Nee. Als ik het ziet doet het nog steeds veel pijn. Maar tot de finale is het enorm genietenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb je het verlies van nederland nog niet verwerkt??
Ik moest tijdens die wedstrijd trouwens voor een pool die ik organiseerde de gele kaarten bijhouden. Tijdens de eerste helft van de verlenging was ik de tijd al kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef djenneke het volgende:
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Wat een lief kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Oh, wat een heerlijk toetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is geweldig, heerlijk, mooi joh!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dit voor verkrachting van een mooi nummer?
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kerst is al voorbij, maar deze toch nog even, in de hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad en een mooie jaarwisseling en een fantastisch 2011 zullen hebben:Ik kan hem niet zien op mijn iPad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Make love, not war ☮
Pardon?? Het zit een beetje anders hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nouja, ik vind de Clapton versie een stuk beterquote:
Dit is het origineel, mét Eric Claptonquote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind de Clapton versie een stuk beterOf is dit het origineel?
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is het origineel, mét Eric Clapton
Dit is het origineel.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Meen je niet?
* Morpheus2002 gaat zich in een hoekje schamen dat hij dat niet wist
Jezelf quoten is not done, maar ik doe het lekker toch.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is het origineel, mét Eric Clapton
Verantwoorde eigen quote, hoor!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jezelf quoten is not done, maar ik doe het lekker toch.
Uiteraard samen met:
Bobby Whitlock en Jim Gordon
Das onwetendheid. Das geen domheidquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeps! Sorry voor mijn domheid
Zometeen M.A.S.H.
Jaaaaa, het is echt een fantastisch meisje. Maar dat vindt vast iedereen van zijn eigen kinderenquote:
Of van die van zijn zusje?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jaaaaa, het is echt een fantastisch meisje. Maar dat vindt vast iedereen van zijn eigen kinderen
Ik vind mijn eigen kinderen achteraf minder mooi dan ik toen dachtquote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jaaaaa, het is echt een fantastisch meisje. Maar dat vindt vast iedereen van zijn eigen kinderen
Goed hè.quote:
Nee, ik bedoelde de baby van zijn zusjequote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn broer moest vroeger niets van me hebben
Bevalt dat goed?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de baby van zijn zusje
Ik ben 10 maanden oom
Ik zie nu ook al dat ze niet zo mooi was als pas geboren baby'tje dan ik toen dacht. Raar is dat he? Ik vind het nog steeds een hele mooie baby, maar er is wel wat roze waas afgegaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen kinderen achteraf minder mooi dan ik toen dachtmaar ze zijn uniek allebei op hun eigen manier.
Met zulke voetbalwedstrijden heb ik een knipperlichtrelatie: ik verafschuw ze, maar af en toe wenste ik zulke wedstrijden te kijken met een bak popcorn...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wees blij dat je het in 2006 niet hoefde te doen bij een niet nader te noemen achtste finale.
Wat een liefie! Ja, ik snapte het inmiddels alquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe de top2000 aan en direct Brown Sugar erop. lekker binnenkomertje. Top2000 a gogo gemist, leuke aflevering?
Dat komt ook wel omdat ze toch nog veel veranderen en dat ben je gewend denk ik. Lennon begint nu echt een peuter te worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zie nu ook al dat ze niet zo mooi was als pas geboren baby'tje dan ik toen dacht. Raar is dat he? Ik vind het nog steeds een hele mooie baby, maar er is wel wat roze waas afgegaan.
Mijn broer vind mijn meisje trouwens wel geweldig hoor. Ooms is iets anders dan broers.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef cafca het volgende:
pffff..... al die mensen die gaan opbellen tijdens de top 2000
En M*A*S*H een leuke serie.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Suicide is Painless is zo'n mooi nummer!
Net zo leuk als elke afleveringquote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe de top2000 aan en direct Brown Sugar erop. lekker binnenkomertje. Top2000 a gogo gemist, leuke aflevering?
Ik upload en delete daarna gelijk weerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een liefie! Ja, ik snapte het inmiddels al
Ik ben zelf ook trotse tante van een heel lief meisje. Maar ik mag helaas geen foto's plaatsen van mijn broer. Jullie moeten me maar geloven
Ben benieuwd naar de muziekkeuze van die mensen...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef cafca het volgende:
pffff..... al die mensen die gaan opbellen tijdens de top 2000
Dat zou kunnen. Ik weet het niet. Ja, Lennon is echt de baby/dreumesfase al een beetje voorbij he? Wel ook een heerlijk mannetje volgens mijquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat ze toch nog veel veranderen en dat ben je gewend denk ik. Lennon begint nu echt een peuter te worden.
D. Wat een mooi nichtje heb je.
Inderdaad. de Iggy versie is beterquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Eska het volgende:
Dit had Bowie niet hoeven doen, wat mij betreft.
Dont Call Us, We'll Call You van Sugar Loaf zal wel hoog scoren, net als Ik Bel Je Zomaar Even Op van Gordon.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de muziekkeuze van die mensen...
Ik vind Iggy's versie ook beter.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef Eska het volgende:
Dit had Bowie niet hoeven doen, wat mij betreft.
Hij wil het echt niet, dus dan laat ik het maar. Ik plaats zelf heel weinig online. En dan doe ik het wel onder een spoiler om het minder makkelijk vindbaar te maken. Daarnaast zoeken weinig mensen door deze lange reeksen, dat scheelt ook wat.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik upload en delete daarna gelijk weer
En mijn zusje schuwt de media ook niet, want ze stond al in de krant en binnenkort wellicht in een videoclip
'Seven Days A Week' van The Sounds, maar die is zeer zeer onbekend hier...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dont Call Us, We'll Call You van Sugar Loaf zal wel hoog scoren, net als Ik Bel Je Zomaar Even Op van Gordon.
Zelfs de duetten met Cher zijn beter dan dit.....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind Iggy's versie ook beter.
Dit is echt een commerciële keuze geweest. En een beetje als verrassing tijdens de tour van Tina, volgens mij.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind Iggy's versie ook beter.
'Hey Soul Sister' vond ik nog minder. 'Teardrops of Jupiter' kan ik nog grijsdraaien zonder hem compleet zat te worden...quote:
Dat dus eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef cafca het volgende:
Och.....best een aardig popliedje dit, maar de op 607-na-beste-plaat-allertijden?
Die comeback zag ik ook niet echt aankomen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef Fred_B het volgende:
Wel een mooi nummer dit. Hoewel Train achteraf gezien beter een one-hit-wonder had kunnen blijven.
Ik probeer je ook niet om te praten hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij wil het echt niet, dus dan laat ik het maar. Ik plaats zelf heel weinig online. En dan doe ik het wel onder een spoiler om het minder makkelijk vindbaar te maken. Daarnaast zoeken weinig mensen door deze lange reeksen, dat scheelt ook wat.
Ja, en da's dan best weer link....treinen die je niet ziet aankomen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die comeback zag ik ook niet echt aankomen.
Over 3,5 week wordt hij alweer 2 jaar..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik weet het niet. Ja, Lennon is echt de baby/dreumesfase al een beetje voorbij he? Wel ook een heerlijk mannetje volgens mij
Die zet ik altijd uit. Dat piepje. Anders word ik idd gek.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef djenneke het volgende:
even de droger uitruimen, ik word gek van het piepje
Waarvan akte.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en da's dan best weer link....treinen die je niet ziet aankomen.
Ik had vroeger hier een fotoboek vol, maar toen was ik nog een jaartje of 25 en nog niet helemaal over mijn puberteit heenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer je ook niet om te praten hoor
Ik post zelf ook niet zoveel. Tenminste, foto's dus
Wat een schatje! En hij is echt heel groot geworden... Wat een mooie ogenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over 3,5 week wordt hij alweer 2 jaar..
Kampioen gekke bekken trekken:
[ afbeelding ]
Ik ook.. ook al staat de droger in het bijhok.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Die zet ik altijd uit. Dat piepje. Anders word ik idd gek.
Het is dan ook niet gebaseerd op kwaliteit, deze lijst. Meer op populariteit dan op kwaliteit.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Wickedangel het volgende:
De songs worden niet noodzakelijkerwijs beter naarmate we hoger komen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, vroegâh...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik had vroeger hier een fotoboek vol, maar toen was ik nog een jaartje of 25 en nog niet helemaal over mijn puberteit heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |