quote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als ik keek kreeg ik op mn kop
Ik weet het schatje.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
LUTTE LUTTE KIJK !!!!quote:
Hoezo ?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik val meer op blond, maar dat wasbordje.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
LUTTE LUTTE KIJK !!!!
[ link | afbeelding ]
[..]
Hoezo ?
Hmmm niet mijn typequote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
LUTTE LUTTE KIJK !!!!
[ link | afbeelding ]
[..]
Hoezo ?
Daaag Koen!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm niet mijn type
Ik ben er weer weg van, Zoetermeer here I come![]()
Daagquote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm niet mijn type
Ik ben er weer weg van, Zoetermeer here I come![]()
Ik snap het wel hoor, zo is hij veel aantrekkelijkerquote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik val meer op blond, maar dat wasbordje.
OMG!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, zo is hij veel aantrekkelijker![]()
[ link | afbeelding ]
Heb alleen zn naamquote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
OMG!
Nummer, FaceBook, Twitter, hier, nu!
Dan werd ie boosquote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
LUTTE LUTTE KIJK !!!!
[ link | afbeelding ]
[..]
Hoezo ?
Ook als je ging kijken naar tv en er een man voorbij kwam?quote:
Ja dan vroeg hij, je kijkt toch niet naar andere mannen?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook als je ging kijken naar tv en er een man voorbij kwam?
Jaloerse sukkelsquote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dan vroeg hij, je kijkt toch niet naar andere mannen?
quote:Bedankt allemaal, heeft de SC het geod opgevat? Ik zit nu bij een vreemde man in een vreemd dorp waar we overnachten, we slapen bij mensen thuis. (hele aardige mensen, we blijven hier 2 daagjes)
Nou, ik ga slapen, jij slaapt alvast denk ik.
Ik heb met mijn ouders gebeld, en die vatten het goed op. Morgen en overmorgen heb ik geen internet, en als ik internet heb, dan is dat heel erg kort. Ik probeer jullie wel op de hoogte te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |