Hoeveel had je op in Wierden?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen 16 jarig pubertje dat na 2 biertjes alles vergeten is hoor.
Zij heeft Plants vs Zombies niet.quote:
Welke richting moet ik op zwaaien?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Draai morgen even een pirouette voor de kapper, dan kan ik oordelen
Durf ik niet te zeggen dat ik bij Peu denk aan een bekakte golfer?quote:
Ik zou het niet weten, moet je aan Klutsie vragen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of bedoel je nu te zeggen dat je meer brains bent dan beauty?
quote:
ik weet het ook niet zeker hoor, korreltje zout enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t goed is niet, anders was dat zonder toestemming
Ik golf nietquote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen dat ik bij Peu denk aan een bekakte golfer?
Dat was een uitzonderingssituatie, lauw bier---vodka=dodelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel had je op in Wierden?
Richting de jumbo.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke richting moet ik op zwaaien?
MissB weet dat ik alleen hunks date.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, moet je aan Klutsie vragen.
Uhuh. Maar gezellig was het wel, geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was een uitzonderingssituatie, lauw bier---vodka=dodelijk.
huh, die zitten toch naast elkaar?quote:
Dan kan je er nog wel zo uitzienquote:
Date ? We wonen samen verdomme !quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissB weet dat ik alleen hunks date.
Dick Maas moet een nieuwe horror maken: Niet Sint 2 volgend jaar, maar:quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je er nog wel zo uitzien
Iets met slakken en zout!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Date ? We wonen samen verdomme !
TUUURRRRBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dick Maas moet een nieuwe horror maken: Niet Sint 2 volgend jaar, maar:
Kids: Nieuw Jaarsfeest Killers!
een bekakte golfer?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen dat ik bij Peu denk aan een bekakte golfer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |