Ik vind dat veel toko's die neiging hebben: alles redelijk Hollands laten smaken omdat ze dan een grotere klantenkring krijgenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
Het voedsel van die toko in Beverwijk is mij veel te Nederlands smakend. Helemaal tegenvallend als je toko Pandora in Hoofddorp gewend bent met al die authentieke Indische smaken.
Zeker keus jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een keus heSowieso is het een enOOrm complex geworden die Bazaar, sinds ik er voor het laatst was (zeker zo'n 8 jaar geleden denk ik )
[..]
Ik weet het ook niet hoor, ik zei ook al tegen golfer, ik zou willen dat ik meteen inspiratie zou krijgen met al die producten, maar ik zag dingen waarvan ik nu nog niet weet wat het was
Eens. Best wel te eten maar ben zelf wat meer 'echt Indisch' gewend.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
Het voedsel van die toko in Beverwijk is mij veel te Nederlands smakend. Helemaal tegenvallend als je toko Pandora in Hoofddorp gewend bent met al die authentieke Indische smaken.
ik vond Pandora heel zoet. Is dat juist authentiek?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef golfer het volgende:
http://tokowijzer.nl/tokos/quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef Anthraxx het volgende:
Nu je het er toch over hebt... ik moet nog een goede toko in Amersfoort vinden.
Ik weet niet wat jij gekozen hebt bij Pandora. Ik neem meestal wat scherpere (pedis) gerechten bij hun en die zijn zeker niet zoet, maar echt kruidig.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vond Pandora heel zoet. Is dat juist authentiek?
En dat is nou net hetgeen ze meestal veel milder maken voor Nederlandersquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
Ik weet niet wat jij gekozen hebt bij Pandora. Ik neem meestal wat scherpere (pedis) gerechten bij hun en die zijn zeker niet zoet, maar echt kruidig.
Ehm, wowquote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Annie, voor het eerst in tijden zie ik een game waarbij ik denk: hey, dat lijkt me gaaf om te spelen!
Hiero: www.duelinganalogs.com/bl(...)xpression-technology
Ik dacht dat je schreef 'Steer ziet er ook okay uit' en nu doet er een Oosterse man in mee met zwart haar, maar eh... oh wacht: sfeer O-quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ehm, wow. Die gezichten zijn echt geweldig goed gedaan
.
Sfeer ziet er ook okay uit.
van alles hadden ze een pittige en milde variant. Laatste had ik omdat de man achter de toonbank zei dat die pittige echt heel heet was toen ik die eerst wilde. Had dat dus toch beter wel kunnen nemen...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gekozen hebt bij Pandora. Ik neem meestal wat scherpere (pedis) gerechten bij hun en die zijn zeker niet zoet, maar echt kruidig.
Ik ken Steer niet IRL. Misschien dat hij ook zulke gezichtsuitdrukkingen goed over kan brengenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je schreef 'Steer ziet er ook okay uit' en nu doet er een Oosterse man in mee met zwart haar, maar eh... oh wacht: sfeer O-
Welke bekende kok doet dat eigenlijk wel? Ze willen allemaal de beste ingredienten. Roomboter, geweldige olijfolie van de beste persing en wat niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef Jojoortje het volgende:
Nigella, die nooit naar het aantal calorieėn kijkt.
Vast! Lijkt me wel een leuke baan overigens: videogame actricequote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken Steer niet IRL. Misschien dat hij ook zulke gezichtsuitdrukkingen goed over kan brengen.
Een kook čn een medischprobleemquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef rijsttafel het volgende:
Help dokter Isa, ik heb zojuist ontdekt dat het erg lastig koken is als je een vingertop mist.
Het scheelt wel enorm in de plastische chirurgie kosten als je niet tevreden over jezelf bentquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast! Lijkt me wel een leuke baan overigens: videogame actrice
Vooral in Hentay-games.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Vast! Lijkt me wel een leuke baan overigens: videogame actrice
Heus? Ik vind het wel een mooie naamquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
wat is Nigella eigenlijk een lelijke naam
ziet er tof uit maar ik vraag me af waarom ze het dan niet gewoon helemaal filmenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Annie, voor het eerst in tijden zie ik een game waarbij ik denk: hey, dat lijkt me gaaf om te spelen!
Hiero: www.duelinganalogs.com/bl(...)xpression-technology
Omdat ze dat niet meer gedaan hebben na 1996 ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ziet er tof uit maar ik vraag me af waarom ze het dan niet gewoon helemaal filmen
Zoals met Red Alert bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
Omdat ze dat niet meer gedaan hebben na 1996 ofzo.
Denk aan Phantasmagoria of Toon Struck
ja, ik net dus ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Dat dm'en is sowieso nog een erg brak systeem.
Had ik je al verteld dat ik vele dm'etjes naar mezelf heb verstuurd omdat ik dacht dat je altijd gewoon op reageer kon klikken?
Gelukkig kan je wel copy & pasten vanuit zo'n dmquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef freecell het volgende:
moraal an het verhaal: ik heb een man nodig, anders ontspoor ik
Goed punt....quote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar zonder die man had je nooit gedacht dat je eventueel zwanger zou kunnen zijn. Hah!
Geen pil:? Dan wordt het uitkijken toch iets minder nodig en zoquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed punt....
Maarja, met in dit geval ook niet, we kijken vrij goed uit
pil? pil?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen pil:? Dan wordt het uitkijken toch iets minder nodig en zo
Condoom toch? Pil is net iets veiliger, maar dan hebben we het over 1-2% of zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef freecell het volgende:
o en NFP zit qua betrouwbaarheid op dezelfde golflengte als de pil
nfp: natural family planning.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Condoom toch? Pil is net iets veiliger, maar dan hebben we het over 1-2% of zo.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef freecell het volgende:
nfp: natural family planning.
De sympo-thermale methode dus
betrouwbaarheid 0,5, dus tussen pil en spiraal in(pearl index)
nsaid, stukken gezonderquote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef freecell het volgende:
Mja, voor de menstruaties heeft de ha hem mij al een paar keer aangeraden![]()
Maar nu heb ik naproxen
Nee, één keerquote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat bedoel ik ook, alleen dat stond op gelijke voet met condoomgebruik qua betrouwbaarheid. En dan niet de theoretische betrouwbaarheid, maar die in de praktijk. Ik bedoel, jij bent er 2x mee zwanger geworden
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:31 schreef freecell het volgende:
Bij de tweede waren we nog niet weer aan het NFP-enDaar moet je namelijk een cyclus voor hebben
Is anticonceptie een 'vrouwending'?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ok, okDomme vraag merk ik alweer
Vrijgezel he
Ik hou me allemaal niet meer zo bezig met vrouwendingen
Nou, geen domme vraag, maar ik ben gewoon één van die mensen die de pil niet zo 'gewoon aan de pil' vindquote:Op woensdag 29 december 2010 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ok, okDomme vraag merk ik alweer
Vrijgezel he
Ik hou me allemaal niet meer zo bezig met vrouwendingen
Nee, maar wel het pillen- en menstruatie en cyclus-gedoequote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is anticonceptie een 'vrouwending'?
* Isabeau raises an eyebrow
Duidelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, geen domme vraag, maar ik ben gewoon één van die mensen die de pil niet zo 'gewoon aan de pil' vind
Lekkere politiek correcte terugkomst hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, maar wel het pillen- en menstruatie en cyclus-gedoeAnticonceptie is een zaak van twee personen
Heerlijk hequote:Op woensdag 29 december 2010 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekkere politiek correcte terugkomst hoor
Wij vrouwen zijn toch een beetje de uitvoerende instantie wat dat betreftquote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is anticonceptie een 'vrouwending'?
* Isabeau raises an eyebrow
Ik zou een vent aan de mannenpil ook echt niet vertrouwenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:
Wij vrouwen zijn toch een beetje de uitvoerende instantie wat dat betreft
Nou, bedankt hequote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou een vent aan de mannenpil ook echt niet vertrouwen
geloof? Hoe?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DuidelijkGeloof of echt omdat je het gezondheidtechnisch niet wil?
Ik ook niet.... Als ik kijk hoe vaak TARA zijn hooikoorts-zooi vergeet... En dat is dan nog iets waar hij direct last van heeftquote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou een vent aan de mannenpil ook echt niet vertrouwen
Er zijn groepen waar anticonceptie toch niet echt gewaardeerd wordt? Ik denk alleen maar even aan onze grote vriend in Rome met zijn "condooms moeten verboden worden bla bla bla".quote:Op woensdag 29 december 2010 20:41 schreef freecell het volgende:
[..]
geloof? Hoe?
Mijn halve kerk is aan de pil!
Ok danquote:Maar mocht je het die kant op willen sturen: de pil heeft als bijwerking dat mocht er tóch een eisprong optreden, dan wordt de innesteling onmogelijk gemaakt waardoor er een abortus optreed. Ook dat vind ik onaanvaardbaar.
Maar dat is in dit geval echt alleen maar een éxtra reden en niet de reden
En zelfs de paus heeft dit jaar nog gezegd dat je in sommige gevallen een condoom mag gebruikenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef freecell het volgende:
Oja, dat is waar....
Nuja, katholiek ben ik niet en het is tegenwoordig in 95% van de kerken vrij normaal om een heel elftal te voorkomen
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef freecell het volgende:
Oja, dat is waar....
Nuja, katholiek ben ik niet en het is tegenwoordig in 95% van de kerken vrij normaal om een heel elftal te voorkomen
Ja. Vooral in relatie tot HIV volgens mijquote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfs de paus heeft dit jaar nog gezegd dat je in sommige gevallen een condoom mag gebruiken
Maar eigenlijk is het raar,....quote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zelfs de paus heeft dit jaar nog gezegd dat je in sommige gevallen een condoom mag gebruiken
Confirmation bias, lieverdquote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef freecell het volgende:
Maar eigenlijk is het raar,....
Waarom luisteren mensen wel naar de paus als hij zegt geen condoom te gebruiken en niét als hij zegt geen seks buiten het huwelijk te mogen hebben?
Tja, hetzelfde doen de chinese restaurants al heel erg lang, resultaat is dat het niet lekker is en de restaurants nu niet bepaald druk zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat veel toko's die neiging hebben: alles redelijk Hollands laten smaken omdat ze dan een grotere klantenkring krijgen![]()
arme RKK, zo onbegrepenquote:
klinkt als een heel natuurlijke familie-leefomgevingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Het grote geheim op Sardiniė was helaas niet casu marzu (of moet ik zeggen: gelukkig), maar vnl. het feit dat bejaarden daar een hoge status hebben en met veel respect worden behandeld en volledig deel uit maken van de familie. Ook de babysterfte etc is er erg laag en dat wordt 'the grandmother effect' genoemd omdat oma's zich erg bemoeien met de kleinkinderen.
Tijd voorquote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Vooral in relatie tot HIV volgens mijDat telt hier niet
Ik vind eerlijk gezegd onze maatschappij een beetje bizar met hoe we met ouderen omgaan. Heel veel in onze samenleving is gericht op jongeren en na je 40ste/50ste ben je wel zo'n beetje afgeschreven en na je pensioen word je een beetje lastig en als hoogbejaarde zul je wel seniel zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef freecell het volgende:
klinkt als een heel natuurlijke familie-leefomgeving
Komt natuurlijk ook van 2 kanten, als je ziet hoe Nederlandse moeders met volwassen kinderen omgaan, dan vragen ze er ook om in tehuis te worden geplaatst.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd onze maatschappij een beetje bizar met hoe we met ouderen omgaan. Heel veel in onze samenleving is gericht op jongeren en na je 40ste/50ste ben je wel zo'n beetje afgeschreven en na je pensioen word je een beetje lastig en als hoogbejaarde zul je wel seniel zijn.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:55 schreef freecell het volgende:
Sowieso is het een beetje wazig wat deze maatschappij van mesnen verwacht, behalve enorm overwerkt raken
Heb jij zo'n moeder?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Komt natuurlijk ook van 2 kanten, als je ziet hoe Nederlandse moeders met volwassen kinderen omgaan, dan vragen ze er ook om in tehuis te worden geplaatst.
Waar denk je dat ik homo van ben geworden?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij zo'n moeder?Sommigen hier wel
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Waar denk je dat ik homo van ben geworden?
Seniele bejaarde meldt zich weer na een wat lang uitgevallen avonddutje.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd onze maatschappij een beetje bizar met hoe we met ouderen omgaan. Heel veel in onze samenleving is gericht op jongeren en na je 40ste/50ste ben je wel zo'n beetje afgeschreven en na je pensioen word je een beetje lastig en als hoogbejaarde zul je wel seniel zijn.
Ken je Hiacinth Bucket?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik maar denken dat je daarmee wordt geboren, maar jij bent homo gemaakt door je moeder
Dat was idd een lang dutje zeg!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
Seniele bejaarde meldt zich weer na een wat lang uitgevallen avonddutje.
Dat is je moeder?quote:
Nee, dat is een slappe copie van mijn moederquote:
omg, je arme vader!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, dat is een slappe copie van mijn moeder
Alle puzzelstukjes vallen ineens op hun plekje Pietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, dat is een slappe copie van mijn moeder
Nee dank jequote:Op woensdag 29 december 2010 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd voor
Annuntio vobis gaudium magnum:
Habemus Papam!
Eminentissimum ac reverendissimum Dominum,
Dominum Peter,
Sanctę Romanę Ecclesię Cardinalem De H.,
Qui sibi nomen imposuit Papal Peter
En dat soort dingen he....dat bedenk ik me ook af en toequote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaen productie draaien en geld verdienen zodat je je als een goede consument kan gedragen om onnozele producten te kopen die je helemaal niet nodig hebt.
The ratracequote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
En dat soort dingen he....dat bedenk ik me ook af en toeEn we gaan er volledig in mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |