N&S en C&B binnen 15 minuten, een straf in strijd met het Handvest voor de Mensenrechten.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was ff naar de garage, en daardoor naar Arrow Classic Rock
The Doors en Jimi binnen 15 minuten, bepaald geen straf

Oepsquote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe nou niet, ligt een beetje gevoelig vandaag

Nou ook weer niet overdrijven hè.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oeps
Pic compleet verwijderd, ik was zeer respectloos bezig. Vergeef me...

quote:

quote:

Ik denk dan ook stiekem dat die chick in de clip doof was ipv blind.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Eska het volgende:
Dit vind ik echt een dráák van een nummer. Stond ook maandenlang op nr 1 (in mijn herinnering iig echt heeeel lang)

Ik vind het wel mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Eska het volgende:
Dit vind ik echt een dráák van een nummer. Stond ook maandenlang op nr 1 (in mijn herinnering iig echt heeeel lang)

Moet wel. Kan niet anders. Of beide. Dat zou alles wel verklaren.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dan ook stiekem dat die chick in de clip doof was ipv blind.

Ik moet iig altijd erg kleien van dat nummer. Nu ook weer, Zo terugquote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Moet wel. Kan niet anders. Of beide. Dat zou alles wel verklaren.

Zeer mee eens. Echt een dunne kak nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Eska het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |