Eventueel een emmer erbij, mocht je de radio te vlug weer aanzetten.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zie al dat ik bij 663 en 659 even wat drinken kan pakken.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen fan?Ik denk niet dat er dit uur 'n fan in 't topic komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo! Je komt ook genieten van Nick, Simon, Celine en Babs?quote:
Ik ben net op tijd zie ikquote:Op woensdag 29 december 2010 17:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hallo! Je komt ook genieten van Nick, Simon, Celine en Babs?
Ik was ff naar de garage, en daardoor naar Arrow Classic Rockquote:
Die Volendammers hebben er wel een nummer meer instaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
He, ze bezingen de volendamse muziek, such a shame
N&S en C&B binnen 15 minuten, een straf in strijd met het Handvest voor de Mensenrechten.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was ff naar de garage, en daardoor naar Arrow Classic Rock
The Doors en Jimi binnen 15 minuten, bepaald geen straf
Oepsquote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe nou niet, ligt een beetje gevoelig vandaag
Nou ook weer niet overdrijven hè.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oeps
Pic compleet verwijderd, ik was zeer respectloos bezig. Vergeef me...
quote:
quote:
Ik denk dan ook stiekem dat die chick in de clip doof was ipv blind.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Eska het volgende:
Dit vind ik echt een dráák van een nummer. Stond ook maandenlang op nr 1 (in mijn herinnering iig echt heeeel lang)
Ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Eska het volgende:
Dit vind ik echt een dráák van een nummer. Stond ook maandenlang op nr 1 (in mijn herinnering iig echt heeeel lang)
Moet wel. Kan niet anders. Of beide. Dat zou alles wel verklaren.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dan ook stiekem dat die chick in de clip doof was ipv blind.
Ik moet iig altijd erg kleien van dat nummer. Nu ook weer, Zo terugquote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Moet wel. Kan niet anders. Of beide. Dat zou alles wel verklaren.
Zeer mee eens. Echt een dunne kak nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Eska het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |