jaja, had iemand van boven de 16 nodigquote:
Verkeerde foto's van iemand naar die iemand sturen in krabbel met een vriendin van mequote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat versta jij onder 'spammen op hyves'?
ik was anderhalf uur geleden nog in de okquote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar, wat is er nou gebeurd, ST, want ik mis volgens mij iets
Dus dan bel je de drummer van Destine even opquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, had iemand van boven de 16 nodig
oeh, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was anderhalf uur geleden nog in de ok![]()
ze hebben een sneetje in mijn arm gemaakt en daardoor mijn anticonceptiestaafje verwijderd
jup, ken 'm via z'n broertje, dus waarom nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus dan bel je de drummer van Destine even op
ik ga eerst even wachten tot de 39 bijwerkingen wat zijn uitgewerkt voordat ik weer andere hormonen neemquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nog nooit van gehoord
maar goed hij is er dus uit
ga je helemaal niks meer gebruiken dan?
deed zeer of viel mee?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was anderhalf uur geleden nog in de ok![]()
ze hebben een sneetje in mijn arm gemaakt en daardoor mijn anticonceptiestaafje verwijderd
Vind het wel grappigquote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup, ken 'm via z'n broertje, dus waarom niet
als het er staat...quote:
Robin Faasquote:
Ik geef je geen ongelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga eerst even wachten tot de 39 bijwerkingen wat zijn uitgewerkt voordat ik weer andere hormonen neem
Doet hij als hobbyquote:
aah okeequote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga eerst even wachten tot de 39 bijwerkingen wat zijn uitgewerkt voordat ik weer andere hormonen neem
deed het erg au?quote:
oh, okquote:
ooow dan valt het wel meequote:
hoezo denk je het dan?quote:
Faasquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
FaasOnze afkorting van Faalhaas
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |