Ha lekker dingquote:
Ik heb een oldtimer, dat gedraai aan het stuur is gewoon vervelend. En ik ben luiquote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey allen.
Nicole, ik parkeer nu ook altijd gewoon waar het het makkelijkst is hoor.
Bij de rijles moest ik zo parkeren dat ik niet de "gevaarlijke" weg over moest. Dus moest ik soms moeite doen met parkeren. Nu kies ik voor de makkelijkste optie.
Ha lieverdquote:
2010 was voor mij echt een jaar met hoogte- en dieptepunten. 2011 mag wel wat stabielerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Under_Score het volgende:
2010 mag wel exit, hopenlijk wordt 2011 een beter jaar.
voor mij wogen de hoogtepunten niet op tegen de dieptepunten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef omearos het volgende:
2010 was voor mij echt een jaar met hoogte- en dieptepunten. 2011 mag wel wat stabieler
Tja, ik had maar 1 echt dieptepunt, tegenover 3 hoogtepuntenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Under_Score het volgende:
[..]
voor mij wogen de hoogtepunten niet op tegen de dieptepunten.
dit is niet echt mijn decennium geweest
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Terug van fotoshoot![]()
Zoals beloofd zou ik 'wat' laten zien![]()
[ afbeelding ]
Cool. Mooie volle kleuren en een goeie compositie.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Terug van fotoshoot![]()
[ afbeelding ]
leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef ACT-F het volgende:
Terug van fotoshoot![]()
[ afbeelding ]
Goede instellingquote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb een nuchtere kijk op 't leven en draag mijn lasten niet mee dus ik heb wel een goed jaar gehad. Hoe het volgend jaar loopt zie ik dan wel weer. Ik leef in het heden en daar leef ik tevreden.
Die heb/had ik niet. Misschien volgend jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef omearos het volgende:
[..]
leuk
[..]
Goede instellingalleen ben ik daar niet zo goed in als het gaat om relaties
Als je met vuurwerk je handen er niet afknalt dan kun je jezelf genoeg hoogtepunten brengenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
2010 kende voor mij ook dieptepunten, die ik nog steeds met meedraag... gelukkig zijn er ook heel veel hoogtepunten geweest en die voeren de boventoon
en zoals het er naar uitziet gaat 2011 ook hoogtepunten brengen
Assie zegt: HAAL ERAF! WAT EEN ROTHOOFD!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef ACT-F het volgende:
Je zult het niet zeggen, maar Assie is voorzien van een heuse middelvinger![]()
[ afbeelding ]
Camera Maker: Canonquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Mooi hoor. Technische specs, ACT-F? Gewoon, omdat we foto-nerds zijn.
Mja, ik werd na een relatie van 2 jaar ineens out of the blue gedumpt omdat meneer een ander hadquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die heb/had ik niet. Misschien volgend jaar.
Haar hoofd eraf halen, waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef Samzz het volgende:
Assie zegt: HAAL ERAF! WAT EEN ROTHOOFD!
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind van nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Haar hoofd eraf halen, waar zie je me voor aan
mwah zover ging het hier niet voor zover ik weet, maar het was wel out of the blue.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef omearos het volgende:
[..]
Mja, ik werd na een relatie van 2 jaar ineens out of the blue gedumpt omdat meneer een ander hadDat blijft nog wel even meespelen, gelukkig heeft Justin een engelengeduld
Uiteraard. Een paar ga ik nabewerken om de belichting van de tegenlichtfoto's goed te krijgen. Dus vanavond hoop ikquote:Op woensdag 29 december 2010 17:02 schreef Samzz het volgende:
Ik vind van niet
Doe je de foto's mailen?
Op de versiertoerquote:Op woensdag 29 december 2010 17:03 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mwah zover ging het hier niet voor zover ik weet, maar het was wel out of the blue.
ach ja, oud en nieuw kan altijd nog wat leuks brengen
Flinke domperquote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke foto's dames.
M'n maat belde net op. 3 of 4 jaar terug is zijn portomonaie en nog wat spul gejat op zijn vakantie in Tenerife. Nu lag er laatst een blaadje in de bus van de TNT van het Minesterio del Interior, dus hij dacht dat ze misschien iets terug hadden gestuurd ofzo.
Is hij vandaag naar het postkantoor geweest en lag er geen pakket maar een brief.
Bleek het een boette te zijn van hem, me maat en mij van dit jaar.
Mooie foto van ons in de cabrio.
20km/h te hard gereden.
Quanta costa ¤100,-
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef omearos het volgende:
[..]
Mja, ik werd na een relatie van 2 jaar ineens out of the blue gedumpt omdat meneer een ander hadDat blijft nog wel even meespelen, gelukkig heeft Justin een engelengeduld
Whehequote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuke foto's dames.
M'n maat belde net op. 3 of 4 jaar terug is zijn portomonaie en nog wat spul gejat op zijn vakantie in Tenerife. Nu lag er laatst een blaadje in de bus van de TNT van het Minesterio del Interior, dus hij dacht dat ze misschien iets terug hadden gestuurd ofzo.
Is hij vandaag naar het postkantoor geweest en lag er geen pakket maar een brief.
Bleek het een boette te zijn van hem, me maat en mij van dit jaar.
Mooie foto van ons in de cabrio.
20km/h te hard gereden.
Quanta costa ¤100,-
Och. alle 3 even 33.33 afrekenen en klaar.quote:
Je moet er van houden, zeggen we dan maar.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
80 euro's bij shopVIP. Kon ze niet laten staan voor dat geld.
Dat klopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet er van houden, zeggen we dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |