jaja, had iemand van boven de 16 nodigquote:
Verkeerde foto's van iemand naar die iemand sturen in krabbel met een vriendin van mequote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat versta jij onder 'spammen op hyves'?
ik was anderhalf uur geleden nog in de okquote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar, wat is er nou gebeurd, ST, want ik mis volgens mij iets
Dus dan bel je de drummer van Destine even opquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaja, had iemand van boven de 16 nodig
oeh, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was anderhalf uur geleden nog in de ok![]()
ze hebben een sneetje in mijn arm gemaakt en daardoor mijn anticonceptiestaafje verwijderd
jup, ken 'm via z'n broertje, dus waarom nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus dan bel je de drummer van Destine even op
ik ga eerst even wachten tot de 39 bijwerkingen wat zijn uitgewerkt voordat ik weer andere hormonen neemquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nog nooit van gehoord
maar goed hij is er dus uit
ga je helemaal niks meer gebruiken dan?
deed zeer of viel mee?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was anderhalf uur geleden nog in de ok![]()
ze hebben een sneetje in mijn arm gemaakt en daardoor mijn anticonceptiestaafje verwijderd
Vind het wel grappigquote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup, ken 'm via z'n broertje, dus waarom niet
als het er staat...quote:
Robin Faasquote:
Ik geef je geen ongelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga eerst even wachten tot de 39 bijwerkingen wat zijn uitgewerkt voordat ik weer andere hormonen neem
Doet hij als hobbyquote:
aah okeequote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga eerst even wachten tot de 39 bijwerkingen wat zijn uitgewerkt voordat ik weer andere hormonen neem
deed het erg au?quote:
oh, okquote:
ooow dan valt het wel meequote:
hoezo denk je het dan?quote:
Faasquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
FaasOnze afkorting van Faalhaas
![]()
alle 39?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okeewat voor bijwerkingen had je dan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alle 39?
onder andere neerslachtigheid, prikkelbaarheid, haaruitval, non-stop ongesteld (sorry), slapeloosheid, oververmoeidheid, gewichtstoename, pukkels, hoofdpijn, duizelingen, misselijkheid en gebrek aan eetlust.
hormonen hequote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Giertje het volgende:
en dat allemaal van een zon staafje
nooit geweten dat je er zoveel bijwerkingen van kon krijgen
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alle 39?
onder andere neerslachtigheid, prikkelbaarheid, haaruitval, non-stop ongesteld (sorry), slapeloosheid, oververmoeidheid, gewichtstoename, pukkels, hoofdpijn, duizelingen, misselijkheid en gebrek aan eetlust.
Maar we wisten niet dat hij zo heette!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
en dat allemaal van een zon staafje
nooit geweten dat je er zoveel bijwerkingen van kon krijgen
Dat dus, ken iemand die is bijna overleden door de prikpilquote:
damn snap nu wel waarom je blij bent dat je er vanaf bentquote:
Jaja, allemaal samenzweringen!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar we wisten niet dat hij zo heette!![]()
en dat waren er dan nog maar 12quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
alles door zo'n baggerstaafje
Joah, vreselijikquote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat waren er dan nog maar 12
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaja, allemaal samenzweringen!
Ik open wel een topique in [BNW]!
Dan ben ik maar zo de helft kwijtquote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat dus, ken iemand die is bijna overleden door de prikpilHormonen kunnen echt vreselijk zijn
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef Giertje het volgende:
damn snap nu wel waarom je blij bent dat je er vanaf bent
Maar hij is er uitquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval is hij er uit, dat scheelt al zooooveelquote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar nu is het hopelijk voorbij
Jij bent te minste aardig...quote:
?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik maar zo de helft kwijt
* Trevland gaat verder met duimen voor STquote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar hij is er uit![]()
En dan nu hopen dat het inderdaad snel over is met de bijwerkingen
Jup, ik haat jequote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent te minste aardig...
editquote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent te minste aardig...
Maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |