Letterlijk of figuurlijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zoek geen LP's maar singles
Vanalles, gewoon door de bakken zoekenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEcht te erg
[..]
Ik haal er vaste dingenWc papier haal ik er en douchespul, want dat is gewoon goedkoper dan bij zo'n voordeelshop
[..]
Oeh dat is ook leuk jaWat voor LP's zoek je zoal?
quote:
Nee echt, voor de jukeboxquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?En ik heb nog wel wat liggen, misschien kan ik je blij maken met iets?
Heerlijk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef omearos het volgende:
[..]
Vanalles, gewoon door de bakken zoeken
Oliebolquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarvan zit je vol? [ afbeelding ]
wat voor?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zoek geen LP's maar singles
Action kom ik zelden. Ik weet dat hij verhuisd is een tijd terug, maar geen idee waar die nu zitquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk jaIk heb dat dus echt in winkels als de action, echt van alles en maar snuffelen
Noem je hem nou een oliebol?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
single zusje?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?En ik heb nog wel wat liggen, misschien kan ik je blij maken met iets?
Wat grappig allemaal begonnen!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is echt leuk. en grappige is dat een paar vrienden van me en ik allemaal onfafhankelijk van elkaar dit jaar voor t eerst zijn begonnen.
zaten we een keer te kletsen en bleek dat we met een man of 4 waren die dat dus deden.
nu hebben we besloten om op elkaar af te stemmen.
hebben we allemaal wat aparte soorten besteld en dan ruilen we de zaadjes onderling uit.
Waar woon jij eigenlijk ergens qua regio?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef omearos het volgende:
[..]
Action kom ik zelden. Ik weet dat hij verhuisd is een tijd terug, maar geen idee waar die nu zit
Maar wat voor muziekjes?quote:
Jij pakt ook voor elke hand een dame?quote:
Nee, die heb ik niet liggen, wel een single broertjequote:
Twentequote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk ergens qua regio?
[..]
Maar wat voor muziekjes?
Wat oudere jukebox muziek, jaren 65 ongeveer.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk ergens qua regio?
[..]
Maar wat voor muziekjes?
Pakken wat je pakken kanquote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij pakt ook voor elke hand een dame?
Ach, dat wist ik stiekem ook welquote:
Haal je dan écht onzin prul?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar dat is ws ook de reden waarom met onzin terug keer
yeah precies. was echt grappig om dat van elkaar uit te vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig allemaal begonnen!En zeker leuk om te ruilen zo
In welke leeftijd? Ik zoek nog voor Tombo's kraampje eentjequote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet liggen, wel een single broertjeOf bedoelde je dat niet?
hehe, dacht maar aan iedere vingerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij pakt ook voor elke hand een dame?
hmm nee, maar ms dat pgr er wat mee kan?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet liggen, wel een single broertjeOf bedoelde je dat niet?
Hahaquote:
Het is niet echt relatiemateriaal hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In welke leeftijd? Ik zoek nog voor Tombo's kraampje eentje
Nee, die valt op meisjesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm nee, maar ms dat pgr er wat mee kan?
Erg leukquote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah precies. was echt grappig om dat van elkaar uit te vinden
en zaadjes bestellen is per 25 ofzo. als je dan niet ruikt heb je een hoop van maar een paar soorten. nu hebben we allemaal een mooie diversiteit. gaan we ook met tomaten doen tbh
Wie ik?quote:
nee ik kom dus met echte onzin terug. behalve toen net die peperdingen. dat was wel leuk bleek naderhand.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haal je dan écht onzin prul?
De "onzin" dingen die ik haal zijn dan gewoon alsnog heel nuttig, of schoonmaakspul voor in de keuken, een rol ducktape wat altijd van pas komt... Een douchegel... een bakje...
woot wtf?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm nee, maar ms dat pgr er wat mee kan?
dat overleeft het bij nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erg leuk![]()
Ik had vroeger altijd een groente-kruidentuintje
Nou dat "Maar ik ben wel single" kan toch best als 'aanbieden' geïnterpreteerd wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie ik?He, pakken wat je pakken kan he?
hmmm en dan vraag ik naar een sinlge zusje terwijl the real deal gewoon single isquote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is niet echt relatiemateriaal hoorDus die bied ik maar niet aan
Maar ik ben wel single
![]()
![]()
Nou om heel eerlijk te zijn zoek ik nietquote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat "Maar ik ben wel single" kan toch best als 'aanbieden' geïnterpreteerd worden
ik ben dit jaar eigenlijk voor t eerst begonnen. en vind t echt lachenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erg leuk![]()
Ik had vroeger altijd een groente-kruidentuintje
Prima tochquote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou om heel eerlijk te zijn zoek ik nietVind het wel lekker zo
Ik heb ooit minipaprika's gekweekt op de vensterbankquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben dit jaar eigenlijk voor t eerst begonnen. en vind t echt lachen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |