quote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ik keek kreeg ik op mn kop
Ik weet het schatje.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
LUTTE LUTTE KIJK !!!!quote:
Hoezo ?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik val meer op blond, maar dat wasbordje.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
LUTTE LUTTE KIJK !!!!
[ link | afbeelding ]
[..]
Hoezo ?
Hmmm niet mijn typequote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
LUTTE LUTTE KIJK !!!!
[ link | afbeelding ]
[..]
Hoezo ?
Daaag Koen!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm niet mijn type
Ik ben er weer weg van, Zoetermeer here I come![]()
Daagquote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm niet mijn type
Ik ben er weer weg van, Zoetermeer here I come![]()
Ik snap het wel hoor, zo is hij veel aantrekkelijkerquote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik val meer op blond, maar dat wasbordje.
OMG!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, zo is hij veel aantrekkelijker![]()
[ link | afbeelding ]
Heb alleen zn naamquote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
OMG!
Nummer, FaceBook, Twitter, hier, nu!
Dan werd ie boosquote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
LUTTE LUTTE KIJK !!!!
[ link | afbeelding ]
[..]
Hoezo ?
Ook als je ging kijken naar tv en er een man voorbij kwam?quote:
Ja dan vroeg hij, je kijkt toch niet naar andere mannen?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook als je ging kijken naar tv en er een man voorbij kwam?
Jaloerse sukkelsquote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dan vroeg hij, je kijkt toch niet naar andere mannen?
quote:Bedankt allemaal, heeft de SC het geod opgevat? Ik zit nu bij een vreemde man in een vreemd dorp waar we overnachten, we slapen bij mensen thuis. (hele aardige mensen, we blijven hier 2 daagjes)
Nou, ik ga slapen, jij slaapt alvast denk ik.
Ik heb met mijn ouders gebeld, en die vatten het goed op. Morgen en overmorgen heb ik geen internet, en als ik internet heb, dan is dat heel erg kort. Ik probeer jullie wel op de hoogte te houden.
je denkt toch wel aan mij als je uitgaat hequote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaloerse sukkels![]()
Ik had een vriendje dat me iedere avond op vakantie ging bellen (was met mn ouders op terschelling) of ik nog wel aan hem dacht als ik uitging.
Dat was dus heel snel over
Ja zoietsquote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaloerse sukkels![]()
Ik had een vriendje dat me iedere avond op vakantie ging bellen (was met mn ouders op terschelling) of ik nog wel aan hem dacht als ik uitging.
Dat was dus heel snel over
Altijdquote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
je denkt toch wel aan mij als je uitgaat he
Gelukkig weten zijn ouders hetquote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef Lutte het volgende:
Okay, een PM die hij laat vannacht heeft gestuurd:
[..]
De update hiervoor was dat hij was gaan liften naar oostenrijk toch? Of heb ik nog wat tussendoor gemist?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef Lutte het volgende:
Okay, een PM die hij laat vannacht heeft gestuurd:
[..]
ja, toen ook alquote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
je denkt toch wel aan mij als je uitgaat he
Idd, heb zelf echt meer vrijheid nodigquote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja zoiets
Niet echt ontspannen...
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Lutte het volgende:
Tdrone, Merel, jullie hebben deel 1 gelezen hè?
Nee, je hebt een hoop gemist. Ik zal PM 1 nog even posten.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De update hiervoor was dat hij was gaan liften naar oostenrijk toch? Of heb ik nog wat tussendoor gemist?
Maar man, bij een onbekend persoon in huis zitten, lijkt me heel vreemd.
En dat zn ouders hem niet zijn gaan halen.. Mijn vader was sowieso achter me aan gekomen
Ja ik ook, je ziet overal wel jongensquote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ja, toen ook al
[..]
Idd, heb zelf echt meer vrijheid nodig
Ohh okequote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, je hebt een hoop gemist. Ik zal PM 1 nog even posten.Ja ik heb toestemming.
En dat betekent echt niet dat je gelijk vreemd moet gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ook, je ziet overal wel jongens
quote:Hee, je hebt het recht op uitleg wel, ik heb een vriend die AML heeft. (Leukemie). Dat is die vriend met wie ik nu in Oostenrijk zit. Hij weet dat hij snel zal overlijden, en er is niks dat ze eraan kunnen doen. En da's kut. Hij wilde alleen nog een keer op vakantie, zonder zijn ouders en alle regels, en nu helemaal nu hij ziek is en niks meer mag doen. Daarom ben ik ook gewoon meegegaan, en zie ik wel hoe ik het met mijn ouders oplos, ik weet dat ik hem hiermee een ongelooflijk plezier doe, en hij vind het echt geweldig, dat weet ik.
We gaan hier niet skiien, dat kan hij niet, maar een beetje rond kijken, rond reizen, dus ik weet niet wanneer ik terug ben, waarschijnlijk over een weekje ofzo.
Ik ben net aangekomen en zit nu even in een internet café, doe de groeten.
Nee, vind ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dat betekent echt niet dat je gelijk vreemd moet gaan
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef tdrone het volgende:
HT's ouder zijn waarschijnlijk blij dat ze even van hem af zijn
oh die had ik nog niet gelezen dacht dat je de aanleiding bedoeldequote:
Aawhquote:
Hij kan wel schattig en lief zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aawh
Wel echt super lief dat hij dat voor hem doet
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
OMG!
Nummer, FaceBook, Twitter, hier, nu!
Ik had ook geen verkeerd beeld van hem hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij kan wel schattig en lief zijn
Hosselbaas.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had ook geen verkeerd beeld van hem hoor![]()
Dankzij hem zit ik op Fok! weet je.
Ja dat is wel vervelendquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef 92Merel het volgende:
Lijkt me wel echt heel moeilijk, te weten dat een van je beste vrienden binnenkort er gewoon niet meer zal zijn..
Heb verder vandaag allemaal nog meer kutverhalen over kanker gehoord dus dat helpt ook niet echt verder
Ja.. Denk ook dat als een vriend/vriendin van mij zoiets zou hebben ik er zelf gewoon niet mee om zou kunnen gaan, gewoon omdat ik het me teveel zou aantrekken.quote:
Ja ik ben zelf een heel gevoelig type en ik trek me al het narigheid van andere mensen aanquote:Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja.. Denk ook dat als een vriend/vriendin van mij zoiets zou hebben ik er zelf gewoon niet mee om zou kunnen gaan, gewoon omdat ik het me teveel zou aantrekken.
Ook al een lekker droevig liedje op de achtergrond
Maar goed, wat je in je volgende post al zegt![]()
Leuker onderwerp nu
Klinkt heel bekend.. Heb een vriend gehad met zelfmoordneigingen, zat er ook praktisch dag en nacht mee in mn hoofd..quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf een heel gevoelig type en ik trek me al het narigheid van andere mensen aan
Ik heb niet zoveel leuks gedaan vandaag, heb van 9 tot half 5 winkelcentra gezien
Nee werkte van 9 tot half 2 en daarna moest ik mee boodschappen doen met mn moederquote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend.. Heb een vriend gehad met zelfmoordneigingen, zat er ook praktisch dag en nacht mee in mn hoofd..
Da's lang.. Werk dan neem ik aan ?
Ik had rijles vandaag, ging vrij slecht
Ah leuk altijd...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee werkte van 9 tot half 2 en daarna moest ik mee boodschappen doen met mn moeder
Ik ben jaloers op jouquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah leuk altijd...
Ik heb lekker tot 11.15 geslapen![]()
Daarna me om 1 uur gaan douchen, hond uitlaten en rijles
Aaawhquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jou
Moest 7 uur op vanochtend en morgenochtend weer half 7
pfoe, vrijdag kan ik nog een beetje uitslapen tot 9 uur, van 11 tot half 2 werken en daarna lang weekend t/m maandag 3 Januariquote:Op woensdag 29 december 2010 17:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Ik morgen om 7 uur, 8-10 rijles en daarna werk![]()
Fijnquote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pfoe, vrijdag kan ik nog een beetje uitslapen tot 9 uur, van 11 tot half 2 werken en daarna lang weekend t/m maandag 3 Januari
Haha succes met je TTT danquote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
FijnZeker dat lange weekend !
Ik heb vrijdag mn TTT en maandag weer school
Dankuquote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha succes met je TTT dan
aawh wat liefquote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef 92Merel het volgende:
Vraag me af of vriendjelief mijn cadeautje voor kerst al binnen heeft![]()
Had een ketting besteld, maar dat ding was nog niet binnen.
Zal ik je laten zien hoe het eruit ziet? http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1366&bih=677quote:
wow dat is wel een mooiequote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zal ik je laten zien hoe het eruit ziet? http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1366&bih=677
Je bent de eerste die het zegtquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wow dat is wel een mooie
vindt iedereen het lelijk dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt![]()
Op mn moeder na, want die heeft dezelfde.
Ja en heb de woorden 'doucheslang' 'strop' en 'ketting' als in voor een fiets al voorbij horen komenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vind iedereen het lelijk dan?
oow, ook lulligquote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en heb de woorden 'doucheslang' 'strop' en 'ketting' als in voor een fiets al voorbij horen komen
Ik niet, ik vind hem echt veel te lomp voor mezelf. Bij mijn moeder staat hij leuk, maar het is echt niks voor mij. Dus ik vind het ook wel lullig voor hem eigenlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow, ook lullig
Ik vind hem echt leuk hoor
Nouja als het hem maar leuk staatquote:Op woensdag 29 december 2010 18:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem echt veel te lomp voor mezelf. Bij mijn moeder staat hij leuk, maar het is echt niks voor mij. Dus ik vind het ook wel lullig voor hem eigenlijk
Het is een ketting voor mij hequote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja als het hem maar leuk staat
ohquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is een ketting voor mij he![]()
Denk niet dat hij hem gaat dragen![]()
Mijn cadeautje was een dagje snowworld
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh
geef het aan je moeder dan
Aawh leuk Snowworld
Lekker gegeten ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef tdrone het volgende:
hoi ben er weer
denk dat die ketting bij sommige mensen heel mooi staat en andere niet
pfff dat moet je me niet vragen..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lekker gegeten ?![]()
Denk je ook dat hij mij mooi staat?
Je weet, vraag mannen nooit om een meningquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
pfff dat moet je me niet vragen..
Ohh leukquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb een Playboy deo gekregen![]()
Zo'n lekker luchtje![]()
![]()
Had het moeten weten jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet, vraag mannen nooit om een mening
Je denkt toch dat het sommige mensen mooi kan staan?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
pfff dat moet je me niet vragen..
Misschien moet je m omdoen in de TC ofzo en dan om een mening vragenquote:
ditquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien moet je m omdoen in de TC ofzo en dan om een mening vragen
Slim plan, heb m alleen nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien moet je m omdoen in de TC ofzo en dan om een mening vragen
Ik vind hem zelf niet eens mooi, dus maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef tdrone het volgende:
moet je wel niet bezwaard zijn als ik zeg dat ik hem niet mooi vind...
En waarom heet jij eigenlijk geen tetris?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef tdrone het volgende:
hoi bos
waarom heet je eigenlijk bos?
en cc waarom heet je cc?
Bos zit verwerkt in mijn achternaam en sommige mensen noemen mij ook bos(je)quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef tdrone het volgende:
hoi bos
en cc waarom heet je cc?
omdat ik geen BB heetquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef tdrone het volgende:
hoi bos
en cc waarom heet je cc?
Ah op die manierquote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef tdrone het volgende:
ik heb dit account in 2009 gemaakt maar ben pas 2 maanden geleden begonnen met posten en tdrone komt ui een oud spelletje waar je als 'drone'kon spelen
ik heb dit account gemaakt in augustus en begon meteen met postenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef tdrone het volgende:
ik heb dit account in 2009 gemaakt maar ben pas 2 maanden geleden begonnen met posten en tdrone komt ui een oud spelletje waar je als 'drone'kon spelen
Jouw naam is ook heel grappigquote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef tdrone het volgende:
eigenlijk heb ik dit account natuurlijk gemaakt zodat cc en lutte kunnen lachen als benny mijn naam zegt
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef tdrone het volgende:
eigenlijk heb ik dit account natuurlijk gemaakt zodat cc en lutte kunnen lachen als benny mijn naam zegt
En jij 122quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt er ook echt 8 per dag
Ik had al mijn 7777 posts enzo gemist maar nu ga ik voor de 18181quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En jij 122
Ik heb 7765 posts, dit is dan 7766 mooi getal wel
Aaawhquote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had al mijn 7777 posts enzo gemist maar nu ga ik voor de 181818
toen ik het account maakte heb ik alleen 4 keer op fok games gepostquote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt er ook echt 8 per dag
Zo das veelquote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
toen ik het account maakte heb ik alleen 4 keer op fok games gepost(dus niet eens forum)
Idd, succesquote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dus dat wordt flink posten
Ik heb er over de 65.000. Maar ik ga dan ook al meer dan 7 jaar mee hier op het forum.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En jij 122
Ik heb 7765 posts, dit is dan 7766 mooi getal wel
Doen de kaboutertjes zeker weer, altijd maar die kaboutertjesquote:
Ja goed ideequote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog even met Benny overleggen zo, die heeft er verstand van. (TAL is er ook zo gekomen.)
Ja stomme kaboutersquote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Doen de kaboutertjes zeker weer, altijd maar die kaboutertjes
Wat ik me vandeweeek af vroeg, je bent zo;n lieverdje maar zo;n kletskous, Ben je ooit uit de les verwijderd op school?quote:
Stomme kabouters?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja goed idee
[..]
Ja stomme kabouters
Ja zij posten de hele tijd, het zijn leugens wat hier op FOK! gepost wordt na 10 uurquote:
Hahahahahah.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik me vandeweeek af vroeg, je bent zo;n lieverdje maar zo;n kletskous, Ben je ooit uit de les verwijderd op school?
Heb je dat topic gelezen?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja zij posten de hele tijd, het zijn leugens wat hier op FOK! gepost wordt na 10 uur![]()
Glapje
Okeequote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahahahah.![]()
Nee. Ik ben nogal een kletskous en een giebelgeit, maar ik weet wanneer ik moet stoppen. En ik zit met mijn drie beste vriendinnen in de klas, en dat resulteert er dus soms wel in dat een van de vier vrijwillig -meestal ik- ergens anders gaat zitten, en dat vinden leraren zo leuk dat ze ons er niet uitzetten!
Hoezo?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
weet ik ook weer waarom ik nooit in TRU kom
Ik had 1 bladzijde gevuld van mn aantekeningenboekje met aantekingen over te laat komenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in mijn hele carrière nog maar één keer te laat gekomen.
Lees je eerst even je PM?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had 1 bladzijde gevuld van mn aantekeningenboekje met aantekingen over te laat komen![]()
Ik ga nu eten!
Tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |