Letterlijk of figuurlijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zoek geen LP's maar singles
Vanalles, gewoon door de bakken zoekenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEcht te erg
[..]
Ik haal er vaste dingenWc papier haal ik er en douchespul, want dat is gewoon goedkoper dan bij zo'n voordeelshop
[..]
Oeh dat is ook leuk jaWat voor LP's zoek je zoal?
quote:
Nee echt, voor de jukeboxquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?En ik heb nog wel wat liggen, misschien kan ik je blij maken met iets?
Heerlijk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef omearos het volgende:
[..]
Vanalles, gewoon door de bakken zoeken
Oliebolquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarvan zit je vol? [ afbeelding ]
wat voor?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zoek geen LP's maar singles
Action kom ik zelden. Ik weet dat hij verhuisd is een tijd terug, maar geen idee waar die nu zitquote:Op woensdag 29 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk jaIk heb dat dus echt in winkels als de action, echt van alles en maar snuffelen
Noem je hem nou een oliebol?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
single zusje?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?En ik heb nog wel wat liggen, misschien kan ik je blij maken met iets?
Wat grappig allemaal begonnen!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is echt leuk. en grappige is dat een paar vrienden van me en ik allemaal onfafhankelijk van elkaar dit jaar voor t eerst zijn begonnen.
zaten we een keer te kletsen en bleek dat we met een man of 4 waren die dat dus deden.
nu hebben we besloten om op elkaar af te stemmen.
hebben we allemaal wat aparte soorten besteld en dan ruilen we de zaadjes onderling uit.
Waar woon jij eigenlijk ergens qua regio?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef omearos het volgende:
[..]
Action kom ik zelden. Ik weet dat hij verhuisd is een tijd terug, maar geen idee waar die nu zit
Maar wat voor muziekjes?quote:
Jij pakt ook voor elke hand een dame?quote:
Nee, die heb ik niet liggen, wel een single broertjequote:
Twentequote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk ergens qua regio?
[..]
Maar wat voor muziekjes?
Wat oudere jukebox muziek, jaren 65 ongeveer.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk ergens qua regio?
[..]
Maar wat voor muziekjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |