moet je de lapo in deze pakkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had zoiets gedaan als; waar we inzetten op volgend jaar
we zullen zien of me dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:40 schreef norich het volgende:
[..]
moet je de lapo in deze pakkendan kun je dat er van maken hehe
uhuquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zullen zien of me dat gaat lukken
je was trouwens nog aardig lang wakker vannacht, aan je post-tijdstip te lezen
hoelaat was je vandaag wakker/uit bed dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:44 schreef norich het volgende:
[..]
uhu![]()
vakantie he, laat naar bed en lang uitslapen
wakker rond 10 uur, uit bed om 12quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelaat was je vandaag wakker/uit bed dan?
Hen gister op msn:quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:51 schreef norich het volgende:
[..]
wakker rond 10 uur, uit bed om 12
oh en gefeliciteerd met de vriendin he
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hen gister op msn:
"om 12u al uit bed?"
lekker ff lui blijven liggen dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:51 schreef norich het volgende:
[..]
wakker rond 10 uur, uit bed om 12
oh en gefeliciteerd met de vriendin he
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hen gister op msn:
"om 12u al uit bed?"
quote:
En terechtquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:59 schreef norich het volgende:
[..]
nee oké.. m'n ma zei dat ik uit bed moest
nou mijne blijft net zo lang zeuren tot er ik eruit gaquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn ma maakt me nooit wakker, of zegt nooit dat ik uit bed moet, in een vakantietenzij ik iets vergeten ben of ze iets heel belangrijks heeft te melden...
Ik ken het.. lag nog lekker half te slapen om half 1 komt mn ma, OPSTAAN het is al HALF 1 Hmpf..quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef norich het volgende:
[..]
nou mijne blijft net zo lang zeuren tot er ik eruit ga
want het is volgens haar zonde van de dag blabla.
Dat is ook zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef norich het volgende:
[..]
nou mijne blijft net zo lang zeuren tot er ik eruit ga
want het is volgens haar zonde van de dag blabla.
waarom zou het zonde van de dag zijn als ik toch geen verplichtingen heb?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is ook zo
Ik geef haar volkomen gelijk
*eenschquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:16 schreef norich het volgende:
[..]
waarom zou het zonde van de dag zijn als ik toch geen verplichtingen heb?
in bed liggen is gewoon fijn
Je hebt toch wel hobby's ofzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:16 schreef norich het volgende:
[..]
waarom zou het zonde van de dag zijn als ik toch geen verplichtingen heb?
in bed liggen is gewoon fijn
in bed liggen is hobbyquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt toch wel hobby's ofzo
Er is altijd wel wat te doen
Ja, even wel. Maar ook tot 12 uur?!?!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
het is geen hobby, maar wel lekker als je ff kunt blijven liggen
vroeger wel, nu red ik het vaak niet meer (heeeeel af en toe nog)quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, even wel. Maar ook tot 12 uur?!?!
niet alleenquote:
Toch wel goede muziek he?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:21 schreef Under_Score het volgende:
[..]
niet alleen![]()
beetje gitaar spelen de hele dag, TF2 spelenmuziek luisteren koffie drinken en uit het raam staren. ik heb altijd wat te doen
Team Fortress?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:21 schreef Under_Score het volgende:
[..]
niet alleen![]()
beetje gitaar spelen de hele dag, TF2 spelenmuziek luisteren koffie drinken en uit het raam staren. ik heb altijd wat te doen
dat is soms lekker chillquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:22 schreef Under_Score het volgende:
ligt er maar net aan wat er op mijn playlist verschijnt
heb nu bowie op staan
heerlijk inderdaadquote:
ik heb 't spel helaas zelf niet, speelde 't vaak bij een vriendquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:26 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heerlijk inderdaadspeel meestal als pyro. hoewel ik vandaag alleen de andere klasses heb gebruikt.
ik zuig wel enorm als sniper en spy
ze hebben me altijd door
Dat zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:36 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Haal je mij dan op om naar het werk te brengen
het blijft een leuk spelquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:28 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb 't spel helaas zelf niet, speelde 't vaak bij een vriend
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:40 schreef Under_Score het volgende:
zo, ff interweb bij mijn ouders installeren![]()
Okéquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:46 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
ik woon in boekelo:) dus dan zie ik je zo wel
is volgens mij normaal, dag van tevoren niet rijden... en misschien had je aan moeten geven dat je voor je gevoel te weinig op parkeren e.d. hebt geoefend, zodat je dat in de afgelopen paar lessen nog had kunnen doen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb ineens geen rijles
Heb morgen tussentijdse toets en blijkbaar rij je de dag daarvoor niet
Baal nu wel enorm, want heb nog nauwelijks geoefend op parkeren e.d
Het probleem is dat ik niet kón oefenen door de sneeuw van de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is volgens mij normaal, dag van tevoren niet rijden... en misschien had je aan moeten geven dat je voor je gevoel te weinig op parkeren e.d. hebt geoefend, zodat je dat in de afgelopen paar lessen nog had kunnen doen?
maar alvast succes met je TTT morgen
hmmm, dat is wel baggerquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet kón oefenen door de sneeuw van de laatste tijd
We zullen zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, dat is wel baggerhopelijk hoef je morgen dan niet te fileparkeren o.i.d.
Jepquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hellingproof, bochtje achteruit of keren op de weg kun je wel goed?
Gaarne. Doe maar bochtje achteruit. Daar zit echt geen moeilijkheid in, whatsoever.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kans van 3 op 4 dat je één van die bijzondere verrichtingen krijgt![]()
nou, ik heb liever keren op de weg (d.m.v. steken); want bochtje achteruit moet altijd netjes en strakquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaarne. Doe maar bochtje achteruit. Daar zit echt geen moeilijkheid in, whatsoever.
Ook dat stelt geen ruk voorquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, ik heb liever keren op de weg (d.m.v. steken)
zie editquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook dat stelt geen ruk voor
motor/auto? en waar zit de roest?quote:
Motor. Precies in de ovalen waar de achteras inzit, hoop niet dat het er al doorheen is, dat zou mooi kut zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie edit
[..]
motor/auto? en waar zit de roest?
Dat klinkt heel kutquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Motor. Precies in de ovalen waar de achteras inzit, hoop niet dat het er al doorheen is, dat zou mooi kut zijn.
Succes!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb ineens geen rijles
Heb morgen tussentijdse toets en blijkbaar rij je de dag daarvoor niet
Baal nu wel enorm, want heb nog nauwelijks geoefend op parkeren e.d
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Motor. Precies in de ovalen waar de achteras inzit, hoop niet dat het er al doorheen is, dat zou mooi kut zijn.
Ja, heb er al wat spul op gespoten, hopen dat de rest niet wegroest!quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:37 schreef omearos het volgende:
[..]
Succes!
[..]Schuren tot de roest weg is en vaseline erop smeren, dan roest het iig niet verder
Zolang er nog roest zit kan het verder roesten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, heb er al wat spul op gespoten, hopen dat de rest niet wegroest!
Da's lekker met dit weer. Lekker veel zuurstof in het bloed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond beginnen met het verbeteren van m'n conditie
Mooi stukkie hardlopen
Indd, hardlopen is nice met dit weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Da's lekker met dit weer. Lekker veel zuurstof in het bloed.
Die toets gaat je morgen ook wel lukken. Ik moest bij m'n TTT achteruit in parkeren. Het ging eerst nog fout ook maar had het gewoon gehaald. Waar les je eigenlijk?
Juistemquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd, hardlopen is nice met dit weer
Les bij Wagenmans
Hey Tquote:
Waarheen?quote:
Tuurlijkquote:
Je kan niet bier genoeg binnen krijgen. Vraag maar aan Robin.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog meer bier, alsof ik niet genoeg heb gehad de afgelopen dagen
of machielquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan niet bier genoeg binnen krijgen. Vraag maar aan Robin.
Ikzelf kan d'r stiekem ook wat van.quote:
Ik ook.. maar dat denk ik meestal de dag erna.quote:
Als ik een kater heb denk ik: "ik drink nooit weer!"quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook.. maar dat denk ik meestal de dag erna.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik een kater heb denk ik: "ik drink nooit weer!"
Maarja...
Elke keer dan denk ik weer, ik drink niet meer, ik doe het niet meer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maarja...
quote:
neuh, dat hek nog nooit hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maarja...
Ik ben inmiddels zover dat ik weet dat ik het niet meer trek zoals vroeger, maar heb nog regelmatig het gevoel in de ochtend dat ik merk dat het weer te gezellig wasquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maarja...
Ja dat heb ik ook. Dan denk je dat je genoeg hebt gehad en beter naar huis kan. Dan doe je dat en heb je alsnog een kater.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zover dat ik weet dat ik het niet meer trek zoals vroeger, maar heb nog regelmatig het gevoel in de ochtend dat ik merk dat het weer te gezellig was
quote:
Grave Digger is veel mooier joh.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iced Earth - Something Wicked This Way Comes-Trilogy \m/
Grave Digger is tof ja, maar doe mij Iced Earth maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Grave Digger is veel mooier joh.
quote:
Da's lang geleden!quote:
Waar is David als je hem nodig hebt!?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deelnemen aan een moshpit, dat is lang geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie? Eventueel via PM.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:26 schreef Assiej het volgende:
Die jongen die ik ken uit Goor is daar ook
wie weet ken je hem toch wel! haha
Tjooquote:
Goed. Met jou ook?quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed. Met jou ook?Doet je telefoon weer zoals ie 't moet doen?
Waar geloof je niks van?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Ja hier alles oke
Nah, hij doet het niet echt goed bij dingen na een update :}
ik kijk wel even.. had htc al weeerrr gemaild
Oh ik heb de nokia nog die ik ervoor had, gooi ik ook niet weg of wat..quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar geloof je niks van?Ruil je telefoon in voor een ouderwetse Nokia en je hebt nooit problemen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef Assiej het volgende:
R.I.P Jim Carrey
http://jim.carrey.mediafe(...)ies/actor_skiing.php
Klopt... achterlijke sitequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, fake dus:
http://www.google.nl/#q=%(...)&fp=6d7a1ed4159dcf46
Ik schrok wel eventjesquote:Op woensdag 29 december 2010 00:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klopt... achterlijke site
Excuse moi voor de verwarring
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo, vertel nog eens wat...
Bij Wipneus en Pim geweest in de Zon?quote:
misschien Domijn even bellen? (die verhuren en verkopen woningen in de gemeenten Enschede, Haaksbergen en Losser)quote:Op woensdag 29 december 2010 10:49 schreef GimmeGore het volgende:
Tukkers ik heb jullie hulp nodig!
Weet iemand toevallig op hele korte termijn woonruimte, betaalbaar voor een student op bereisbare afstand van Hengelo?
Ik heb heel dringend nieuwe woonruimte nodig, maar kennelijk kennen ze in Enschede geen urgentie verklaringen ofzo.
en bij FMT hebben ze voor 1 eenpersoonshuishoudens een wachtlijst.
Maar elke dag 240 kilometer moeten reizen voor school is ook geen optie (ik ben nu uit veiligheidsoverwegingen bij mijn ouders, omdat ik echt niet bij mijn ex kon blijven)
was de situatie zo erg dan, dat je terug naar je ouders bent gegaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:15 schreef GimmeGore het volgende:
Het punt is dat zowel Domijn als De Woonplaats niet met urgentie werken. Dus dan krijg ik een veel succes en sterkte met de situatie, maar ik moet maar geluk hebben met een woning
Ja, hij sloeg helemaal door, hij heeft mijn fiets kapot getrapt, hij heeft me geslagen, op een tafel gegooid waardoor ik nu een gekneusde heup heb.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was de situatie zo erg dan, dat je terug naar je ouders bent gegaan?![]()
en wel balen dat ze niet met urgentie werken, iets anders weet ik op dit moment niet...
WTFquote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, hij sloeg helemaal door, hij heeft mijn fiets kapot getrapt, hij heeft me geslagen, op een tafel gegooid waardoor ik nu een gekneusde heup heb.
Daar wil ik niet eens meer bij in de buurt komen
Is ie Fins?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja, hij sloeg helemaal door, hij heeft mijn fiets kapot getrapt, hij heeft me geslagen, op een tafel gegooid waardoor ik nu een gekneusde heup heb.
Die is echt gek... heb je je al aangemeld op kamernet? staan meestal ook redelijk wat kamers te huur..quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat de...quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
whahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef omearos het volgende:
Gekke kat
http://www.dumpert.nl/mediabase/1271821/d1ff397c/h_poes.html
/ Foto ?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
Mijn jurk is binnen en hij is fabulous en staat me geweldig
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
Machielquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
quote:
quote:
inmiddels al klaar met die andere zaken San?quote:
kameraad smste net, of ik ff wat cd's met 320kbps hardstyle kon branden voor Oudjaarsavondquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad smste net, of ik ff wat cd's met 320kbps hardstyle kon branden voor Oudjaarsavond![]()
Ik moet nog beginnenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machielniet zo GTP dus?
[..]
[..]
[..]
[..]
inmiddels al klaar met die andere zaken San?
scheelt dat op 1gabba bijna alle Zatox-platen in 320 geüpload zijnquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen
Maar ik ga zo
Whehequote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef omearos het volgende:
Gekke kat
http://www.dumpert.nl/mediabase/1271821/d1ff397c/h_poes.html
Hmm, Ligt er nu al best lang . ik kan niet eens normaal meer lopen in mn eigen straat..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het vriest 3 graden dus vandaag niet gok ik.
Compleet geen last, mag van mij nog wel even liggenquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef BeHappy20 het volgende:
Hmm, Ligt er nu al best lang . ik kan niet eens normaal meer lopen in mn eigen straat..
kut sneeuw .
bij ons in de straat wordt door de gemeente niet gestrooid, wel flink sneeuwgeschoven door de mensen zelf; maar het is nu een beste ijsbaanquote:Op woensdag 29 december 2010 13:40 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Hmm, Ligt er nu al best lang . ik kan niet eens normaal meer lopen in mn eigen straat..
kut sneeuw .
Hier wordt dus ook niet gestrooid.. en het is echt glad. voor de rest vind ik sneeuw niet erg. zolang ik maar normaal naar werk kan rijden..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons in de straat wordt door de gemeente niet gestrooid, wel flink sneeuwgeschoven door de mensen zelf; maar het is nu een beste ijsbaan
oh, daar heb ik geen problemen mee... gewoon opletten met de gladheid (als het wegdek zo heerlijk als een spiegel isquote:Op woensdag 29 december 2010 13:46 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Hier wordt dus ook niet gestrooid.. en het is echt glad. voor de rest vind ik sneeuw niet erg. zolang ik maar normaal naar werk kan rijden..
Dat wel, maar in onze staat zitten nogal een paar kut bochten waar je hoe dan ook slipt..quote:Op woensdag 29 december 2010 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oh, daar heb ik geen problemen mee... gewoon opletten met de gladheid (als het wegdek zo heerlijk als een spiegel is) en verder rustig rijden
hoezo; waar je hoe dan ook slipt?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:49 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Dat wel, maar in onze staat zitten nogal een paar kut bochten waar je hoe dan ook slipt..
Dat z'n kont uitbreekt als ie aan de handrem trekt...quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo; waar je hoe dan ook slipt?
heb deze in 3D in de bioscoop gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 03:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog Tukkers wakker?
Heb net met me maten resident evil 4 gekeken. Leipe film wel.
[ afbeelding ]
onze straat is 100 meter met 4 bochten en scherpe kut bochten + ijs = slip.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo; waar je hoe dan ook slipt?
gewoon (echt) rustig door de bochten, dan kan er weinig gebeuren lijkt mequote:Op woensdag 29 december 2010 13:58 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
onze straat is 100 meter met 4 bochten en scherpe kut bochten + ijs = slip.daarom pak ik de bus meestal als die komt
Haha das waar,quote:Op woensdag 29 december 2010 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon (echt) rustig door de bochten, dan kan er weinig gebeuren lijkt meook zonder winterbanden! heb met mijn all-seasons nog geen slipper gemaakt dit jaar...
Leg uit.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben jij ook al een 'zanger <insert voornaam>'?
Dat ging per ongelukquote:Op woensdag 29 december 2010 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje onder mijn naam 'goedemiddag' zeggen.
alles goed?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje onder mijn naam 'goedemiddag' zeggen.
quote:
inderdaad, uitleg graag... want ze zegt gewoon 'ja hoi' onder haar eigen naam? of mis ik iets?quote:
dus dan kun jij het ookquote:
uhu gaat idd mooi snel, maar dat komt omdat ik tot half 2 in bed lagquote:Op woensdag 29 december 2010 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]het is al kwart over 2 op woensdag, dagje gaat weer aardig snel...
Is het zo raak dan in deze reeks?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Hebben we wéér een TOF-stelletje of zo?
Je wil het niet weten.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het zo raak dan in deze reeks?
je was toen ook pas wakker, of gewoon lekker blijven liggen?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef norich het volgende:
[..]
uhu gaat idd mooi snel, maar dat komt omdat ik tot half 2 in bed lag
Valt wel mee dacht ik zoquote:Op woensdag 29 december 2010 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het zo raak dan in deze reeks?
ik was daarvoor al een keer wakker, maar was weer in slaap gevallen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je was toen ook pas wakker, of gewoon lekker blijven liggen?
en hoe zit dat nou met jou en Vaduz, met posten onder zijn naam; want ik zie niks?
ach, in de vakantie mag dat bestquote:Op woensdag 29 december 2010 14:23 schreef norich het volgende:
[..]
ik was daarvoor al een keer wakker, maar was weer in slaap gevallen.
die post van 'een goedemiddag' dat zei ik per ongeluk onder zijn account omdat hij ingelogd was en ik dat niet doorhad.
omdat ik op zijn pc zit nouquote:Op woensdag 29 december 2010 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, in de vakantie mag dat best
en ik had die post van "een goedemiddag" gemist, daarom snapte ik hem niet; hihi
alleen rest nu nog de vraag; hoezo was jij op zijn account ingelogd?
maar hoezo zit jij op de pc van -Vaduz- dan?quote:
gefeliciteerdquote:
Hellingproef, achteruit inparkeren, fileparkerenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar hoezo zit jij op de pc van -Vaduz- dan?
[..]
gefeliciteerd![]()
ik zei toch dat het wel goed zou komen! wat moest je allemaal doen dan?
en dat in één TTT?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hellingproef, achteruit inparkeren, fileparkeren
Ja, in 1 TTTquote:Op woensdag 29 december 2010 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat in één TTT?ik hoefde er toen maar 1
en met het tweede praktijkexamen ook maar 1, toen gold mijn TTT niet meer
omdat ik daar nu benquote:Op woensdag 29 december 2010 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar hoezo zit jij op de pc van -Vaduz- dan?
dat dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn in mijn studio een duet aan het opnemen. Nieuwe nummer 1 hit binnenkort. En volgend jaar een topnotering in de Top 2000.
al een datum?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou het échte examen nog
Laatste hindernis
60% van de mensen slaagt niet op de eerste uitnodigingquote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, in 2 keer halen (zoals bijvoorbeeld ik dat deed) is ook geen ramp
Niet echt, eigenlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
kreator alias maarten was blijkbaar ook gisteren jarigiemand daar überhaupt nog aan gedacht?
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond gewoon ff lekker helemaal niks op de planning staanff de Back To The Future-trilogie binnenhalen
met 33,31% van de stemmen gekozenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)te-club-van-2010.htm
Heracles in de top 10quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)te-club-van-2010.htm
Zal Markooo wel met 93 verschillende IP's gedaan hebbenquote:
bekijk je je mail soms nooit of altijd pas aan het eind van het jaar?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
1.101 items in Postvak In, maar eens opschonen/sorteren
Ja ik. Met de handjes boven de dekens hoor...quote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
kreator alias maarten was blijkbaar ook gisteren jarigiemand daar überhaupt nog aan gedacht?
Nope, maar je ziet die kerel nauwelijksquote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
CTRL-A en dan SHIFT-DEL werkt altijd uitstekend hier.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
1.101 items in Postvak In, maar eens opschonen/sorteren
jawel, maar ik bewaar veels te veel en heb nog zo goed als nooit wat gesorteerdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
bekijk je je mail soms nooit of altijd pas aan het eind van het jaar?
dat was ook een optie, maar ik doe het toch maar netjes in mappenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
CTRL-A en dan SHIFT-DEL werkt altijd uitstekend hier.
Albert.nlquote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Remco en Justin![]()
Wie wil boodschappen halen voor mij? Ik durf niet meer naar buiten door dat klotevuurwerk.
hier is het gelukkig nog redelijk stilquote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Remco en Justin![]()
Wie wil boodschappen halen voor mij? Ik durf niet meer naar buiten door dat klotevuurwerk.
hmm, die bezorgd niet bij mij in Enschede of bij mijn ouders in almeloquote:
Ik had ook geen idee, maar die zie ik regelmatig als advertentie op fokquote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef omearos het volgende:
hmm, die bezorgd niet bij mij in Enschede of bij mijn ouders in almelo
http://webwinkel.ah.nl/index.jsp?link=postalcode_check
Hey. Daar staat leuk spul opquote:Op woensdag 29 december 2010 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scheelt dat op 1gabba bijna alle Zatox-platen in 320 geüpload zijn
[..]
Topquote:
Mijn TTT was ook de enige keer dat achteruit inparkeren goed gingquote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Top![]()
Ik moest maar 1 ding doen. Achteruit in parkeren.
Haha ik achteruit...piep...piep...piep..piep.piep. Stoppen. Vooruit.. Nog een keer. Nog scheef. Nog een keer. Hop erin. Goedzo Jeffrey. Je hebt het veilig uitgevoerd.Ok dankje
Ook de enige keer? Bij mij ging het eigenlijk 2 x fout. Omdat ik 2 x moest steken. Nu doe ik het makkelijker. Maar ik doe het ook altijd met de deur los en dan naar achter kijken zoals vrachtwagenchauffeurs ook vaak doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef omearos het volgende:
[..]
Mijn TTT was ook de enige keer dat achteruit inparkeren goed gingdaarna niet meer gedaan
Als ik in de buurt woonde had ik het graag voor je gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Remco en Justin![]()
Bijna overal waar ik kom is het gewoon naast elkaar parkeren. Verder ben ik er gewoon te lui voor.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook de enige keer? Bij mij ging het eigenlijk 2 x fout. Omdat ik 2 x moest steken. Nu doe ik het makkelijker. Maar ik doe het ook altijd met de deur los en dan naar achter kijken zoals vrachtwagenchauffeurs ook vaak doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |