Ik vind dat veel toko's die neiging hebben: alles redelijk Hollands laten smaken omdat ze dan een grotere klantenkring krijgenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
Het voedsel van die toko in Beverwijk is mij veel te Nederlands smakend. Helemaal tegenvallend als je toko Pandora in Hoofddorp gewend bent met al die authentieke Indische smaken.
Zeker keus jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een keus heSowieso is het een enOOrm complex geworden die Bazaar, sinds ik er voor het laatst was (zeker zo'n 8 jaar geleden denk ik )
[..]
Ik weet het ook niet hoor, ik zei ook al tegen golfer, ik zou willen dat ik meteen inspiratie zou krijgen met al die producten, maar ik zag dingen waarvan ik nu nog niet weet wat het was
Eens. Best wel te eten maar ben zelf wat meer 'echt Indisch' gewend.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
Het voedsel van die toko in Beverwijk is mij veel te Nederlands smakend. Helemaal tegenvallend als je toko Pandora in Hoofddorp gewend bent met al die authentieke Indische smaken.
ik vond Pandora heel zoet. Is dat juist authentiek?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
http://tokowijzer.nl/tokos/quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Anthraxx het volgende:
Nu je het er toch over hebt... ik moet nog een goede toko in Amersfoort vinden.
Ik weet niet wat jij gekozen hebt bij Pandora. Ik neem meestal wat scherpere (pedis) gerechten bij hun en die zijn zeker niet zoet, maar echt kruidig.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vond Pandora heel zoet. Is dat juist authentiek?
En dat is nou net hetgeen ze meestal veel milder maken voor Nederlandersquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet wat jij gekozen hebt bij Pandora. Ik neem meestal wat scherpere (pedis) gerechten bij hun en die zijn zeker niet zoet, maar echt kruidig.
Ehm, wowquote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Annie, voor het eerst in tijden zie ik een game waarbij ik denk: hey, dat lijkt me gaaf om te spelen!
Hiero: www.duelinganalogs.com/bl(...)xpression-technology
Ik dacht dat je schreef 'Steer ziet er ook okay uit' en nu doet er een Oosterse man in mee met zwart haar, maar eh... oh wacht: sfeer O-quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ehm, wow. Die gezichten zijn echt geweldig goed gedaan
.
Sfeer ziet er ook okay uit.
van alles hadden ze een pittige en milde variant. Laatste had ik omdat de man achter de toonbank zei dat die pittige echt heel heet was toen ik die eerst wilde. Had dat dus toch beter wel kunnen nemen...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gekozen hebt bij Pandora. Ik neem meestal wat scherpere (pedis) gerechten bij hun en die zijn zeker niet zoet, maar echt kruidig.
Ik ken Steer niet IRL. Misschien dat hij ook zulke gezichtsuitdrukkingen goed over kan brengenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef 'Steer ziet er ook okay uit' en nu doet er een Oosterse man in mee met zwart haar, maar eh... oh wacht: sfeer O-
Welke bekende kok doet dat eigenlijk wel? Ze willen allemaal de beste ingredienten. Roomboter, geweldige olijfolie van de beste persing en wat niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef Jojoortje het volgende:
Nigella, die nooit naar het aantal calorieën kijkt.
Vast! Lijkt me wel een leuke baan overigens: videogame actricequote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken Steer niet IRL. Misschien dat hij ook zulke gezichtsuitdrukkingen goed over kan brengen.
Een kook èn een medischprobleemquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef rijsttafel het volgende:
Help dokter Isa, ik heb zojuist ontdekt dat het erg lastig koken is als je een vingertop mist.
Het scheelt wel enorm in de plastische chirurgie kosten als je niet tevreden over jezelf bentquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast! Lijkt me wel een leuke baan overigens: videogame actrice
Vooral in Hentay-games.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Vast! Lijkt me wel een leuke baan overigens: videogame actrice
Heus? Ik vind het wel een mooie naamquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
wat is Nigella eigenlijk een lelijke naam
ziet er tof uit maar ik vraag me af waarom ze het dan niet gewoon helemaal filmenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Annie, voor het eerst in tijden zie ik een game waarbij ik denk: hey, dat lijkt me gaaf om te spelen!
Hiero: www.duelinganalogs.com/bl(...)xpression-technology
Omdat ze dat niet meer gedaan hebben na 1996 ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ziet er tof uit maar ik vraag me af waarom ze het dan niet gewoon helemaal filmen
Zoals met Red Alert bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat ze dat niet meer gedaan hebben na 1996 ofzo.
Denk aan Phantasmagoria of Toon Struck
ja, ik net dus ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat dm'en is sowieso nog een erg brak systeem.
Had ik je al verteld dat ik vele dm'etjes naar mezelf heb verstuurd omdat ik dacht dat je altijd gewoon op reageer kon klikken?
Gelukkig kan je wel copy & pasten vanuit zo'n dmquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef freecell het volgende:
moraal an het verhaal: ik heb een man nodig, anders ontspoor ik
Goed punt....quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar zonder die man had je nooit gedacht dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn. Hah!
Geen pil:? Dan wordt het uitkijken toch iets minder nodig en zoquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed punt....
Maarja, met in dit geval ook niet, we kijken vrij goed uit
pil? pil?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen pil:? Dan wordt het uitkijken toch iets minder nodig en zo
Condoom toch? Pil is net iets veiliger, maar dan hebben we het over 1-2% of zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef freecell het volgende:
o en NFP zit qua betrouwbaarheid op dezelfde golflengte als de pil
nfp: natural family planning.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Condoom toch? Pil is net iets veiliger, maar dan hebben we het over 1-2% of zo.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef freecell het volgende:
nfp: natural family planning.
De sympo-thermale methode dus
betrouwbaarheid 0,5, dus tussen pil en spiraal in(pearl index)
nsaid, stukken gezonderquote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef freecell het volgende:
Mja, voor de menstruaties heeft de ha hem mij al een paar keer aangeraden![]()
Maar nu heb ik naproxen
Nee, één keerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat bedoel ik ook, alleen dat stond op gelijke voet met condoomgebruik qua betrouwbaarheid. En dan niet de theoretische betrouwbaarheid, maar die in de praktijk. Ik bedoel, jij bent er 2x mee zwanger geworden
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:31 schreef freecell het volgende:
Bij de tweede waren we nog niet weer aan het NFP-enDaar moet je namelijk een cyclus voor hebben
Is anticonceptie een 'vrouwending'?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ok, okDomme vraag merk ik alweer
Vrijgezel he
Ik hou me allemaal niet meer zo bezig met vrouwendingen
Nou, geen domme vraag, maar ik ben gewoon één van die mensen die de pil niet zo 'gewoon aan de pil' vindquote:Op woensdag 29 december 2010 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ok, okDomme vraag merk ik alweer
Vrijgezel he
Ik hou me allemaal niet meer zo bezig met vrouwendingen
Nee, maar wel het pillen- en menstruatie en cyclus-gedoequote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is anticonceptie een 'vrouwending'?
* Isabeau raises an eyebrow
Duidelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, geen domme vraag, maar ik ben gewoon één van die mensen die de pil niet zo 'gewoon aan de pil' vind
Lekkere politiek correcte terugkomst hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, maar wel het pillen- en menstruatie en cyclus-gedoeAnticonceptie is een zaak van twee personen
Heerlijk hequote:Op woensdag 29 december 2010 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekkere politiek correcte terugkomst hoor
Wij vrouwen zijn toch een beetje de uitvoerende instantie wat dat betreftquote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is anticonceptie een 'vrouwending'?
* Isabeau raises an eyebrow
Ik zou een vent aan de mannenpil ook echt niet vertrouwenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:
Wij vrouwen zijn toch een beetje de uitvoerende instantie wat dat betreft
Nou, bedankt hequote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou een vent aan de mannenpil ook echt niet vertrouwen
geloof? Hoe?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DuidelijkGeloof of echt omdat je het gezondheidtechnisch niet wil?
Ik ook niet.... Als ik kijk hoe vaak TARA zijn hooikoorts-zooi vergeet... En dat is dan nog iets waar hij direct last van heeftquote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou een vent aan de mannenpil ook echt niet vertrouwen
Er zijn groepen waar anticonceptie toch niet echt gewaardeerd wordt? Ik denk alleen maar even aan onze grote vriend in Rome met zijn "condooms moeten verboden worden bla bla bla".quote:Op woensdag 29 december 2010 20:41 schreef freecell het volgende:
[..]
geloof? Hoe?
Mijn halve kerk is aan de pil!
Ok danquote:Maar mocht je het die kant op willen sturen: de pil heeft als bijwerking dat mocht er tóch een eisprong optreden, dan wordt de innesteling onmogelijk gemaakt waardoor er een abortus optreed. Ook dat vind ik onaanvaardbaar.
Maar dat is in dit geval echt alleen maar een éxtra reden en niet de reden
En zelfs de paus heeft dit jaar nog gezegd dat je in sommige gevallen een condoom mag gebruikenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef freecell het volgende:
Oja, dat is waar....
Nuja, katholiek ben ik niet en het is tegenwoordig in 95% van de kerken vrij normaal om een heel elftal te voorkomen
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef freecell het volgende:
Oja, dat is waar....
Nuja, katholiek ben ik niet en het is tegenwoordig in 95% van de kerken vrij normaal om een heel elftal te voorkomen
Ja. Vooral in relatie tot HIV volgens mijquote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfs de paus heeft dit jaar nog gezegd dat je in sommige gevallen een condoom mag gebruiken
Maar eigenlijk is het raar,....quote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfs de paus heeft dit jaar nog gezegd dat je in sommige gevallen een condoom mag gebruiken
Confirmation bias, lieverdquote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef freecell het volgende:
Maar eigenlijk is het raar,....
Waarom luisteren mensen wel naar de paus als hij zegt geen condoom te gebruiken en niét als hij zegt geen seks buiten het huwelijk te mogen hebben?
Tja, hetzelfde doen de chinese restaurants al heel erg lang, resultaat is dat het niet lekker is en de restaurants nu niet bepaald druk zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat veel toko's die neiging hebben: alles redelijk Hollands laten smaken omdat ze dan een grotere klantenkring krijgen![]()
arme RKK, zo onbegrepenquote:
klinkt als een heel natuurlijke familie-leefomgevingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Het grote geheim op Sardinië was helaas niet casu marzu (of moet ik zeggen: gelukkig), maar vnl. het feit dat bejaarden daar een hoge status hebben en met veel respect worden behandeld en volledig deel uit maken van de familie. Ook de babysterfte etc is er erg laag en dat wordt 'the grandmother effect' genoemd omdat oma's zich erg bemoeien met de kleinkinderen.
Tijd voorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Vooral in relatie tot HIV volgens mijDat telt hier niet
Ik vind eerlijk gezegd onze maatschappij een beetje bizar met hoe we met ouderen omgaan. Heel veel in onze samenleving is gericht op jongeren en na je 40ste/50ste ben je wel zo'n beetje afgeschreven en na je pensioen word je een beetje lastig en als hoogbejaarde zul je wel seniel zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef freecell het volgende:
klinkt als een heel natuurlijke familie-leefomgeving
Komt natuurlijk ook van 2 kanten, als je ziet hoe Nederlandse moeders met volwassen kinderen omgaan, dan vragen ze er ook om in tehuis te worden geplaatst.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd onze maatschappij een beetje bizar met hoe we met ouderen omgaan. Heel veel in onze samenleving is gericht op jongeren en na je 40ste/50ste ben je wel zo'n beetje afgeschreven en na je pensioen word je een beetje lastig en als hoogbejaarde zul je wel seniel zijn.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:55 schreef freecell het volgende:
Sowieso is het een beetje wazig wat deze maatschappij van mesnen verwacht, behalve enorm overwerkt raken
Heb jij zo'n moeder?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Komt natuurlijk ook van 2 kanten, als je ziet hoe Nederlandse moeders met volwassen kinderen omgaan, dan vragen ze er ook om in tehuis te worden geplaatst.
Waar denk je dat ik homo van ben geworden?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij zo'n moeder?Sommigen hier wel
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar denk je dat ik homo van ben geworden?
Seniele bejaarde meldt zich weer na een wat lang uitgevallen avonddutje.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd onze maatschappij een beetje bizar met hoe we met ouderen omgaan. Heel veel in onze samenleving is gericht op jongeren en na je 40ste/50ste ben je wel zo'n beetje afgeschreven en na je pensioen word je een beetje lastig en als hoogbejaarde zul je wel seniel zijn.
Ken je Hiacinth Bucket?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik maar denken dat je daarmee wordt geboren, maar jij bent homo gemaakt door je moeder
Dat was idd een lang dutje zeg!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
Seniele bejaarde meldt zich weer na een wat lang uitgevallen avonddutje.
Dat is je moeder?quote:
Nee, dat is een slappe copie van mijn moederquote:
omg, je arme vader!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, dat is een slappe copie van mijn moeder
Alle puzzelstukjes vallen ineens op hun plekje Pietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, dat is een slappe copie van mijn moeder
Nee dank jequote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd voor
Annuntio vobis gaudium magnum:
Habemus Papam!
Eminentissimum ac reverendissimum Dominum,
Dominum Peter,
Sanctæ Romanæ Ecclesiæ Cardinalem De H.,
Qui sibi nomen imposuit Papal Peter
En dat soort dingen he....dat bedenk ik me ook af en toequote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaen productie draaien en geld verdienen zodat je je als een goede consument kan gedragen om onnozele producten te kopen die je helemaal niet nodig hebt.
The ratracequote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
En dat soort dingen he....dat bedenk ik me ook af en toeEn we gaan er volledig in mee
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Net trouwens mijn receiver eens lopen nakijken. Ik heb EIN-DE-LIJK weer gewoon 5.1 DTS en Dolby Digital geluidHet stomme ding was het ontleerd
Hij zag mijn optische ingang niet meer
/geekpraat
Optiek heeft toch iets te maken met beeld en niet geluid?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Net trouwens mijn receiver eens lopen nakijken. Ik heb EIN-DE-LIJK weer gewoon 5.1 DTS en Dolby Digital geluidHet stomme ding was het ontleerd
Hij zag mijn optische ingang niet meer
/geekpraat
quote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Optiek heeft toch iets te maken met beeld en niet geluid?
/a-technischepraat
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
Je hebt gelijkHet was de digitale coax
sorry
![]()
* PdeHoog wannabe-geek
quote:
Ik stumble net op een kort (2 minuten) filmpje dat nou net over dat materialistische gaat:quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
En dat soort dingen he....dat bedenk ik me ook af en toeEn we gaan er volledig in mee
Ik bewaar hem ffquote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stumble net op een kort (2 minuten) filmpje dat nou net over dat materialistische gaat:
www.mediaite.com/online/b(...)over-material-stuff/
Kijken, is grappig
Wel geluid nodigquote:
quote:...as for me, I don't really know what spirituality means...but if you're weeping over a sweater, you don't either.
Morgen ff op kantoorquote:
quote:
Hij wil je poes kaalscherenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
golfer weet een manier om de nieuwe draadloze tondeuse te testen
Poes poes poes poes poesssssssss
Ja. Dat zeg ikquote:
Zoute bouillonquote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
ik heb trouwens een portie dorst van die risottoNiet normaal zeg
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoute bouillonHadden wij laatst ook
Ik zit ook al aan mijn 3e glas water.... tokofood w.s.
quote:
gezellige dag gehad dus !quote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef AnneX het volgende:
Gezellig waren jullie weer bezig vandaag.
Vandaag een kleine familie reünie lunch gehad hiero: http://www.zalmhuis.nl/brasserie/menumenukaart.html
Prachtig gezicht op de rivier en prachtig (gerenoveerd) gebouw tussen wolkenkrabbers.
De glazen Chardonnay gingen er wel in en dat betekende begin deze avond een lang
golfertje !
LOlololol!!quote:
Klinkt primaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef AnneX het volgende:
Gezellig waren jullie weer bezig vandaag.
Vandaag een kleine familie reünie lunch gehad hiero: http://www.zalmhuis.nl/brasserie/menumenukaart.html
Prachtig gezicht op de rivier en prachtig (gerenoveerd) gebouw tussen wolkenkrabbers.
De glazen Chardonnay gingen er wel in en dat betekende begin deze avond een lang
golfertje !
Ik ookquote:
Have fun. Is-ie al binnen op DVD dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt prima![]()
![]()
We gaan The Social Network kijken
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook naar bed(samen met mijn liefde voor nu: mijn spannende boek
)
Hengelenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Have fun. Is-ie al binnen op DVD dan?Of cam?
DVD-rip van Columbiapictures promoDVD.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:08 schreef Bluezz het volgende:
HengelenGeen cam maar wel met veel waarschuwingen tussendoor dat het een viewer betreft etc
Wauw Dude, klinkt als een heerlijke vakantiequote:Op donderdag 30 december 2010 00:31 schreef Duderella het volgende:
Goedenavond lieve CULlers! Een groet vanuit Rincon, een surf-oord vol relaxte dudes, inclusief ondergetekende natuurlijk. morgen gaan we naar de hoofdstad San Juan waar we oud en nieuw vieren. Vijf uurtjes eerder dan jullie! Dus als jullie de bubbels opentrekken, liggen wij al dronken in de goot. Tot snel weer, en alvast een fijne oud en nieuw gewenst!
(ik vind het vreselijk om weer naar huis te moeten, dus ik vraag bewust even niet naar het weer en zo. Holland bestaat niet! De wereld zou eigenlijk niet groter hoeven zijn dan Puerto Rico, en dan komen jullie hier gewoon allemaal wonen.)
bye bye, wij gaan een cocktail drinken
Hey.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:31 schreef Duderella het volgende:
Goedenavond lieve CULlers! Een groet vanuit Rincon, een surf-oord vol relaxte dudes, inclusief ondergetekende natuurlijk. morgen gaan we naar de hoofdstad San Juan waar we oud en nieuw vieren. Vijf uurtjes eerder dan jullie! Dus als jullie de bubbels opentrekken, liggen wij al dronken in de goot. Tot snel weer, en alvast een fijne oud en nieuw gewenst!
(ik vind het vreselijk om weer naar huis te moeten, dus ik vraag bewust even niet naar het weer en zo. Holland bestaat niet! De wereld zou eigenlijk niet groter hoeven zijn dan Puerto Rico, en dan komen jullie hier gewoon allemaal wonen.)
bye bye, wij gaan een cocktail drinken
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:12 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen P!
De google-ads begrijpen het niet. Alleenstaande moeders?
Succes met kantoor! Hier net ontbijt opquote:Op donderdag 30 december 2010 08:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga maar ff aankleden en ontbijtenGeen zin in kantoor
quote:
goed dat je hebt gezegd dat het je dwars zit. hij/zij komt zo vast naar je toe om erover te pratenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:38 schreef Bluezz het volgende:
Moggel, alweer bijna een uurtje op het werk en meteen een flink pittig mailtje naar de zorgmanager gestuurd ivm de kutsituatie waar we nu gedwongen in zitten
Hij is tot 13 uur afwezig, en heeft dan een soort mailbom in zijn box van onsquote:Op donderdag 30 december 2010 09:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen
goed dat je hebt gezegd dat het je dwars zit. hij/zij komt zo vast naar je toe om erover te praten
haha alle 5 een mail eruit gegooid?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is tot 13 uur afwezig, en heeft dan een soort mailbom in zijn box van ons
wat jammer zeg! Waarom eigenlijk niet? Kon niemand aan kleding komen ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:34 schreef Sarabi het volgende:
En het themafeest gaat morgen echt niet door, met een beetje pech het hele feestje zelfs niet
Gelukkig had ik nog wel een 'reserve'jurk van thuis meegenomen
Sowieso had 1/3 er geen zin in en nou is de helft van de personen die het wel wilden ziek...dus jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat jammer zeg! Waarom eigenlijk niet? Kon niemand aan kleding komen ofzo?
Balen johquote:Op donderdag 30 december 2010 09:34 schreef Sarabi het volgende:
En het themafeest gaat morgen echt niet door, met een beetje pech het hele feestje zelfs niet
Gelukkig had ik nog wel een 'reserve'jurk van thuis meegenomen
Oja das wel een leuk ideequote:Op donderdag 30 december 2010 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Balen johMaar die Union Jack-jurk is vast wel leuk voor een fotoshoot een keer
Naar welke film ga je?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eettechnisch gezien wordt vandaag een hele rustige dagGewoon lekker simpel brood en ook brood mee als lunch. En vanavond visje met gekookte aardappeltjes en peentjes. En misschien vanavond een bak popcorn in de bios maar dat weet ik nog niet
HP7 is het plan. Echter heb ik geprobeerd gister twee keer een kaartje te scoren en is het systeem van Pathe geklapt waardoor mijn ideal-transactie niet door is gekomen. En nu kan ik gewoon helemaal niks omdat ik webserver errors krijg als ik een kaartje wil selecteren voor vandaagquote:Op donderdag 30 december 2010 09:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Naar welke film ga je?
Ik heb net 2 bruine pistoletjes en een maaltijdsalade gehaald voor vandaag, niet echt gezond maar ook niet heel evil
Hmmm handig, hopelijk komt het nog goedquote:Op donderdag 30 december 2010 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HP7 is het plan. Echter heb ik geprobeerd gister twee keer een kaartje te scoren en is het systeem van Pathe geklapt waardoor mijn ideal-transactie niet door is gekomen. En nu kan ik gewoon helemaal niks omdat ik webserver errors krijg als ik een kaartje wil selecteren voor vandaag
En je maaltijd klinkt ttoch niet echt evil? Die maaltijdsalades zijn best goed te doen ook al is zelf vers maken lekkerder. Ik heb ze ook wel eens
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm handig, hopelijk komt het nog goed
HP7 is wel leuk
Die maaltijdsalade valt ook wel mee, alleen had ook nog een sapje gekocht en net 2 glazen gedronken en dat is gewoon alweer bijna 300kcal
Maar fruit heb ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Niet zo stressen
Dat hele 1100 kcal-idee blijf ik geen goed idee vinden. Skip dat sap. Koop gewoon fruit. Vult nog beter ook. En die pistoletjes had je beter kunnen vervangen door gewone boterhammen.
Heel goedquote:Op donderdag 30 december 2010 10:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar fruit heb ik ook![]()
Vanaf zaterdag zal ik weer braaf boterhammen eten
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedEn zorg dat je voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt he
Wel gezond blijven doen jij
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
Wil meer gaan sporten dus dan moet ik ook wel meer eten
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nooit gedacht dat ik nog eens advies zou geven over afvallen
popcorn schijnt niet zo schadelijk te zijn qua calorieënquote:Op donderdag 30 december 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eettechnisch gezien wordt vandaag een hele rustige dagGewoon lekker simpel brood en ook brood mee als lunch. En vanavond visje met gekookte aardappeltjes en peentjes. En misschien vanavond een bak popcorn in de bios maar dat weet ik nog niet
nou jammer zeg... geen zinquote:Op donderdag 30 december 2010 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso had 1/3 er geen zin in en nou is de helft van de personen die het wel wilden ziek...dus jammer
Maar doe wel mijn roze topvintage jurkje aan
evil? evil gezond bedoel jequote:Op donderdag 30 december 2010 09:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Naar welke film ga je?
Ik heb net 2 bruine pistoletjes en een maaltijdsalade gehaald voor vandaag, niet echt gezond maar ook niet heel evil
quote:
beter dan 2 glazen cola toch.. wat is er mis met sapquote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm handig, hopelijk komt het nog goed
HP7 is wel leuk
Die maaltijdsalade valt ook wel mee, alleen had ook nog een sapje gekocht en net 2 glazen gedronken en dat is gewoon alweer bijna 300kcal
why not? je hebt er ervaring mee dus je kunt er makkelijk advies over gevenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Sap is volgens mij bijna meer suiker dan colaquote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
popcorn schijnt niet zo schadelijk te zijn qua calorieën
[..]
nou jammer zeg... geen zinheb je een foto of linkje van dat roze jurkje?
[..]
evil? evil gezond bedoel je
[..]echt iets voor jou om te constateren
[..]
beter dan 2 glazen cola toch.. wat is er mis met sap
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef borisz het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-12070732
Dat het suiker gehalte waarschijnlijk net zo hoog is als de cola (of het benaderd).quote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dr Peequote:Op donderdag 30 december 2010 10:04 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Zoet of zout?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
{/quote]![]()
![]()
350 kcal per 100 gr.
Sap zit nokvol fruitsuikers. Fruit ook, maar dat levert nog maagvulling. Sap niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Curvesquote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Jurkje:
[ afbeelding ]
Dus kan mooi mijn curves laten zien
Vind ik wel, alleen is de schoonfamilie waar ik het mee vier allemaal nogal mager dus vind ik mezelf zo'n vreemde eendquote:
wat een ontzettend gaaf jurkje!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sap is volgens mij bijna meer suiker dan cola
en kant en klare maaltijden zijn nooit zo gezond als vers, maar evil is een groot woord inderdaad
Jurkje:
[ afbeelding ]
Dus kan mooi mijn curves laten zien
ah nou ja tis geperst fruit en ik associeer fruit als gezondquote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat het suiker gehalte waarschijnlijk net zo hoog is als de cola (of het benaderd).
Geen idee. Dat staat er niet bij op voedingswaardetabel.nlquote:
echt waar? nou ja, minder schadelijk dan chips bedoel ik (550 kcal). en 100 gram popcorn is een vollere bak dan 100 gram chipsquote:
Toch eens wat beter in de materie verdiepen danquote:Op donderdag 30 december 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah nou ja tis geperst fruit en ik associeer fruit als gezond
dat vind ik ook maar dat hebben mensen vaker tegen haar gezegd. ze zal zichzelf niet zo lekker voelen denk.. maar goed, hoeft niet hoor Sarabiquote:
Ja. Ik grapte gisteravond al tegen LieLie dat ik mijn keukenweegschaal mee ging nemen naar de biosquote:
Ja hequote:Op donderdag 30 december 2010 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een ontzettend gaaf jurkje!!!
*Schrapt fruit van het menu voor de 22equote:
Valt wel mee hoor, in dat jurkje voel ik me wel goedquote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik ook maar dat hebben mensen vaker tegen haar gezegd. ze zal zichzelf niet zo lekker voelen denk.. maar goed, hoeft niet hoor Sarabi
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, in dat jurkje voel ik me wel goed
Alleen naakt niet zo op het moment
nou ik wil anders wel een stukje van je tieten hoor als je het kwijt kuntquote:Op donderdag 30 december 2010 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind ik wel, alleen is de schoonfamilie waar ik het mee vier allemaal nogal mager dus vind ik mezelf zo'n vreemde eend
Maar stiekem voel ik me dan wel sexy hoor
zoute popcornquote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Dat staat er niet bij op voedingswaardetabel.nlMaar ik ga zoet nemen. Zout is niet te eten
Zal ik wat naar je opsturen?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik wil anders wel een stukje van je tieten hoor als je het kwijt kunt
Dank voor de informatiequote:Op donderdag 30 december 2010 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Popcorn:
zout 100 gram = 367 kcal
zoet 100 gram = 405 kcal
GoedemorgenEn ik ga zo weer
ik blijf een boerinnetjequote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch eens wat beter in de materie verdiepen dan
hmm ik wil niet weten wat je hebt gedaanquote:
Je moet vooral jezelf blijven en je bent prima zoals je bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:23 schreef Sarabi het volgende:
Vind ik wel, alleen is de schoonfamilie waar ik het mee vier allemaal nogal mager dus vind ik mezelf zo'n vreemde eend
Maar stiekem voel ik me dan wel sexy hoor
Ja, dat laatste moet ik volgend jaar iets vaker gaan begrijpenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet vooral jezelf blijven en je bent prima zoals je bent.
Het gras is altijd groener aan de overkant
Toch die weegschaal meequote:Op donderdag 30 december 2010 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
Dank voor de informatieEnneh...hoeveel zit er in zo'n grote bak in de bios
Waarhenequote:Op donderdag 30 december 2010 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Popcorn:
zout 100 gram = 367 kcal
zoet 100 gram = 405 kcal
Wauwie of eigenlijk Wowiequote:Op donderdag 30 december 2010 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
woei als ik niet word gebeld tot 12 uur door de computermeneer, kan ik straks mijn pc ophalen! Dan kan ik morgen de hele dag wow spelen! Hoera!
Om 12 uur 's nachts is er vuurwerk in Booty Bay morgenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
woei als ik niet word gebeld tot 12 uur door de computermeneer, kan ik straks mijn pc ophalen! Dan kan ik morgen de hele dag wow spelen! Hoera!
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Popcorn:
zout 100 gram = 367 kcal
zoet 100 gram = 405 kcal
telefoon uitzetten tot 12uquote:Op donderdag 30 december 2010 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
booty bay?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om 12 uur 's nachts is er vuurwerk in Booty Bay morgen
Maar ik ga!
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm ik wil niet weten wat je hebt gedaan![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
In het weekend maar ff harder werken danquote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef Sarabi het volgende:
ik heb weer een verslavend spelletje op facebook gevonden
ahhh ik zou aan verslagen moeten werken maar geniet nog iets te veel van de vakantie
Klinkt goedquote:Op donderdag 30 december 2010 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Net het vlees van de ossenstaart gehaald en met de bouillion, een 200 cc madeira en wat zout opgezet om de ossenstaartsoep af te maken. Van twee liter boullion maak ik een fond, kook ik in tot ik er ongeveer een kwart en maak daar dan morgen een saus van met morieljes voor bij de reerug. Vanvond maak ik dan vooraf een ossenstaartsoep, dan een braadstuk van Iberico varken met geroerbakken paksoi met gember en oestersaus.
Morgen wordt het
Een salade met gebakken Jacobsschelpen
Pate van ganzenlever met cognac en wat port en daarbij een lik appelstroop
Reerug met een morillesaus, aardappelpuree en rode kool en spruitjes
Flan caramel, wellicht nog een mousse au chocolait
Verschillende kazen
Ik hoef dinsdagmiddag pas weer te beginnen dus kan de hele maandag en ook nog dinsdagochtend er aan werkenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In het weekend maar ff harder werken dan
Ik ga morgen denk ik SimCity maar eens installerenZin in
Lollo rosso en lollo bianco in ieder geval, probeer nog aan Rucola te komen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt goedWat voor salade maak je bij de Jacobsschelpen?
Klinkt goedquote:Op donderdag 30 december 2010 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lollo rosso en lollo bianco in ieder geval, probeer nog aan Rucola te komen.
Tomaatjes, bolletjes meloen, walnoten, en
Ik moest straks naar Coevorden, mrLie vroeg of ik oliebollen wil meenemen. De bakker daar was 4e bij het AD, dat durf ik wel aanquote:Op donderdag 30 december 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dacht dat mijn collega's enige goeie smaak hadden, maar niet dusEr zit hier iemand met smaak die vieze meelballen (fabrieks oliebollen van de catering
) voor mijn neus op te eten
![]()
![]()
Booty Bay is een stad in WoWquote:Op donderdag 30 december 2010 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
booty bay?![]()
ben je bang voor 200 km file dat je nu al gaat?
have fun!!
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
Vanavond Spicy boerenkooltagliatelle maken
Tofquote:Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Booty Bay is een stad in WoWIsa gaat naar Freecell
En ik ga snel wat boodschapjes doen en mijn computer ophalenHyper de pieper
jij reageerde op Sarabi's post dat ze zichzelf naakt niet mooi vond; je zei dat er niets mis mee wasquote:
Ja. En ik vond het een misplaatst grapjequote:Op donderdag 30 december 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij reageerde op Sarabi's post dat ze zichzelf naakt niet mooi vond; je zei dat er niets mis mee was
Ow zoquote:Op donderdag 30 december 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij reageerde op Sarabi's post dat ze zichzelf naakt niet mooi vond; je zei dat er niets mis mee was
Mijn tijd komt nog welquote:Op donderdag 30 december 2010 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow zo
Zover als ik weet heb ik bij shoot met P wel altijd mijn kleren aangehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Uit de nieuwe delicious :pquote:
Verdorie. Nu wil ik hem toch halen hequote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit de nieuwe delicious :p
Boerenkool roerbakken met ui en peper
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel![]()
Can't waitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het ook zeker noemen, ik heb wel geleerd dat je ten alle tijde vooral moet zeggen (of mailen indien mogelijk) waar je mee zit anders krijg je er last van en gaat het een eigen leven leiden in je hoofd = Stress = ongezondquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef LieLie het volgende:
Oh, en Bluezz, ben benieuwd hoe er op de mails gereageerd wordt!
Ik heb straks een afspraak bij mijn werk. Grootste deel van de afdeling bleek niet te weten dat mijn contract afliep per 31-12 en mij niets is gezegd over een eventuele verlenging. De collega die ik daar toevallig over sprak gister is meteen naar de teamleider gelopen die mij een uur later weer belde, of ik vandaag toch even langs wilde komen
Mocht er de kans voor zijn laat ik ook nog wel even vallen hoe raar het voor de kerst ging. Dat ik geen bedankje of iets kreeg terwijl ik volgens hem wegging, en ook geen kerstcadeautje of iets.
Succes en zoquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef LieLie het volgende:
Ik heb straks een afspraak bij mijn werk. Grootste deel van de afdeling bleek niet te weten dat mijn contract afliep per 31-12 en mij niets is gezegd over een eventuele verlenging. De collega die ik daar toevallig over sprak gister is meteen naar de teamleider gelopen die mij een uur later weer belde, of ik vandaag toch even langs wilde komen
Mocht er de kans voor zijn laat ik ook nog wel even vallen hoe raar het voor de kerst ging. Dat ik geen bedankje of iets kreeg terwijl ik volgens hem wegging, en ook geen kerstcadeautje of iets.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Can't waitAlleen daarvoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balen zeg
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Komt goed later vandaagquote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verdorie. Nu wil ik hem toch halen heMaak eens een scan van dat recept
nou, bereid je voor om een uur in de rij te staanquote:Op donderdag 30 december 2010 11:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moest straks naar Coevorden, mrLie vroeg of ik oliebollen wil meenemen. De bakker daar was 4e bij het AD, dat durf ik wel aanZal alleen wel druk zijn
![]()
haha zoo.. veel plezier alvast met je pc'tje!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Booty Bay is een stad in WoWIsa gaat naar Freecell
En ik ga snel wat boodschapjes doen en mijn computer ophalenHyper de pieper
weet ik johquote:Op donderdag 30 december 2010 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En ik vond het een misplaatst grapjeSowieso sloeg mijn opmerking niet alleen op die ene zin maar op het totaal. En daarnaast vind ik dat Sarabi niet zo moet miepen want er is niks mis met haar
Met niemand eigenlijk!
nou lekker gaat dat bij dat bedrijf! ben benieuwd wat ze zeggen! en die kans gewoon grijpen; gewoon zeggen, desnoods lul je ff door em heenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:15 schreef LieLie het volgende:
je hebt em niet meer sinds kort en begint al 3x in 2 dagen erover dat je em wil. waarom neem je geen abonnement?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verdorie. Nu wil ik hem toch halen heMaak eens een scan van dat recept
Mnou, het gaat nu met name om één persoon die dat wat gebrekkig heeft gecommuniceerdquote:Op donderdag 30 december 2010 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou lekker gaat dat bij dat bedrijf! ben benieuwd wat ze zeggen! en die kans gewoon grijpen; gewoon zeggen, desnoods lul je ff door em heen
Hoe laat werden we morgen ook alweer verwacht?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Net het vlees van de ossenstaart gehaald en met de bouillion, een 200 cc madeira en wat zout opgezet om de ossenstaartsoep af te maken. Van twee liter boullion maak ik een fond, kook ik in tot ik er ongeveer een kwart en maak daar dan morgen een saus van met morieljes voor bij de reerug. Vanvond maak ik dan vooraf een ossenstaartsoep, dan een braadstuk van Iberico varken met geroerbakken paksoi met gember en oestersaus.
Morgen wordt het
Een salade met gebakken Jacobsschelpen
Pate van ganzenlever met cognac en wat port en daarbij een lik appelstroop
Reerug met een morillesaus, aardappelpuree en rode kool en spruitjes
Flan caramel, wellicht nog een mousse au chocolait
Verschillende kazen
Dat doe je vaker hequote:Op donderdag 30 december 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet ik johmaar wilde ff (misplaatst) geinen
Ik zie het jaquote:
Veel plezier danquote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef LieLie het volgende:
Vanavond hebben we trouwens nog een uitje, vanuit mrLie's tweede baantje.
Een oudejaarsconference over de gemeente waar we wonen, door een regionaal duo.
Kan best wel grappig worden denk ik, omdat het als het goed is allemaal zo herkenbaar is![]()
En er zijn vast lekkere hapjes, 't is een avond voor genodigdenZie ik dat maar als compensatie voor het ontbreken van mijn kerstpakket (is dezelfde organisatie
)
Ach, gossie. Nou ja, zingen kon ie toch al niet.quote:
zeuren om n grapje. Doe je vakerquote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat doe je vaker heIets zeggen en dan tegengas krijgen en dan terugkrabbelen dat je dat wel weet
Zegt genoeg over jouw grapjesquote:Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeuren om n grapje. Doe je vakerT stomme is nog dat je er nog in meegaat ook met Sarabi
quote:
Je ging toch niet meer drinken tot het nieuwe jaar?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Valt mee hoor, met de hoofdpijn. Niet zoveel gedronken als zondag
Slada Felfa heet t, pag 50quote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]DE
Jou heb ik nodig
Dat goddelijke paprika-smeerseltje van toen ik bij jou at he
Dat recept staat toch in 1001 Smaken? Welke pagina?
Danke schönquote:
ja idd wat een gechagrijn en eigenwijsheid om niksquote:
geen idee, niet gewinkeldquote:Op donderdag 30 december 2010 11:56 schreef LieLie het volgende:
Is het overal nog eindejaarssale eigenlijk?
mooi dat het meevalt! hoofdpijn is niks.. gewoon opletten met drankquote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Valt mee hoor, met de hoofdpijn. Niet zoveel gedronken als zondag
en natuurlijk is iemand nog niet dood of er verschijnen alweer tientallen grappen op internet erover..quote:Op donderdag 30 december 2010 12:07 schreef borisz het volgende:
Boney M at teveel spacecake van Ma Baker en werd gevonden in the rivers of babylon
Go West! Jeugdsentimentquote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb de petshop boys op staanHilarisch! Straight back to the Eighties!
Zonde van het geld.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:27 schreef Sarabi het volgende:
toch maar weer vuurwerk kopen.....
tot zo
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, sportschool afspraak gehad. Aangemeld. Zondag intake gesprek om met de neus op de feiten gedrukt te worden. Daarna kan ik gaan en staan wat ik wil. Met alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |