Meimel ik wil ook voorkomen dat ik daar vanuit ga, maar toch blijft het natuurlijk wel in je achterhoofd spoken... aangezien het de 1e keer wel zo ging.
Maja dan zullen die 6 weken nog lang duren haha
maar deze mag sowieso wel een paar weekjes langer wachten, liefst tot na 38 weken hoor...
Geprobeerd voor volgende keer maar dan werkt ze de hele week niet en het is door drukte al pas 2 weken na de vorige... Volgende poging wordt dus week 38 ergens.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef huuphuup het volgende:
@Vanyel, ik heb de vorige zwangerschap ook 1 verloskundige steeds niet gezien, zij was op echocursus ofzo. Uiteindelijk heb ik mijn afspraak met 38 of 39 weken ofzo bewust bij haar laten inplannen omdat ik haar toch een keer gezien wilde hebben. Het was die zakelijke en ik stond dus met anderhalve minuut weer buiten
Ja ik had mn favoriete vk erbijquote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geprobeerd voor volgende keer maar dan werkt ze de hele week niet en het is door drukte al pas 2 weken na de vorige... Volgende poging wordt dus week 38 ergens.
Wel fijn dan dat je die niet bij je bevalling had trouwens.
Bij mij was dat inderdaad het geval, de dienst eindigde bijna dus de komst van een van de andere vk's werd aangekondigd. Maar al snel bleek dat die al zelf bij een bevalling zat, dus dat werd overwerken voor de eerste vkquote:Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe gaat dat in een gewone verloskundigenpraktijk eigenlijk als de bevalling heel lang duurt? Krijg je dan een wisseling van de wacht of blijft dezelfde verloskundige de hele tijd bij je? Ik heb in het ziekenhuis meerdere diensten afgewisseld zien worden.
Exact hetzelfde hierquote:Op woensdag 29 december 2010 21:05 schreef huuphuup het volgende:
B. belde om door te geven dat mn vliezen gebroken waren enzo, had ie opgehangen, ik gelijk van ooh! wie had je *pufpufpuf* aan de telefoon???
Had ie geen flauw ideeen het duurde nog een uur voor ze zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |