Ha lekker dingquote:
Ik heb een oldtimer, dat gedraai aan het stuur is gewoon vervelend. En ik ben luiquote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey allen.
Nicole, ik parkeer nu ook altijd gewoon waar het het makkelijkst is hoor.
Bij de rijles moest ik zo parkeren dat ik niet de "gevaarlijke" weg over moest. Dus moest ik soms moeite doen met parkeren. Nu kies ik voor de makkelijkste optie.
Ha lieverdquote:
2010 was voor mij echt een jaar met hoogte- en dieptepunten. 2011 mag wel wat stabielerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Under_Score het volgende:
2010 mag wel exit, hopenlijk wordt 2011 een beter jaar.
voor mij wogen de hoogtepunten niet op tegen de dieptepunten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef omearos het volgende:
2010 was voor mij echt een jaar met hoogte- en dieptepunten. 2011 mag wel wat stabieler
Tja, ik had maar 1 echt dieptepunt, tegenover 3 hoogtepuntenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Under_Score het volgende:
[..]
voor mij wogen de hoogtepunten niet op tegen de dieptepunten.
dit is niet echt mijn decennium geweest
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Terug van fotoshoot![]()
Zoals beloofd zou ik 'wat' laten zien![]()
[ afbeelding ]
Cool. Mooie volle kleuren en een goeie compositie.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Terug van fotoshoot![]()
[ afbeelding ]
leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Terug van fotoshoot![]()
[ afbeelding ]
Goede instellingquote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb een nuchtere kijk op 't leven en draag mijn lasten niet mee dus ik heb wel een goed jaar gehad. Hoe het volgend jaar loopt zie ik dan wel weer. Ik leef in het heden en daar leef ik tevreden.
Die heb/had ik niet. Misschien volgend jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef omearos het volgende:
[..]
leuk
[..]
Goede instellingalleen ben ik daar niet zo goed in als het gaat om relaties
Als je met vuurwerk je handen er niet afknalt dan kun je jezelf genoeg hoogtepunten brengenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
2010 kende voor mij ook dieptepunten, die ik nog steeds met meedraag... gelukkig zijn er ook heel veel hoogtepunten geweest en die voeren de boventoon
en zoals het er naar uitziet gaat 2011 ook hoogtepunten brengen
Assie zegt: HAAL ERAF! WAT EEN ROTHOOFD!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef ACT-F het volgende:
Je zult het niet zeggen, maar Assie is voorzien van een heuse middelvinger![]()
[ afbeelding ]
Camera Maker: Canonquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Mooi hoor. Technische specs, ACT-F? Gewoon, omdat we foto-nerds zijn.
Mja, ik werd na een relatie van 2 jaar ineens out of the blue gedumpt omdat meneer een ander hadquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die heb/had ik niet. Misschien volgend jaar.
Haar hoofd eraf halen, waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef Samzz het volgende:
Assie zegt: HAAL ERAF! WAT EEN ROTHOOFD!
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind van nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Haar hoofd eraf halen, waar zie je me voor aan
mwah zover ging het hier niet voor zover ik weet, maar het was wel out of the blue.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef omearos het volgende:
[..]
Mja, ik werd na een relatie van 2 jaar ineens out of the blue gedumpt omdat meneer een ander hadDat blijft nog wel even meespelen, gelukkig heeft Justin een engelengeduld
Uiteraard. Een paar ga ik nabewerken om de belichting van de tegenlichtfoto's goed te krijgen. Dus vanavond hoop ikquote:Op woensdag 29 december 2010 17:02 schreef Samzz het volgende:
Ik vind van niet
Doe je de foto's mailen?
Op de versiertoerquote:Op woensdag 29 december 2010 17:03 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mwah zover ging het hier niet voor zover ik weet, maar het was wel out of the blue.
ach ja, oud en nieuw kan altijd nog wat leuks brengen
Flinke domperquote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke foto's dames.
M'n maat belde net op. 3 of 4 jaar terug is zijn portomonaie en nog wat spul gejat op zijn vakantie in Tenerife. Nu lag er laatst een blaadje in de bus van de TNT van het Minesterio del Interior, dus hij dacht dat ze misschien iets terug hadden gestuurd ofzo.
Is hij vandaag naar het postkantoor geweest en lag er geen pakket maar een brief.
Bleek het een boette te zijn van hem, me maat en mij van dit jaar.
Mooie foto van ons in de cabrio.
20km/h te hard gereden.
Quanta costa ¤100,-
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef omearos het volgende:
[..]
Mja, ik werd na een relatie van 2 jaar ineens out of the blue gedumpt omdat meneer een ander hadDat blijft nog wel even meespelen, gelukkig heeft Justin een engelengeduld
Whehequote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke foto's dames.
M'n maat belde net op. 3 of 4 jaar terug is zijn portomonaie en nog wat spul gejat op zijn vakantie in Tenerife. Nu lag er laatst een blaadje in de bus van de TNT van het Minesterio del Interior, dus hij dacht dat ze misschien iets terug hadden gestuurd ofzo.
Is hij vandaag naar het postkantoor geweest en lag er geen pakket maar een brief.
Bleek het een boette te zijn van hem, me maat en mij van dit jaar.
Mooie foto van ons in de cabrio.
20km/h te hard gereden.
Quanta costa ¤100,-
Och. alle 3 even 33.33 afrekenen en klaar.quote:
Je moet er van houden, zeggen we dan maar.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
80 euro's bij shopVIP. Kon ze niet laten staan voor dat geld.
Dat klopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet er van houden, zeggen we dan maar.
Ja ik lijkt net een vrouw zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
7 paar? Ik heb genoeg aan 1 paar
Wil je hem plz verwijderen ?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben ook een middelvinger hoor. Niks om voor te schamen.quote:
Volgende keer closed album ergens een tip.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan hooguit mijn post wijzigen, maar van tinypic kan ik ze niet meer afhalen
Ja weet ik en hij is ook gequote door anderen maar ik wil em niet zo open en bloot op internet/forumquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan hooguit mijn post wijzigen, maar van tinypic kan ik ze niet meer afhalen
Onmeunig, onnie?quote:
Maar je hebt toch ook foto's in je fobo?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja weet ik en hij is ook gequote door anderen maar ik wil em niet zo open en bloot op internet/forum
uhu, sloavinkenquote:
Als iedereen zijn quote even wijzigt, dan is het onvindbaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja weet ik en hij is ook gequote door anderen maar ik wil em niet zo open en bloot op internet/forum
't Is winterstop, lieve schatquote:
Weet ik veel, het is tyfus druk bij t stadion.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
't Is winterstop, lieve schat
mwah, 7 kan ik ook nog wel redden denk ik.quote:
Heb euhquote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mwah, 7 kan ik ook nog wel redden denk ik.
3 paar kisten
1 paar gympen
1 paar werkschoenen
1 paar nette schoenen
1 paar snowboots
en eventueel nog 2 paar pantoffels
oh en slippers.
Euhm..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb euh
1 paar kisten
5 paar gympen
1 paar nette schoenen
2 paar slippers
en pantoffels ja.
Ben jij pantoffelkoning?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja hey, als pantoffels en slippers ook al meetellen...
Dat nou ook weer nietquote:
Je bent ook een plaatjequote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je bent ook een plaatje![]()
Nu moet ik echt weg.Spierpijn kweken
Dat zijn normale / recente foto'squote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook foto's in je fobo?
stel je voor, iemand heeft een middelvingerquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zijn normale / recente foto's
die heb ik ook op hyves etc.
maar een foto met middelvinger is niet handig, en in deze tijden al helemaal niet als alles vindbaar is op internet....
steek hem dan niet opquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
maar een foto met middelvinger is niet handig, en in deze tijden al helemaal niet als alles vindbaar is op internet....
en dan Twente uitquote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Under_Score het volgende:
eerst almelo, nou rijssen. whats next.. haaksbergen?
quote:
Het paard niet, de fotograaf blijkbaar welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat het paard wat er bij was met ons 3en het doorvertelt
is er nog wat buiten twente dan?quote:
Het scheelt dat op ToF in zo'n moordende tempo gepost wordt dat het praktisch onvindbaar is. Ik heb ook een foto van me online op Fok, maar je moet wel engelengeduld hebben wil je mijn hele posthistory doorwroetenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Assiej het volgende:
iig Spakenburg en Hulst, verder weet ik het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
is er nog wat buiten twente dan?
mestreech !quote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iig Spakenburg en Hulst, verder weet ik het niet
Ik wil em niet graag open en bloot hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het scheelt dat op ToF in zo'n moordende tempo gepost wordt dat het praktisch onvindbaar is. Ik heb ook een foto van me online op Fok, maar je moet wel engelengeduld hebben wil je mijn hele posthistory doorwroeten
Je hebt voldoende kleren aan hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Assiej het volgende:
Ik wil em niet graag open en bloot hebben
De X-Ray functie bedoel je? Die is alleen voor mijn ogen bedoeldquote:Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef Assiej het volgende:
Je weet maar nooit wat er achter de camera gebeurd
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De X-Ray functie bedoel je? Die is alleen voor mijn ogen bedoeld![]()
En het is nog wel een nederlanderquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, die hoor je nog zelden.
Nee, vind dit mooierquote:Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou het linkergedeelte afknippen, dan sta je wat centraler
Je bent meer van de 'negative space' dusquote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
Nee, vind dit mooierCentraal is zo saai.
Is soms ook gewoon mooierquote:Op woensdag 29 december 2010 20:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent meer van de 'negative space' dus
Met negative space wordt de ruimte buiten het onderwerp bedoeldquote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
Van de wat?
Ik vind de foto gewoon leuker zo
Ik heb dat ooit bij kunstgeschiedenis geleerd aan de hand van het schilderij "de val van icarus" Met icarus heel klein in een hoekje en verder veel landschapquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met negative space wordt de ruimte buiten het onderwerp bedoeldDeze kun je heel groot maken met daar ergens een verdwaald onderwerp. Kan erg mooi zijn
zal ik doenquote:
Ja, of die andere, welke je als tweede postte, die is ook tofquote:
Je hebt de foto's in hoge resolutie dus leef je uitquote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, of die andere, welke je als tweede postte, die is ook tof
jazekerquote:
Dat doe ik sowieso welquote:Op woensdag 29 december 2010 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt de foto's in hoge resolutie dus leef je uit
Nice!quote:
nu?quote:
Markoquote:
wie geths?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Assie zegt: HAAL ERAF! WAT EEN ROTHOOFD!
Niet zo ijdel hè, je ziet er goed uitquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Assiej het volgende:
Sorry ik ben er nu eenmaal mee geboren![]()
Trustenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Assiej het volgende:
Dit dametje gaat maar eens op tijd slapen
Slaap lekker
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet zo ijdel hè, je ziet er goed uit
[..]
Trusten
Goed planquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef Assiej het volgende:
Dit dametje gaat maar eens op tijd slapen
Slaap lekker
Ik kan dat beamen.quote:
Ja ook lekker.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Joa mooi hennig an, en daar ?
Dat klinkt heel Pervers Mannetje!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja dame, de volgende keer ga jij voor de lens. Zonder middelvinger
quote:
Heb je mij dan irl gezien? Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen.
Slaapze As en Nicole
Een kip in je kont, dat is pas pervers!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:11 schreef Assiej het volgende:
Oh een stringetje en een veer in mijn reet?
nee dankje.
en een vleeseter die hem gaat opsmikkelen, en mijn kont er vervolgens bij op eetquote:Op woensdag 29 december 2010 23:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een kip in je kont, dat is pas pervers!
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. Kip!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:12 schreef Assiej het volgende:
en een vleeseter die hem gaat opsmikkelen, en mijn kont er vervolgens bij op eet
jawel, heel pervers
Zoiets ja, uiteraard ben ik niet van kip :pquote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. Kip!
Welterustenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zoiets ja, uiteraard ben ik niet van kip :p
kukkelekuuu
@daywalker maak het even nog ranziger dan het al was
en nu ben ik weg, iig van laptop af
Dat is een haanquote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef Assiej het volgende:
Zoiets ja, uiteraard ben ik niet van kip :p
kukkelekuuu
Slimme meneer, weet jij mischien wat vakkenpakket in het engels is?quote:
Volgens Google 'subjects'.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Slimme meneer, weet jij mischien wat vakkenpakket in het engels is?
Dan maak je er 'school subjects' van. En anders laat je hem zelf googlen.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja maar alleen subjects klinkt zo kaal. Dat zijn onderwerpen?
Nouja die jongen die dat moet weten moet maar even zoeken ofzo. Ik ga slapen namelijk.
Trusten Tukkers
En ik ben ook nog eens schaatserquote:Op donderdag 30 december 2010 00:30 schreef Assiej het volgende:
Uh wil ik weten hoezo jij dat weet?
Stiekem woon je op een boerderij ?
Stukje algemene ontwikkeling toch? Neem aan dat iedereen weet dat een haan kukelekuut?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Uh wil ik weten hoezo jij dat weet?
Stiekem woon je op een boerderij ?
Dat.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stukje algemene ontwikkeling toch? Neem aan dat iedereen weet dat een haan kukelekuut?
En wat voor glaswerk?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Camera Maker: Canon
Camera Model: Canon EOS 5D Mark II
Image Date: 2010:12:29 15:44:59
Focal Length: 57.0mm
Aperture: f/2.8
Exposure Time: 0.0040 s (1/250)
ISO equiv: 100
Exposure Bias: none
Metering Mode: Matrix
Exposure: aperture priority (semi-auto)
White Balance: Auto
Flash Fired: No
Color Space: sRGB
Dit is uiteraard de samengevatte versie. De eckte nerd heeft hier niet voldoende aan
Mark 'Ohquote:
Dat kan ik niet héél erg vinden. Zijn we mooi snel klaar met dat geknal...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
als het met de jaarwisseling net zo mistig is als vanmorgen, dan kun je je lol weer op met al dat vuurwerk; zie je er weer weinig van (net als paar jaar terug)![]()
nou, het was toen met die mist echt geen pretje om naar m'n kameraad te fietsen rond half 1... ik keek constant naar de grond om maar geen potten o.i.d. dergelijks te rakenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik niet héél erg vinden. Zijn we mooi snel klaar met dat geknal...
Ik moest toen nog naar huis rijden met m'n ex vanaf d'r ouders. Was inderdaad geen pretje.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, het was toen met die mist echt geen pretje om naar m'n kameraad te fietsen rond half 1... ik keek constant naar de grond om maar geen potten o.i.d. dergelijks te raken
volgens mij zijn we trouwens vandaag met z'n 2tjes hier
normaal iets meer dan 5 minuten om naar het dorp te komen, nu bijna een f*cking half uurquote:Op donderdag 30 december 2010 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moest toen nog naar huis rijden met m'n ex vanaf d'r ouders. Was inderdaad geen pretje.Gemiddelde snelheid: 2 km/u
De rest van de Toffers ligt nog in bed te meuren denk ik.
niet top nee?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Could be better. Met jou?
Nee. Maar dat heb je soms.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet top nee?
met mij wel goedweinig/geen werk meer liggen, maar moet toch de dag nog vol zien te maken
klopt, af en toe heb je van die momenten...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Maar dat heb je soms.
Eindelijk een dagje vrij.. Vanmiddag naar Otje!
Bij mij duurt dat moment nu alleen al bijna een maand. Maar verder.. ach.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, af en toe heb je van die momenten...
en je gaat naar Otje de musical, of naar Otje van Potje?
oei, dat is baggerquote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat moment nu alleen al bijna een maand. Maar verder.. ach.
Naar Otje de musical
Teveel dingen tegelijk aan de hand. Het ging een paar maanden geweldig. Maar nu heb ik toch wel echt het dieptepunt van het hele jaar bereikt, en zo ga ik helaas ook 2011 in. Wat er precies aan de hand is ga ik hier niet verspreiden op Fokquote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oei, dat is baggermag ik vragen hoe het komt dat je je niet top voelt?
en alvast veel plezier dan maar
Hoi Dragan, wat vast niet je echte naam isquote:
klinkt best heftig!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Teveel dingen tegelijk aan de hand. Het ging een paar maanden geweldig. Maar nu heb ik toch wel echt het dieptepunt van het hele jaar bereikt, en zo ga ik helaas ook 2011 in. Wat er precies aan de hand is ga ik hier niet verspreiden op Fok![]()
Dankje
Hoop het, maar ben er bang voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klinkt best heftig!hopen dat het in 2011 snel beter gaat
Hoi Nathalie!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi Dragan, wat vast niet je echte naam is![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoop het, maar ben er bang voor.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Teveel dingen tegelijk aan de hand. Het ging een paar maanden geweldig. Maar nu heb ik toch wel echt het dieptepunt van het hele jaar bereikt, en zo ga ik helaas ook 2011 in. Wat er precies aan de hand is ga ik hier niet verspreiden op Fok![]()
Dankje
ReMcO!quote:
Yesh, I hope so tooquote:Op donderdag 30 december 2010 11:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
That sucks. Hopen dat er na een vervelend begin van 2011 dan meer goeie dingen jou mogen bereiken.
Oja en goeiemorgen mensen.
Remco mag ook welquote:
Justinquote:
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh, I hope so too![]()
Bob en ik hebben gelukkig veel steun aan elkaar, en hoop dat er volgend jaar een aantal hoogtepunten voor ons te wachten staan![]()
Goedemorgen Jeff!
And we'll handle it. No matter whatquote:Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Om Tupac maar weer eens te quoten
Through every dark night, there's a bright day after that. So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up.... and handle it
En goeiemorgen Justin
Goedzo. Samen sta je sterk.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
And we'll handle it. No matter what
Zodra ik een baan in Twente heb en dus weer "thuis" benquote:Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
Justinwanneer ga je een CC van Twente aanvragen? zodat je zelf kaartjes kunt kopen voor wedstrijden van Twente
nice, goed bedachtquote:Op donderdag 30 december 2010 11:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat mooi vindt ik dit!
Kalfje op glad ijs.......htm
Gewoon skynews die met behulp van de wind van de wieken dat kalfje red![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra ik een baan in Twente heb en dus weer "thuis" ben
genieten van de Top 2000 / Top Serieus Requestquote:Op donderdag 30 december 2010 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, nog een uur voordat ik naar m'n werk moet... wat zal ik eens doen in dat uurtje?
FAPFAPFAP!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, nog een uur voordat ik naar m'n werk moet... wat zal ik eens doen in dat uurtje?
Eh vind jij..quote:Op donderdag 30 december 2010 00:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stukje algemene ontwikkeling toch? Neem aan dat iedereen weet dat een haan kukelekuut?
wat een held was die kerel, met z'n dansjesquote:Op donderdag 30 december 2010 12:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik wou het net meldenjij was me voor
RIP
Daddy, daddy cooolll
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat een held was die kerel, met z'n dansjes
en goedemiddag, Astrid
Neh, ik spaar 't op voor vanavondquote:
Hele stevige knuffelquote:Op donderdag 30 december 2010 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje
quote:
is zoquote:
Ze hebben wel allemaal stroop aan de kont zitten hier ofnietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef omearos het volgende:
[..]
Hele stevige knuffel
[..]
[..]
is zo
Iedereen weet dat de haan kraait/kukelt en de kip maar wat tokt... toch?quote:
que?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ze hebben wel allemaal stroop aan de kont zitten hier ofniet
Hoe moet ik dat wetenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de haan kraait/kukelt en de kip maar wat tokt... toch?
Ik had op de basisschool zo'n opdracht: bij elk beest zetten welk geluid het maakt. Maar nou heb ik ook montessori gedaan, da's altijd een beetje vreemdquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat leer je op de basisschool
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik had op de basisschool zo'n opdracht: bij elk beest zetten welk geluid het maakt. Maar nou heb ik ook montessori gedaan, da's altijd een beetje vreemd
GMTAquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat leer je op de basisschool
Das dan misschien heel lang geleden.. Zus weet het ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:24 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik had op de basisschool zo'n opdracht: bij elk beest zetten welk geluid het maakt. Maar nou heb ik ook montessori gedaan, da's altijd een beetje vreemd
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Das dan misschien heel lang geleden.. Zus weet het ook niet
Wie weet lag het aan de basisschool
Was dat dan voor een domme bedoening bij jullie thuisquote:Op donderdag 30 december 2010 12:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Das dan misschien heel lang geleden.. Zus weet het ook niet
Wie weet lag het aan de basisschool
Een koe hoor ik al, als ik in bed ligquote:Op donderdag 30 december 2010 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je wel welk geluid een koe of een hond maakt?
Mijn zus heeft een beter stel hersens dan jij ooit zult krijgenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was dat dan voor een domme bedoening bij jullie thuis![]()
Dat blijktquote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een beter stel hersens dan jij ooit zult krijgen
Zekerquote:
Dat vroeg ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Een koe hoor ik al, als ik in bed lig
Een hond, thanks door de buren
Maar ze weet niet wat of wie kukeltquote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een beter stel hersens dan jij ooit zult krijgen
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was dat dan voor een domme bedoening bij jullie thuis![]()
True, truequote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opleiding zegt niks over intelligentie
Haha Weet wel zeker dat ze beter isquote:Op donderdag 30 december 2010 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opleiding zegt niks over intelligentie
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha Weet wel zeker dat ze beter is...
Van mijn part hoest een kip who cares
Ooh, zeker wel. Ben allang blij met een degelijke algemene ontwikkelingquote:Op donderdag 30 december 2010 12:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aww
Jij als ambtenaar dan heb je het ook goed gescoord hoor!
Zegt niks over algemene ontwikkeling. Zelfs als je slim bent kan je sommige dingen niet weten, simpelweg omdat niemand het je ooit heeft verteld. Algemene ontwikkeling draait om feitjes die je moet weten, die je niet kan beredeneren uit iets anders.quote:
Amenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:34 schreef omearos het volgende:
[..]
Zegt niks over algemene ontwikkeling. Zelfs als je slim bent kan je sommige dingen niet weten, simpelweg omdat niemand het je ooit heeft verteld. Algemene ontwikkeling draait om feitjes die je moet weten, die je niet kan beredeneren uit iets anders.
Heb net een artikel gelezen dat het al helpt als je ouders veel boeken hebben en kinderen aansporen om te lezendan kan een kind met laagopgeleide ouders zelf toch hoog opgeleid worden.
Ik heb ook universiteit gedaan, ben overgestapt naar HBO omdat de uni zo saai was.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha Weet wel zeker dat ze beter is...
Van mijn part hoest een kip who cares
Goh, laat ik nou net een bloedhekel hebben aan lezen....quote:Op donderdag 30 december 2010 12:34 schreef omearos het volgende:
[..]
Zegt niks over algemene ontwikkeling. Zelfs als je slim bent kan je sommige dingen niet weten, simpelweg omdat niemand het je ooit heeft verteld. Algemene ontwikkeling draait om feitjes die je moet weten, die je niet kan beredeneren uit iets anders.
Heb net een artikel gelezen dat het al helpt als je ouders veel boeken hebben en kinderen aansporen om te lezendan kan een kind met laagopgeleide ouders zelf toch hoog opgeleid worden.
Dat kan een verklaring zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Goh, laat ik nou net een bloedhekel hebben aan lezen....
Meestal is dan 1 iemand de beauty... wie bij jullie danquote:Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb ook universiteit gedaan, ben overgestapt naar HBO omdat de uni zo saai was.
Beauty & the Nerd weleens gezien?
Lekker én slim!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb ook universiteit gedaan, ben overgestapt naar HBO omdat de uni zo saai was.
Beauty & the Nerd weleens gezien?
Beauty & the Nerd laat o.a. zien dat die slimme jongens weer achterlopen in zaken die anderen (vooral dames) beschouwen als algemene ontwikkeling.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Meestal is dan 1 iemand de beauty... wie bij jullie dan.......
Leren is saai, als je er goed in bent waarom niet?
Ze heeft iig hoge scores + master en dergelijke..
bijna afgestudeerd na haar scriptie
Waar blijft de rest van de foto's?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eehhjjjj tukkertje van me
waar blijft de taart
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Zo leer je dierengeluiden.
Hoiquote:
SPAM voor bol.com!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Zo leer je dierengeluiden.
Selmaquote:
gegoogled.quote:
Wist ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was ook maar een grapjelogo staat er zo mooi op linksonder
ik ook, nooit gezeik gehad met aankopen daarquote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wist ik.
Ik vind bol.com trouwens best een goed bedrijf.
Positieve spam dusquote:Op donderdag 30 december 2010 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook, nooit gezeik gehad met aankopen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |