'Hey Soul Sister' vond ik nog minder. 'Teardrops of Jupiter' kan ik nog grijsdraaien zonder hem compleet zat te worden...quote:
Dat dus eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef cafca het volgende:
Och.....best een aardig popliedje dit, maar de op 607-na-beste-plaat-allertijden?
Die comeback zag ik ook niet echt aankomen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef Fred_B het volgende:
Wel een mooi nummer dit. Hoewel Train achteraf gezien beter een one-hit-wonder had kunnen blijven.
Ik probeer je ook niet om te praten hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij wil het echt niet, dus dan laat ik het maar. Ik plaats zelf heel weinig online. En dan doe ik het wel onder een spoiler om het minder makkelijk vindbaar te maken. Daarnaast zoeken weinig mensen door deze lange reeksen, dat scheelt ook wat.
Ja, en da's dan best weer link....treinen die je niet ziet aankomen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die comeback zag ik ook niet echt aankomen.
Over 3,5 week wordt hij alweer 2 jaar..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik weet het niet. Ja, Lennon is echt de baby/dreumesfase al een beetje voorbij he? Wel ook een heerlijk mannetje volgens mij
Die zet ik altijd uit. Dat piepje. Anders word ik idd gek.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef djenneke het volgende:
even de droger uitruimen, ik word gek van het piepje
Waarvan akte.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en da's dan best weer link....treinen die je niet ziet aankomen.
Ik had vroeger hier een fotoboek vol, maar toen was ik nog een jaartje of 25 en nog niet helemaal over mijn puberteit heenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer je ook niet om te praten hoor
Ik post zelf ook niet zoveel. Tenminste, foto's dus
Wat een schatje! En hij is echt heel groot geworden... Wat een mooie ogenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over 3,5 week wordt hij alweer 2 jaar..
Kampioen gekke bekken trekken:
[ afbeelding ]
Ik ook.. ook al staat de droger in het bijhok.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Die zet ik altijd uit. Dat piepje. Anders word ik idd gek.
Het is dan ook niet gebaseerd op kwaliteit, deze lijst. Meer op populariteit dan op kwaliteit.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Wickedangel het volgende:
De songs worden niet noodzakelijkerwijs beter naarmate we hoger komen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, vroegâh...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had vroeger hier een fotoboek vol, maar toen was ik nog een jaartje of 25 en nog niet helemaal over mijn puberteit heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |